5.5.11

10 ιδέες για χειροποίητα δώρα για τη γιορτή της μητέρας


Για την πιο γλυκιά γιορτή του χρόνου δε χρειάζεται να ξοδευτούμε.....οι μητέρες είναι αυτές που κατεξοχήν χαίρονται το χειροποίητο, ειδικά αν προέρχεται από τα παιδιά τους!! Ακόμα καλύτερα: φέτος ας φτιάξουμε τα δωράκια μας ανακυκλώνοντας υλικά που υπάρχουν σε κάθε σπίτι και που συνήθως πετάμε στα σκουπίδια: τενεκεδάκια από κονσέρβες ή κεσεδάκια από γιαούρτια, μεταλλικά πώματα μπουκαλιών, άδεια γυάλινα βάζα και μπουκαλάκια, φλυτζάνια, παλιά κεριά, χαρτιά.....Ή ας διαλέξουμε κάτι από αυτά και ας βοηθήσουμε τα παιδιά μας να μας το φτιάξουν περνώντας μαζί τους δημιουργικές στιγμές και ταυτόχρονα δημιουργώντας κάτι χρήσιμο και όμορφο!


1. Φτιάχνω ένα ωραίο κασπώ από ένα μεταλλικό τενεκεδάκι: πλένω το τενεκεδάκι μου και κάνω 2-3 τρύπες στον πάτο του. Το βάφω άσπρο ή ό,τι χρώμα θέλω και κολλώ με ατλακόλ στην πάνω και στην κάτω μεριά δυο λωρίδες από διακοσμητικό χαρτί. Με μαύρο μαρκαδοράκι γράφω στο κέντρο μια ταιριαστή φράση και ψεκάζω με βερνίκι σε σπρέυ. Αφού στεγνώσει βάζω προσεκτικά μερικά βότσαλα στον πάτο (για να μη φεύγει το χώμα όταν το ποτίζω), από πάνω χώμα και φυτεύω το λουλουδάκι μου. Για να μη λερωθεί το κασπώ μου κατά τη διάρκεια του φυτέματος το τυλίγω σε αλουμινόχαρτο.


2. Παραλλαγή της προηγούμενης κατασκευής: εδώ το τενεκεδάκι είναι ολόκληρο ντυμένο με χαρτί και  στο πλάι του ανοίγονται δυο τρύπες, από όπου θα περαστεί η κορδέλα. Βάζουμε χόρτο μέσα και γεμίζουμε με καραμέλες και σοκολατάκια.

3. Πολύ έξυπνη και εξυπηρετική η επόμενη ιδέα: παίρνουμε ένα άδειο βαζάκι, φτιάχνουμε ένα μαξιλαράκι για καρφίτσες πάνω στο πώμα του και το γεμίζουμε με κλωστές, κουμπιά ή ό,τι άλλο θεωρούμε ότι χρειάζεται ο παραλήπτης του δώρου μας.


4. Παλιά φλυτζάνια ή κούπες ή όμορφα μπωλάκια μπορούν εύκολα να γίνουν θήκες για κεριά. Χρησιμοποιούμε παλιά μισοκαμμένα κεριά, που βάζουμε να λιώσουν σε μέτρια θερμοκρασία. Αφαιρούμε τα φιτίλια τους χρησιμοποιώντας οδοντογλυφίδες. Όταν το κερί μας λιώσει, το ρίχνουμε μέσα στο φλυτζάνι, αφού στρεώσουμε με ένα ξυλάκι για σουβλάκι το καινούργιο φιτίλι. Προσοχή μην καούμε!!

5. Ίσως μοιάζει απίστευτο, αλλά το παρακάτω κομψοτέχνημα έχει κατασκευαστεί από ένα μεταλλικό πώμα αναψυκτικού....Χτυπάμε με ένα σφυρί και βάφουμε το καπάκι. Κολλάμε κατόπιν διακοσμητικό χαρτί πάνω του και στο κέντρο χαντρούλες. Στερεώνουμε πίσω του ένα κούμπωμα για καρφίτσες και βερνικώνουμε.

6. Κουτί για τα περιοδικά ή τις συνταγές της, που φτιάχνεται από ένα χαρτόκουτο και φύλλα τσόχας. Αν δεν έχουμε τσόχα μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ρετάλια από ύφασμα ή χαρτόνι.

7. Για το σαπούνι αυτό χρησιμοποιήθηκε ένα κεσεδάκι γιαουρτιού για καλούπι και φύλλα λουλουδιών για το χρώμα και τη διακόσμηση. Κατά τα άλλα φτιάχνεται όπως τα υπόλοιπα σαπούνια.

8. Τα άλατα μπάνιου αρέσουν σε όλες τις γυναίκες, είτε γιατί τα χρησιμοποιούν, είτε γιατί διακοσμούν μ' αυτά το μπάνιο τους. Μπορούμε εύκολα να τα φτιάξουμε μόνες μας, αναμειγνύοντας χοντρό θαλασσινό αλάτι, χρώμα ζαχαροπλαστικής και αιθέρια έλαια ή ακόμα και μερικές σταγόνες από την κολώνια μας. Κλεισμένα σε ένα ωραίο διάφανο βαζάκι, στολισμένο με κορδελίτσα γίνονται ένα θαυμάσιο γυναικείο δώρο.

9. Αν δεν έχουμε χρόνο ή διάθεση για κάτι από τα παραπάνω, μπορούμε να αρκεστούμε σε ένα μπουκέτο λουλούδια που όμως θα αμπαλάρουμε με το δικό μας ξεχωριστό τρόπο: μέσα σε ένα ρολό από όμορφο χαρτί ή ένα χάρτινο χωνάκι σίγουρα θα δείξουν πιο περιποιημένα και ιδιαίτερα!

10. Πολύ απλή κατασκευή κατάλληλη για παιδικά χεράκια. Κόβω ένα απλό, γυμνό κλαδί και κολλώ πάνω του λουλουδάκια από γκοφρέ χαρτί που έχω κόψει σε τρίγωνα και έχω τυλίξει με τη βοήθεια της μύτης ενός μολυβιού. Ύστερα μπορώ να φτιάξω και το κασπώ της πρώτης φωτογραφίας για να στερεώσω το κλαδί μου!

Αναλυτικότερες πληροφορίες για όλα τα παραπάνω θα βρείτε αν ακολουθήσετε το λινκ κάτω από την κάθε εικόνα.

Άλλες κατασκευές που μπορούμε να φτιάξουμε για την περίσταση θα βρείτε στις περσινές μου αναρτήσεις.


Η ανάρτηση αυτή αφιερώνεται στη Μαρία και την Άννα που θέλω να ξέρουν ότι τις σκέφτομαι πολύ αυτές τις μέρες...

31 σχόλια:

Marina είπε...

To βάζο με τις κλωστές με ξετρέλανε!!! Θα το κάνω δώρο στις φίλες μου!

spoon_n_love είπε...

Πανέμορφες οι ιδέες σου μπράβο σ ευχαριστούμε πολύ.Όλες οι μανούλες θα ήταν χαρούμενες με τέτοια δώρα.Επίσης όλες οι μανούλες (κρίνοντας από εμένα φυσικά)και μόνο ένα χρόνια πολλά από τα χειλάκια του παιδιού τους θα τους αρκούσε πιστεύω....Χρόνια πολλά προκαταβολικά σε όλες τις μανούλες του κόσμου

apinkdreamer είπε...

πολου καλες ιδεες ανεραιδα μου!!!!ελπιζω να με θυμηθουν τα ξωτικα μου!!!!

manousina είπε...

Πότε θα μεγαλώσει η Χαρά μου να μου κάνει και εμένα δωράκια;;;;
όμορφες ιδέες

Andria είπε...

Καταπληκτικές ιδέες...Μου άρεσαν πολύ τα κασπώ-τενεκεδάκια!!!Α, και χρόνια μας πολλά!!!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Moυ άρεσαν όλες οι ιδέες! Είσαι και προνοητική, άνετα προλαβαίνουμε!!! Ευχαριστούμε!

Maria είπε...

Όλες οι ιδέες είναι φανταστικές!!!!Γεια σου γλυκιά μου Ανεραιδα!!!

Κατερινα είπε...

ολες οι ιδεες σου ειναι εκπληκτικες ανεραιδα μου...μαλλον θα προτιμησω την πρωτη...στα γουστα της μαμας!!!!

para-kelsoscooks είπε...

Άλλα πρωτότυπα, άλλα χρηστικά και άλλα ''έξυπνα'' δώρα. Και όλα ωραία.

Διασκέσις είπε...

Ανεράιδα μου γλυκειά θαυμάζω την υπέροχη ανάρτησή σου και φτάνοντας στο τέλος αιφνιδιάστηκα!!!Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για την αφιέρωση!....Να! τώρα κόλλησα... δεν ξέρω τί άλλο να γράψω....Φοβερές ιδέες ειδικά η πρώτη κι η πέμπτη με την καρφίτσα σούπερ!Χρόνια πολλά σε όλες τις πολύτιμες μανούλες!
ΥΓ.Επί 15 λεπτά σβήνω και ξαναγράφω το σχόλιο!!!Σε φιλώωωωω

despina είπε...

Όλες οι ιδέες καταπληκτικές!!!αλλά το βαζάκι με ενθουσίασε!!να σαι καλά που μας βοηθάς!!

Μαριάννα είπε...

Καλημέρα !!!Τι ομορφα δωρακια!!
Το πρωτο και αυτο με τις καρφιτσες μου αρεσαν πολυ...
Φιλια!!

love2love είπε...

ωραιες εικονες καλη μου μπραβο

lourdi lourdaki είπε...

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΟ!!
ΕΓΩ ΘΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΩ...ΓΙΑ ΜΕΝΑ!!
ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ ΛΟΙΠΟΝ!..
ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!!

Konstantina Chryssanthopoulou είπε...

Πολύ περιεκτική ανάρτηση. Οι προτάσεις είναι απλές και όμορφες!!! Ευχαριστούμε πολύ. Καλό Σαββατοκύριακο!!

neli είπε...

Η μια ιδεα καλυτερη απο την αλλη.
Νασαι καλα καλο σαββατοκυριακο.

Ανώνυμος είπε...

ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΔΡΟΣΕΡΕΣ ΙΔΕΕΣ...ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΣΙΑΡΙΚΕΣ!!!!
Υ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ''ΑΦΙΕΡΩΣΗ'' ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ...
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑΑΑΑΑΑ!

Βιoλέτα είπε...

Θα τα φτιάξω όοοολα!!!
Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες!

eleni είπε...

Ανεράιδα,όλες οι ιδέες πανέμορφες και πρωτότυπες!
Οι μυρωδάτες με το σαπούνι και τα άλατα μου αρέσουν πολύ.
Φιλιά!

ιρινι είπε...

Τι ωραίες ιδέες Ανεραιδούλα μου!!!Βέβαια, αυτό που θα ηθελα να μου δωρίσει η κόρη μου ειναι το βαζάκι με το μαξιλαράκι, το βρίσκω πολύ χαριτωμένο και χρήσιμο!!!Αλλα δυστυχώς, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ!!Δεν ασχολείται με καμία μορφή χειροτεχνίας..Οπότε, θα το φτιάξω μόνη μου!!
Καλό Σ./Κ σου ευχομαι!!!Φιλάκια!!!

Rena είπε...

Εξυπνες ιδέες,ευχαριστούμε πολύ!

SpIrToKoYto είπε...

δεν ξέρω ποιό να πρωτοδιαλέξω...όλα είναι απίστευτα...
και όχι μόνο για τη γιορτή της μητέρας...
καλό σου Σ/Κ..-:))

Pitsina είπε...

Χρόνια μας πολλά Ανεραϊδα μου .Ευχαριστώ για τα καλά λόγια σου και χαίρομαι που σου άρεσε τόσο.Εγω για τα όσα κάνεις ..τί να πω;;;;;

Katerina είπε...

Καταπληκτικές ιδέες!!!


χρόνια μας πολλά!!

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΜΕ ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΧΡΩΜΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΑΨΟΥΜΕ ΤΟ ΤΕΝΕΚΕΔΑΚΙ.ΚΑΙ ΚΑΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΒΕΡΝΙΚΙ ΣΕ ΣΠΡΕΙ? ΕΤΣΙ ΘΑ ΤΟ ΒΡΩ ΣΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ?raniafou1@yahoo.gr

Ανεράιδα είπε...

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις και βερνίκι σε μπουκάλι που θα το απλώσεις με πινέλο....τώρα, για το χρώμα, έχω βάψει και με ακρυλικά και με σπρέυ και με χρώμα που βάφουμε τους τοίχους.....ό,τι έχεις πρόχειρο....

Μαρια είπε...

Ειναι υπεροχες ολες οι κατασκευες!!Θελω να δω τη μαμα μου να λεει οτι ειναι το ωραιοτερο δωρο του κοσμου,τα κουπακια κερια και να ξεπερασω τον αδερφο μου,που του εχει αδηναμια!!!Επισης θελω να ρωτησω αν θα βαλεις περισσοτερες κατασκευες σε ολες τις κατηγοριες.

Ανώνυμος είπε...

τέλειες ιδέες για δώρο

Rocky είπε...

I am really surprised by the quality of your constant posts.You really are a genius, I feel blessed to be a regular reader of such a blog Thanks so much..Plz Visit My Blog-
অনলাইন কাজ
Mobile price in bangladesh

imran khan είπε...

Thank you for taking the time to write such an in-depth post. You covered every possible angle. The fact that you can refer to different parts is fantastic. This isn't simply a skeleton; she's got "flesh on her bones."

Sherry είπε...

Balsamiq mockups Serial key is really stunning because it has a great number of advanced features that can be utilized by everyone in a straightforward manner.
https://macapps-download.com/balsamiq-mockups/

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να διαβάσω τη γνώμη σου!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails