23.1.10

Φούστα μπαλαρίνας

Η μικρή μου κόρη φέτος δεν πήρε καινούργια στολή.... ο λόγος είναι ότι δεν την ενθουσίασε καμία από όσες είδε, καθώς θέλει να ντυθεί μπαλαρίνα. Η αλήθεια είναι ότι η ιδέα μού άρεσε πολύ. Έχουμε ήδη δύο πραγματικές στολές από το μπαλέτο της Βίκυς, ενώ πολύ εύκολο είναι να τους φτιάξω δύο πολύχρωμες φουστίτσες από τούλι με τον τρόπο που έφτιαξα τη θήκη για τα τσιμπιδάκια εδώ.



Αγόρασα λοιπόν τούλι 4 χρωμάτων, ενώ είχα επίσης φούξια και άσπρο.

Το δίπλωσα πολύ μικρό, γιατί έτσι κόβεται ευκολότερα και έκοψα λωρίδες των 15 εκατοστών. Το μήκος της κάθε λωρίδας ήταν για τη μεγάλη φούστα 1 μέτρο, γιατί, καθώς θα διπλωθεί στα δύο θα προκύψει μήκος 50 περίπου πόντους.


Στη συνέχεια πήρα ένα κομμάτι λάστιχο που το τύλιξα γύρω από τη μέση του παιδιού και μετά το έκοψα.

Άρχισα λοιπόν να περνώ εκ περιτροπής τις τούλινες λωρίδες στα χρώματα που ήθελα, κάνοντας μια θηλιά στο λάστιχο, όπως ακριβώς στην εικόνα:




Για μια αραιή φούστα χρειαζόμαστε περίπου 50 λωρίδες, ενώ όσο περισσότερες προσθέτουμε τόσο πιο πλούσια γίνεται η φούστα.

19 σχόλια:

Ελευθερία είπε...

Σ'ευχαριστώ!!!
εψαχνα τροπο να της φτιαξω κατι τετοιο!!! υπέροχο!!!

Ανώνυμος είπε...

Και έψαχνα κάτι τέτοιο..θυμόμουν όμως ότι κάτι είχα δει σε σενα..χιχι..
Πολύ εύκολο..ακόμα κι εγώ μπορώ να το κάνω..:)
Θα το δοκιμάσω μεσα στη βδομάδα..είναι για τα γενεθλια της κορης μου και το θεμα θα ειναι μπαλαρίνες κλπ..
Ευχαριστώ
Φιλιά
Marion
(cookingandart-marion.blogspot.com)

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα! υπέροχες και χρήσιμες οι συμβουλές σου!!! Θα το προσπαθήσω μόνο με λευκό τούλι μιας και το θέμα του παιδικού σταθμού είναι λευκή τούλινη φούστα (με χρυσά αστεράκια) για το "αστεράκι" των Χριστουγένων. :)

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΣ ΕΣΩΣΕΣ!!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ. ΟΥΤΕ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΜΟΔΙΣΤΡΕΣ ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ!!! ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ.

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα !!!!! πολύ πολυ χρησιμο τώρα που πρέπει αν ετοιμαστούμε για τις χριστουγεννιάτικες γιορτούλες .Μπορείτε να μου πείτε που θα βρώ τούλια και μάλιστα πορτοκαλί γιατί έχω απελπιστεί?
ολγα

olga είπε...

Καλημέρα !!!!! πολύ πολυ χρησιμο τώρα που πρέπει αν ετοιμαστούμε για τις χριστουγεννιάτικες γιορτούλες .Μπορείτε να μου πείτε που θα βρώ τούλια και μάλιστα πορτοκαλί γιατί έχω απελπιστεί?
ολγα

olga.arvaniti@gmail.com

Ανώνυμος είπε...

ωραιο αλλα δυσκολο!!!

Ανώνυμος είπε...

,μμ

Ανώνυμος είπε...

υπέροχο!!!! έχω αναλάβει την διακόσμηση της βάπτισης των κοριτσιών της αδελφής μου και δεν μπορούσα να σκεφτώ τπτ για να στολίσω τις λαμπάδες!!! τέλειο!!!!

Ανώνυμος είπε...

teleio kati tetoio epsaxna efkolo kai oraio thanks.

Unknown είπε...

Aneraida μου γειά σου.Είμαι νέο μέλος και επειδή πολύ με ενεύπνευσε η φούστα σου, έφτιαξα κι εγώ μία.Πολύ θα χαρώ να μου πεις τη γνώμη σου.Η διεύθυνση είναι http://paramithenioskosmos.blogspot.gr/.Φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο!! Τη φουστίτσα θα την κάνω φωτιστικό!! Τέλεια η κατασκευή σου!!

athinag είπε...

Τέλειο!!
Το τούλι που χρησιμοποίησες είναι το μαλακό ή το σκληρό;

Ανεράιδα είπε...

Antinag, ό,τι έχω βάζω.... Με το σκληρό γίνεται λίγο πιο φουντωτή η φουστίτσα, με το μαλακό τούλι θεωρώ ότι είναι πιο όμορφη.... σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

athinag είπε...

Έφτιαξα μια με λευκό σκληρό τούλι αλλά παραείναι φουντωτή σε σημείο που είναι ενοχλητική για την μικρή γιατί δεν μπορεί να καθίσει άνετα και μπερδεύει παντού!!
Θα φτιάξω και μια χρωματιστή με μαλακό τούλι για να δω την διαφορά!
Ανεράιδα σε ευχαριστώ!

Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Unknown είπε...

Καλησπέρα ποσο κοστιζει περιπου το τουλι

Ανεράιδα είπε...

Δεν θυμάμαι ακριβώς, πάντως το τούλι είναι πολύ φθηνό γενικά.....

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ωραία ιδέα!!! Πόσα μέτρα τούλι χρησιμοποίησες;

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να διαβάσω τη γνώμη σου!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails