10.9.10

Σετ μολυβοθήκες με απλά υλικά


Μια πολύ εύκολη ιδέα για να οργανωθούν τα μολύβια, οι γόμες, τα ψαλίδια, τα χρώματα και όλα τα σχολικά των παιδιών είναι η παρακάτω "πολλαπλή μολυβοθήκη" (δικός μου ο όρος...) Το καλό είναι ότι στο μεγαλύτερο μέρος της κατασκευάζεται με υλικά που ανακυκλώνουμε, ρολά από χαρτόνι, τενεκεδάκια από κονσέρβες, χαρτιά περιτυλίγματος κ.α.

Τα υλικά μας
  1. ρολά από χαρτί κουζίνας ή υγείας, τενεκεδάκια από κονσέρβες, κυλινδρικά κουτιά από συσκευασίες κ.α. παρόμοια 
  2. κόλλες περιτυλίγματος ή χαρτιά scrapbooking, αυτοκόλλητα χαρτιά για συρτάρια ή ακόμα και αποκόμματα από περιοδικά και εφημερίδες
  3. λευκή κόλλα, ζεστή σιλικόνη
  4. μια επιφάνεια σαν βάση: αυτή μπορεί να είναι ένα κομμάτι χοντρό χαρτόνι, ένα κομμάτι ξύλο, μια βάση για τούρτα μικρή κ.α. Εγώ χρησιμοποίησα ένα στρογγυλό καμβά.
  5. διάφορα διακοσμητικά στοιχεία, κορδέλες, τρέσες κ.λπ.

  1. Αρχίζουμε φροντίζοντας μη μας κόψει το τενεκεδάκι της κονσέρβας : με μια μικρή πένσα πιέζουμε το μέταλλο που περισσεύει προς το τοίχωμά της...
 
... ώσπου έχουμε αυτό το αποτέλεσμα που φαίνεται.
 
2. Στη συνέχεια με ένα κοπίδι κόβουμε σε δύο άνισα μέρη το κουτάκι από τα πατατάκια, το ίδιο κάνουμε και με τα ρολά.
 

3. Χρησιμοποιώντας το τενεκεδάκι σαν μεζούρα μετράμε και κόβουμε το χαρτί, το κολλάμε με λευκή κόλλα πάνω του. Ύστερα βάφουμε εσωτερικά το τενεδεκάκι...
 
και κολλάμε κάτι στο πάνω μέρος για να κρύψουμε το κενό ανάμεσα στο μέταλλο και το χαρτί.
 

4. Κολλάμε στη βάση μας χαρτί της αρεσκείας μας και μια κορδέλα γύρω γύρω και, αφού τελειώσουμε με όλα τα κουτάκια, τα κολλάμε κι αυτά με ζεστή σιλικόνη πάνω της. 

 

Εννοείται ότι μπορούμε να παραλείψουμε τη βάση και να φτιάξουμε μόνο μια μολυβοθήκη όπως περιέγραψα παραπάνω.... Πολύ εύκολα και γρήγορα! 

Άλλες ιδέες για χειροποίητες μολυβοθήκες: με ψηφίδες
 

με κλωστή και τσόχα

Για το τέλος άφησα τις καταπληκτικές οικολογικές μολυβοθήκες με κολάζ από εικόνες περιοδικών από το ecofriendlyfreckles.blogspot.com. Αυτό θα είναι το επόμενό μου πρότζεκτ....Το σίγουρο είναι πως θα κάνω πολύ καιρό να πετάξω άδεια τενεκεδάκια!



Ελπίζω να σας άρεσαν και να φτιάξετε κι εσείς... Φιλιά!

44 σχόλια:

katoula είπε...

mou aresei giati pairnw teleies idees kai gia thn taksh mou, gia na kanw sta paidakia mou sto sxoleio! :)

Δέσποινα είπε...

Είναι πανέμορφο όπως όλα όσα φτιάχνεις!

Μαιρη είπε...

Τι όμορφες που είναι?? Στο παρελθόν είχα φτιάξει κ εγώ, αλλά χρησιμοποίησα χαρτί περιτυλίγματος, το οποίο δίπλωσα κ μπήκε κ στο εσωτερικό. Η δική σου δουλειά όμως είναι πολύ προσεγμένη! Μπράβο!!!

Ανώνυμος είπε...

Φοβερή ιδέα ανεραιδούλα μου. Θα το κάνω και εγώ. Να χρησιμεύσουν και κάτι τα 2 κουτιά πρινκλς που κατεβαζω τη βδομάδα :)

Ελευθερία είπε...

πολύ καλή δουλειά!! ειχα δει και κάπου αλλού κ εχω κρατήσει ρολά από χαρτί κουζίνας αλλά δεν τα έφτιαξα ακόμα!!!!και έχω μαζέψει αρκετά τενεκεδάκια που τα πάω στην ανακύκλωση...
αυτό εννοείται ότι γίνεται και για τα δικά μας σκραπμπουκοπράγματα....
ευχαριστούμε για άλλη μια φορά για την υπέροχη ιδέα!!!

craft inspiration by nikoletta είπε...

Τα εφτιαξες πανεμορφα!Δεν ειναι υπεροχο το τι μπορει κανεις να φτιαξει με πραγματα που θα πεταγε;!Κανουμε και ανακυκλωση ...δημιουργικη!

Rena είπε...

Τι οίστρος καλλιτεχνικός είναι αυτός πολύ δημιουργικός για σένα ο Σεπτέμβρης,μπράβο συνέχισε έτσι!

Μarion, είπε...

Καταπλητικά είναι.
και ανακύκλωση και δημιουργία.
Πάρα πολύ ωραία. Μου αρέσουν και τώρα με τα σχολεία είναι πολύ καλη ιδέα για οργάνωση.

Ανεράιδα είπε...

Katoula, όντως, είναι πολύ εύκολο να γίνει με μικρά παιδιά....Κι εγώ είχα δίπλα τις δικές μου, ζωγραφίζανε και πότε πότε με βοηθούσαν κιόλας ή μου έλεγαν τη γνώμη τους.

Δεσποινάκι, σε ευχαριστώ!

Μαίρη, και το χαρτί είναι ωραία ιδέα....Νομίζω αν βάλεις αποπάνω κόλλα, δε θα χαλάει...

Efi, όχι μόνο αυτό....Τώρα έχουμε και κίνητρο να τα ...καταβροχθίζουμε!

Ανεράιδα είπε...

Eleftheria, εσείς με τα υλικά και το ταλέντο σας κι αν θα κάνετε θαύματα!!

Νikoletta, ναι, βέβαια η πραγματική ανακύκλωση θα ήταν αν και τα χαρτιά δεν ηταν καινούργια, αλλά τέλος πάντων....σκέφτομαι να κάνω την τελευταία ιδέα με τα περιοδικά.

Ρένα, άσε, με έχει πιάσει μανία! Όλα θέλω να τα φτιάξω....

Marion, ναι, ό,τι πρέπει για την εποχή! Ευχαριστώ!

Aggeliki είπε...

Καλά τέλεια ιδέα . μπράβο σου Ανεράιδα .Ότι πρέπει για τη σχολική χρονιά που ξεκίνησε.

Ανώνυμος είπε...

Μπραβο τελεια ιδεα οπως ολα οσα φτιαχνεις.Ωραια θα γινει και με τις σελιδες των περιοδικων.Θα το προσπαθησω κι εγω.

Μαρινα είπε...

ειναι...σκετη γλυκα!Πολυ ωραια ιδεα και για δωρο σε αλλα παιδακια!

Ανώνυμος είπε...

Διαβάζω το ποστ και σκέφτομαι πόσο ευρηματική είσαι!Καταπληκτικές οι μολυβοθήκες!
Άννα,Βέροια

Unknown είπε...

Είναι τέλειες! Εκανες για ακόμα μια φορά καταπληκτική δουλειά και οικολογική!!! Δεν πετάμε τίποτα!!!! Θα αξιοποιηθεί και αυτή η ιδέα σου σύντομα!!!

Magda^_^ είπε...

Μα είναι αδικίιιια!! Φαίνονται τόσο τέλειες σαν αγοραστές!!:):):)Χιχι!
Μπράβο είναι απλά φανταστικές!!Μπορεί να φτιάξω μια για την ξαδέρφη μου:)
Φιλιάαααααα!

neli είπε...

Καλα η μολυβοθηκη ειναι φανταστικη !!!!!!!!

Kalli Kent είπε...

Και έλεγα πώς θα χρησιμοποιήσω όλα αυτά τα άδεια τενεκεδάκια-ρολλά-& δεν συμμαζεύεται πέρα του ότι τα πάω για ανακύκλωση; Τέλεια ιδέα!! Ακολουθούμε τα βήματά σου!

eudokia είπε...

φανταστικό!!!! τέλεια ιδέα για το σχολείο!! μου άρεσαν πολύ αυτές με την κλωστή! όχι οτι οι δικές σου πάνε πίσω απλά κάτι διαφορετικό! ευχαριστούμε για τις ιδέες!!

Vana είπε...

Είναι τόσο όμορφες και κοριτσίστικες!!!

nitsa2009 είπε...

Καταπληκτικές.
Σε προσκαλώ στο 2 μέρος παιχνιδιού της αγάπης

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Καταπληκτικές και πολύ " girly " οι μολυβοθήκες σου!! Φιλάκια πολλά πολλά!!

misirlouka είπε...

Αγαπητη Ανεραιδα....ειδα πριν λιγο το μυνημα σου...Μ`αρεσεις!!!!!!! σε λατρεψα!!! για αυτο που ειπες ...ζηλευω και εγω τις αμερικανες για τα garage sales που οργανωνουν .Εμαθα οτι στην περιοχη μου το ιδιο εκαναν 2 αγγλιδες....και μολις ημουν ετοιμη να παω...εμαθα οτι αναβληθηκε μεχρι να βρουν καινουργιο χωρο.Αν μενεις αθηνα και σε ενδιαφερει.....μπορω να σε ενημερωσω.:)
Eπισης ,τωρα που απεκτησα θαρρος...θα το πω...ΜΟΥ ΤΗ ΔΙΝΕΙ οταν βλεπω ta project σου,,,,αγγιζουν την τελειοτητα!!!!!!!!

princess είπε...

Ανεραιδα μου ακόμα ενα απίστευτο δημιουργημα απο τα μαγικά χεράκια σου!!! Θα το πς για ακομη μια φορά ότι σε θαυμάζωωωωωωωωωωωωωωω!!!

eleni είπε...

Ανεράιδά μου,καλό φθινόπωρο!
Μα ό,τι πιάνεις στα χεράκια σου,γίνεται τέλειο!Χαριτωμένα και παιχνιδιάρικα με υπέροχα χρώματα!
Τα πετάω τα τενεκεδάκια,την επόμενη φορά κάτι θα γίνει-τι να πρωτομαζέψω.....!
Φιλιά!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΙΔΕΑ!!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΕΥΧΟΜΑΙ.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Υπέροχα πράγματα και πολύ χρήσιμα αυτό το καιρό και όμορφη απασχόληση για τα παιδιά.

Ανεράιδα είπε...

Aggelili, ευτυχώς η έμπνευσή μου συνέπεσε με την επικαιρότητα αυτή τη φορά...δε συμβαίνει πάντα, χαχα

Ανώνυμε-η, το κολάζ με τα περιοδικά θα το δοκιμάσω κι εγώ.....Θα χαρώ να δω τη δική σου προσπάθεια!

Μαρίνα, όντως ωραίο δώρο, σε ευχαριστώ!

Άννα μου, σε ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου!

Μaria Z, θα περιμένω με ανυπομονησία!

Ανεράιδα είπε...

Magda, και με τα κόμικς θα γίνονταν τέλειες! Όπως η καρέκλα...

Neli, να' σαι καλά κοπέλα μου, ευχαριστώ!

Kalli, περιμένω να δω πώς θα τη φτιάξεις!

Eudokia, την επόμενη φορά που θα φτιάξω μακαρονάδα (που θα αδειάσει η κονσέρβα) σκέφτομαι να φτιάξουμε για τη δασκάλα μας...όντως ωραία ιδέα και για το σχολείο και για τα παιδιά.

Vana, σε ευχαριστώωω!

Ανεράιδα είπε...

nitsa2009, σε ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση, αλλά έχω ήδη παίξει....Να 'σαι καλά που με σκέφτηκες!

Πλεκτό Εγκώμιο, από "girly" είμαστε φουλ, πιο πολύ δε γίνεται, χαχα

misirlou misirlou, χαίρομαι που έχουμε τα ίδια ...φετίχ! Δυστυχώς, δε μένω Αθήνα, αλλά Κρήτη...πάντως, για να πετύχει κάτι τέτοιο πρέπει να μαθευτεί και να συμμετάσχουν πολλοί. Μακάρι να γενικευτεί... Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, χαίρομαι που σου αρέσουν αυτά που φτιάχνω!

Princess, να 'σαι καλά κοπέλα μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ!

Ανεράιδα είπε...

Eleni, άσε άσε, κι εγώ σκέφτομαι ότι από δω και πέρα θα τα μαζεύω και αυτά, καθώς και τις λάμπες που μας έδειξε η Neli πώς μπορούμε να αξιοποιήσουμε.....Σε λίγο με βλέπω να ψάχνω και στα σκουπίδια (τα ανακυκλώσιμα, ελπίζω τουλάχιστον χαχα)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS, σε ευχαριστώ πολύ πολύ, καλό Φθινόπωρο!!

Αχτίδα, πώς πήγε η βάφτιση! Να σας ζήσει! Σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη!

Asteri (Maria) είπε...

Χρυσοχέρα μου εσύ!!!

Katerina είπε...

Τέλειες οι μολυβοθήκες!!!!
Γεια στα χέρια σου!!!

Unknown είπε...

υπεροχα..!!!

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΧΡΗΣΙΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΜΠΝΕΥΣΗ.
ΜΠΡΑΒΟ

Ειρήνη είπε...

Είναι απίστευτο το τι μπορεί να κάνει ενας ανθρωπος αν έχει φαντασία! Συγχαρητήρια!μπράβο σου!

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ!!ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΩΡΑ ΣΤΟ BLOG ΣΟΥ ΤΑ ΧΑΖΕΥΩ ΟΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΧΟΡΤΑΙΝΩ!! ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙΣ ΤΕΛΕΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΙΔΕΕΣ!!!!

μελίτσα. είπε...

Τί όμορφες οι μολυβοθήκες με το νήμα και την τσόχα! Θα τις κάνω κι εγώ, τέλειες. Και ήθελα να ανανεώσω το γρφείο μου! Σούπερ!

Unknown είπε...

νεραιδένιες δημιουργίες αποτελείς πηγή έμπνευσης

Chara Sotiropoulou είπε...

Καταπληκτική ιδέα,θα το επιχειρήσω και εγώ!!!!

Ανώνυμος είπε...

θα μπορούσε να γίνει και με μπορντούρα για τους τοίχους υποθέτω..!

Ανώνυμος είπε...

ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ,ΑΛΛΑ ΟΙ ΜΟΛΥΒΟΘΗΚΕΣ ΗΤΑΝ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ,ΤΙΣ ΕΦΤΙΑΤΗ ΚΟΛΛΗΤΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΑΤΡΕΨΕ............

Ανώνυμος είπε...

ΕΜΈΝΑ ΜΟΥ ΑΡΈΣΟΥΝ ΤΡΟΜΕΡΆ

Ανώνυμος είπε...

ΤΕΛΕΙΕΣ ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΣΤΟ ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ!!!
ΟΙ ΓΙΑΓΙΑΔΕΣ ΤΟ ΛΑΤΡΕΨΑΝ!!!!

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να διαβάσω τη γνώμη σου!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails