2.5.10

Καδράκι φτιαγμένο από μια τρυπημένη μπλούζα και ένα παλιό καλσόν (?!!)


Χθες που τακτοποιούσα το γραφείο της κόρης μου βρήκα αυτό εδώ το ζωγραφισμένο καμβαδάκι...

ως συνήθως σκέφτηκα να μην το πετάξω αλλά με κάποιο τρόπο να το αξιοποιήσω. Θα μπορούσα να το ζωγραφίσω από πάνω ή να κολλήσω χαρτοπετσέτα ή χρωματιστό χαρτί...

Στο ξεκαθάρισμα όμως που έκανα βρήκα και ένα τρυπημένο μπλουζάκι με ένα ενδιαφέρον σχέδιο στο μπροστινό μέρος:

καθώς και ένα παλιό καλσόν...

Έτσι, σκέφτηκα να φτιάξω ένα καδράκι χρησιμοποιώντας όλα αυτά μαζί!

Έκοψα το μπροστινό τμήμα από το μπλουζάκι και το στερέωσα στο καμβαδάκι με το καρφωτικό.
Στη συνέχεια, επειδή δε μ' άρεσε που διακρίνονταν τα γράμματα της φίρμας του, πέρασα έκοψα όλο το πόδι από το καλσόν και το πέρασα μέσα στον καμβά. Η επιφάνεια ήταν έτοιμη για διακόσμηση.

Τα υπόλοιπα έγιναν με υλικά που ήδη είχα. Έφτιαξα 4 λουλουδάκια από οργάντζα με την τεχνική που μπορείτε να δείτε εδώ (πρώτο βίντεο). Το μοβ και το λαχανί είναι από κορδέλα, τα άλλα δύο από ένα κομμάτι οργάντζα που είχα φυλαγμένη από μια ανθοδέσμη...

Το παρακάτω στεφανάκι είναι από κορδέλα, από αυτές που έχουν το λεπτό συρματάκι μέσα τους, για να κρατιούνται στη θέση τους... Η πεταλούδα από αλουμίνιο, με την τεχνική που περιγράφω εδώ.
Το λουλουδάκι εδώ είναι από το ίδιο σκισμένο καλσόν και ένα στρασάκι

Η αλυσιδίτσα στο φιογκάκι και στο κρέμασμα είναι από ένα παλιό κολιέ που ανακύκλωσα (δεν το φορούσα ούτως ή άλλως...). Η μοβ πεταλουδίτσα, το αστεράκι και το φύλλο είναι αυτοκόλλητα.

Είναι αυτό που λέμε κάτι από το τίποτα, χαχα....Ελπίζω να σας αρέσει και να σας εμπνεύσει!

23 σχόλια:

Rena είπε...

Πως το σκέφτηκες παιδί μου αυτό!!!

Unknown είπε...

αυτα τα φυλλα ειναι τα ιδια και για την κατασκευη κοσμηματων και υπαρχουν σε διαφοτα πάχη.Τα γνωρίζω.Ωραία ιδέα !!

Unknown είπε...

Τελικαμου φαινεται οτι ψαχνουμε τα ιδια πραγματα.
Και γω χθες μπηκα σε ενα σαιτ για craft work και εφοδια για να τα κα΄νεις και ειχε κατι παρομοιο με κοκκαλακια.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΟΣΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ:))))

εισαι

Florendia είπε...

Αυτό κι αν είναι ανακύκλωση. Μπράβο!

Magda^_^ είπε...

Τι υπέροχο που είναι!! Και μου αρέσουν και πολύ αυτές οι αποχρώσεις!!!

eleni είπε...

Aνεράιδα ή νεράιδα είσαι,που με το ραβδάκι σου μεταμορφώνεις τα ασήμαντα και ομορφαίνεις τα γύρω σου;
Πολύ όμορφος ο πίνακας,πρωτότυπος!Τα βιντεάκια με απορρόφησαν-τι όμορφες κατασκευές.
Φιλιά!

princess είπε...

Καταπληκτικο όπως βέβαια οτιδήποτε φτίαχνεις!!!! θέλω να μάθω πως τα σκέφτεσαι όλα αυτα

Ανεράιδα είπε...

Rena, γέλασα πολύ με το σχόλιο σου :):)

G, καλώς ήλθες! Δεν ξέρω αν για κόσμημα κάνει το φύλλο αυτό, δεν είναι πολύ χοντρό... έχω φτιάξει και για κοκαλάκια (όχι που θα μου ξέφευγε!)

Σκρουτζάκο, επίσης, να 'σαι καλά!

Maddie, με επηρέασες!!

Μαγδούλα, σε ευχαριστώ!

Ανεράιδα είπε...

Eleni, σε ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια...Χαίρομαι που σου άρεσαν τα βιντεάκια...

Πριγκιπισσούλα, πενία τέχνας κατεργάζεται, η τσιγκουνιά μου φταίει για όλα....χαχα... Όσο μεγαλώνω, τόσο περισσότερο δυσκολεύομαι να πετάξω πράγματα...ίσως φταίει που βλέπω τη σπατάλη που κάνουμε όλοι μας σε όλα τα επίπεδα και θέλω κάπως να ...ρεφάρω...τι να πω, δεν ξέρω...

my craft and art creations είπε...

Καταπληκτική μεταμόρφωση!
μπράβο σου!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Οπως παντα μοναδικη!

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο και πάλι μπράβο.Αυτά τα αντικείμενα έχουν μεγάλη αξία,γιατί μας φέρνουν στο σήμερα τις μαγικές μεταμορφώσεις των πάντων που κάναμε ως παιδιά.Ακόμη και αν δεν έχουν αξία ανταλλαγής,αξίζουν για τις μνήμες που φέρουν.Αν θέλεις παρακολούθησέ μας στο νέο μπλοκ,amazonsday.blogspot.com.Οι περισσότερες είμαστε χρυσοχέρες,και εκτιμούμαι τη φαντασία.

Ειρηνη Σ είπε...

Ανεραιδα εισαι μοναδικη στο να δημιουργεις απο το ...τποτα .
οτι αλλοι θα πετουσαν στα χερια σου μεταμορφωνετε σε υπεροχη δημιουργια
να εισαι καλα

NANTIA είπε...

Καλό Μήνα! Υπέροχη η ιδέα σου! Είμαι φανατική της ανακύκλωσης, έτσι όπως πάνε τα πράγματα θα μας χρειαστεί...
Ευχαριστούμε!

drosostalitsa είπε...

Πολύ χαριτωμένο!!! Και οικολογικό...
Καλό και Δημιουργικό μήνα Ανεραιδα μου..φιλάκια!

marilia είπε...

Τέλειο!!! Αχ, αυτή η φαντασία σας!!! Τι καλά που κάνετε και τα μοιράζεστε!!!

Πάντα δημιουργική και ευφάνταστη! :)

Ανεράιδα είπε...

My craft and art creations, σε ευχαριστώ! Είδες, πήρα κι εγώ το φαναράκι που διακόσμησες από το γνωστό πια παιχνιδοκατάστημα...Έχει πολλά σχέδια, αλλά πραγματικά αυτό ήταν το ομορφότερο!

Ρίκη, να 'σαι καλά κοπέλα μου. Ο καθένας μοναδικός στον τομέα του...

Ανώνυμε, με το εύστοχό σου σχόλιο μου θύμισες στιγμές από την παιδική μου ηλικία που είχα εντελώς ξεχάσει...σε ευχαριστώ!

Ειρήνη μου, σε ευχαριστώ! ΤΙ όμορφα λόγια!!

Νάντια, έχεις δίκιο...έχω σκοπό να το καθιερώσω το χειροποίητο, τουλάχιστον στους δικούς μου ανθρώπους, που ξέρω ότι δε θα με παρεξηγήσουν...

Δροσοσταλίτσα, επίσης κοπέλα μου. Το "οικολογικό" μου άρεσε...

Μαριλια, σε ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου για τα καλά σου λόγια!

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα! Οι δημιουργίες σου πρέπει να είναι πολύ καλές, δυστυχώς όμως δεν μπορώ να δω όλες τις φωτογραφίες, ο explorer μου βγάζει εικονίδια με ένα Χ.
Μπορείς να μου πεις αν πρέπει να κάνω κάποια ρύθμιση;
Ευχαριστώ και συνέχισε να δημιουργείς, το χεις!!!

Ανεράιδα είπε...

Ανώνυμε, νομίζω ότι φταίει ο explorer....γιατί δεν εγκαθιστάς Firefox που είναι πιο ασφαλής και δημιουργεί λιγότερα προβλήματα; Αυτό που λες με τις φωτο υπήρχε στις πρώτες μου 2-3 αναρτήσεις, από τότε δε μου το έχει επισημάνει κανείς....

Ανώνυμος είπε...

kala eisai katapliktikh prwti fora mpika sto blog sou kai exw pathei plaka me ta erga sou bravo sou !!!!

Ανώνυμος είπε...

einai telia olla<3

Ανώνυμος είπε...

ΕΧΩ ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΑΝΑΛΟΓΑ BLOGS ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΣΤΑΘΗΚΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΕΚΠΛΗΞΗ ΚΑΘΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΑΠΛΑ ΥΛΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΑ,ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ,ΑΦΟΥ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΜΑΜΑΔΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΟ.ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να διαβάσω τη γνώμη σου!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails