10.10.11

Μεταφορά εικόνας από πλαστική σακούλα σε ύφασμα

Την έμπνευση μου την έδωσε η σακουλίτσα από το Accessorize που έπεσε στα χέρια μου χθες.....καθώς αναρωτιόμουν πού να την τακτοποιήσω, στις σακούλες για τα σκουπίδια ή στις τσάντες που φυλάω για διάφορα πράγματα, μου ήρθε η φαεινή ιδέα να εφαρμόσω κάτι που είχα δει σε ξένες ιστοσελίδες στο παρελθόν.....μεταφορά μοτίβου από πλαστική σακούλα σε ύφασμα με το ηλεκτρικό σίδερο! Τότε το είχα δοκιμάσει, αλλά δεν είχα καταφέρει τίποτα γιατί οι σακούλες που είχα ήταν αρκετά χοντρές.....Αυτή εδώ όμως είχε το κατάλληλο πάχος για τη δουλειά αυτή!!

Ο τρόπος είναι πολύ απλός:
  • κόβουμε από τη σακουλίτσα το μοτίβο που μας ενδιαφέρει
  • το βάζουμε στο σημείο του ρούχου που θέλουμε να κολλήσει
  • το καλύπτουμε με αντικολλητικό χαρτί ή λαδόκολλα
  • και απλώς το σιδερώνουμε με δυνατό σίδερο
Πρόκειται για υπόθεση μερικών δευτερολέπτων: το σίδερο λιώνει το πλαστικό της σακούλας, που ενσωματώνεται στο ύφασμα.....Πρέπει όμως η σακουλίτσα, όπως είπα και προηγουμένως, να είναι λεπτή.....Το δοκίμασα με κάποια παχύτερη, αλλά δεν πέτυχε.....Επίσης, υποθέτω ότι θα φύγει με το πλύσιμο, επομένως καλό θα ήταν να στολίσετε μ' αυτόν τον τρόπο πράγματα που δεν πλένονται....

Εγώ το δοκίμασα σε ένα φανελάκι



αλλά και σε μία πάνινη τσαντούλα

 όπως βλέπετε κατάφερα με τα γράμματα του Accesorize να αφήσω και το αποτύπωμά μου, χαχα
Αυτή η τσαντούλα του Accessorize είναι ιδανική για να δοκιμάσετε!

46 σχόλια:

Angelique είπε...

Βγήκε τέλειο!

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Καταπληκτικά όλα!!

eleni είπε...

Ανεράιδα,πολύ έξυπνο και τα κατάφερες θαυμάσια!
Τέλεια μπλουζάκι και τσαντούλα!
Θα μας πεις τα αποτελέσματα από το πλύσιμο,νομίζω στο χέρι θα είναι καλύτερα.
Φιλιά!

Pepi είπε...

Πολύ πολύ καλό! Από αυτά που έχω διαβάσει, αν το περάσεις με ειδικό βερνίκι θα το πλένεις στο χερι και δεν παθαίνει τίποτα ! Οταν μάθω κάτι παραπάνω, θα σου πώ!! Φιλάκια και να εχεις μιαν όμορφη εβδομάδα!!

Mania είπε...

Πολύ έξυπνο! Αν βάλεις από πάνω κόλλα για ύφασμα και μετά το σιδερώσεις και από την ανάποδη νομίζω ότι στο πλύσιμο δεν θα βγεί!! Σου εύχομαι καλή εβδομάδα!!

Ξανθή είπε...

Μήπως θα μπορούσες να μου στείλεις λεπτομέρειες για όλο αυτό το έργο ενδιαφέρομαι να φτιάξω τσάντες για το μπαζαρ.
Ευχαριστώ.

onirokosmos είπε...

πολύ καλόόόόόόό!!!!!!!

Μαγικό Δέντρο είπε...

Απίστευτη ιδέα!! Ευχαριστώ πολύ που τη μοιράστηκες!! Δεν υπαρχει περίπτωση να μην το δοκιμάσω!!

ΝΑΣΙΑ Σ. είπε...

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟ!!!!!Η ΤΣΑΝΤΟΥΛΑ ΦΟΒΕΡΗ!!!!! ΜΠΡΑΒΟ ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΜΑΘΕΣ ΕΓΩ ΛΕΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΠΑΝΩ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΒΕΡΝΙΚΙ.

koyrdisto είπε...

YPEROXO !!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΙΡΑΣΤΙΚΕς ΜΑΖΙ ΜΑς
ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΤΗΝ ΩΡΑ ΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΩ ....ΤΡΕΧΩ!!!!!

manousina είπε...

Είσαι η βασίλισσα της ανακύκλωσης!!!!!
φιλάκια

Ελευθερία είπε...

εντυπωσιακό!!!!

eudokia είπε...

καλα ,τί αλλο θα σκεφτει το μυαλο σου; πολυ εξυπνη ιδεα!!

Kiki Aposeki είπε...

Τρομερή ιδέα!!!! και η τσαντούλα πιο άπαιχτη από το μπλουζάκι!!! Καλή εβδομάδα!!!

Νίκη είπε...

Φοβερό!! Τόσο απλή ιδέα και δινει τέτοιο καταπληκτικό αποτέλρσμα; Φοβερό!!

Φιλία είπε...

Ωραία ιδέαααααα!
Ευχαριστούμε που τη μοιράστηκες μαζί μας.
Φανελάκι και τσάντα τέλεια.
Φιλιά

Η ΑΠΕΝΑΤΙ ΟΧΘΗ είπε...

Εκπληκτικό!!!!

foufoula89 είπε...

ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΟ ΞΑΝΑΕΙΔΑ ΑΛΛΑ ΦΟΒ ΝΑ ΤΟ ΔΟΚ ΤΩΡΑ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ !!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΛΗ ΓΛΥΚΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

KaPaworld είπε...

Υπέροχη ιδέα...απίστευτο! Μου έφτιαξες τη μέρα...

Rena είπε...

Είχα φυλάξει κι εγώ μια τέτοια σακουλίτσα αλλά τελικά την έχασα,τέλεια δεν είναι,εσύ βέβαια την αξιοποίησες όσο καλύτερα γινόταν είναι σούπερ,μπράβο!!!!

apinkdreamer είπε...

φανταστικη ιδεα ανεραοιδα μου!!!!!

spoon_n_love είπε...

Υπέροχη η ιδέα σου όσο και η επιλογή σου στο μοτίβο.

xristiana xristodoulou είπε...

Απίθανη ιδέα!!! Σε ευχαριστούμε πολύ!!!

Nena είπε...

ΑΠΙΘΑΝΗ ΙΔΕΑ ΜΠΡΑΒΟ!!

Eva's blog είπε...

τέλεια ιδέα! Ανακύκλωση σε όλο της το μεγαλείο!!!Ευχαριστουμε........

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλό, μπράβο!! :D

Λαμπρινή είπε...

Ααααα πολύ καλή ιδέα!!!Σίγουρα θα δοκιμάσω κι εγώ!Μπράβο Ανεράιδα!!

Unknown είπε...

Εντάξει υποκλίνομαι... Δεν έχω να πω κάτι άλλο εκτός απο το να περάσεις απο το σπιτάκι μου για να παραλάβεις το βραβείο σου

χρυσάνθη είπε...

Οπως πάντα με μιά φοβερή και έξυπνη ιδέα!!!Νάσαι καλά!!!

NANTIA είπε...

Καταπληκτική ιδέα! Ερώτηση: δεν υπάρχει κίνδυνος να κολλήσει στο σίδερο η σακούλα;
Πάντως το αποτέλεσμα είναι φανταστικό!
Καλημερούδια!

KatrinArt είπε...

Εισαι φοβερη για αλλη μια φορα!!!!

NANTIA είπε...

Ανεράιδα μου σ'ευχαριστώ για τη συμβουλή! Θα την έκανα την επιτυχία!!!
Αχ, το ξέρω ότι χάνομαι, αλλά δεν ξέρω πως τα καταφέρνω και δεν έχω χρόνο τελικά...! Μάλλον κάνω κάτι λάθος! Δέχομαι συμβουλές και επ'αυτού!!!
Τα φιλιά μου!!!

Δημιουργία είπε...

Εξυπνο και ανεξοδο στολισμα.

LittleSunday είπε...

Πολύ ωραίο! Μπράβο!!! Είσαι φοβερή πολυτεχνίτισσα, δεν το συζητώ!!!

Ρένα είπε...

Αυτό κι αν είναι φοφερή ιδέα!!!!!!!Μπράβο !!!Πανέμορφα!!!!

Μαρία είπε...

Καλημέρα..έχω κάτι για σένα στο blogoσπιτάκι μου..Πέρνα μια βολτίτσα..Φιλιά

onirokosmos είπε...

κάνε μια βόλτα από το blog μου....σου έχω βραβειάκι!!!

Rena Christodoulou είπε...

ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Η ΙΔΕΑ ΚΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ!!!!!!!!
ΕΧΘΕΣ ΜΟΥ ΕΦΕΡΑΝ ΕΝΑ ΔΩΡΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΠΩΣ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΩ ΤΗΝ ΣΑΚΟΥΛΑ!!!!!
ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ Η ΑΝΕΡΑΙΔΑ Μ΄ΑΚΟΥΣΕ!!!!!!!!!!!!
ΝΑ ΤΗΝ !!!!!!!!!
ΕΤΟΙΜΗ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ!!!!!!!!!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!

margarita είπε...

Η τσαντούλα σούπερ!!!

Eustathia είπε...

Όλες οι αναρτήσεις σου αποτελούν έμπνευση!!!!!
ΑΑΑΑ!!!!Έχω ένα βραβείο για σένα πέρνα από το μπλοκάκι μου για την παραλαβή!!!!!!!!!

Maria είπε...

Καλησπέρα! Πέρνα κορίτσι μου να πάρεις τα βραβεία σου, που στα προσφέρω με πολύ αγάπη, και να παίξεις το παιχνίδι των 7!

Unknown είπε...

Φοβερή ιδέα!!!! Αντε, θα κάνω πως δεν διάβασα τα προηγούμενα σχόλια και θα σε προσκαλέσω κι εγώ στο παιχνίδι με τα 7 θαυματα του κόσμου μας!!!! Καλό βράδυ!!!!

Elenfly είπε...

Πολυ ωραια ιδέα δεν την ήξερα!

Σοφία είπε...

ΕΧΩ ΜΕΙΝΕΙ ΕΚΠΛΗΚΤΗ. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!

nikiad.blogspot.gr είπε...

φοβερή ιδέα!!!Θα τη δοκιμάσω κι εγώ !!
Νίκη

Ανώνυμος είπε...

Τέλειο! :)

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να διαβάσω τη γνώμη σου!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails