30.11.09

Νεραϊδένια καδράκια


Τα καδράκια αυτά τα έφτιαξα το καλοκαίρι του 2008 ως παιδικές μπομπονιέρες στη βάφτιση της Στελλίτσας μου! Κάποια από αυτά έχουν γίνει με την τεχνική της χαρτοπετσέτας και τα υπόλοιπα είναι ζωγραφιστά. Από όλα όσα έφτιαξα τότε για τη βάφτιση, αυτά και τα σπιτάκια απόλαυσα περισσότερο! Υποτίθεται ότι έφτιαξα και παραπάνω για να μου περισσέψουν (συνολικά 65), αλλά έγιναν ανάρπαστα και στο τέλος ... δεν έφτασαν. Τις νεράιδες τις έδωσα στα κοριτσάκια και τα ξωτικά στα αγοράκια.

Πρέπει κάποια στιγμή να φτιάξω ένα αναλυτικό tutorial γιατί πραγματικά είναι κάτι ιδιαίτερα εύκολο να γίνει και δε χρειάζεται ούτε "χέρι" ούτε γνώσεις ζωγραφικής.

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Please please to tutorial!!!

marilia είπε...

Καλέ, τι φανταστική ιδέα για μπομπονιέρα!!!!!

Ανώνυμος είπε...

η ιδέα σου υπήρξε φανταστική. Κάτι ανάλογο έκανα στη βάφτιση της βαφτισιμιάς μου τον περασμένο Σεπτέμβριο με θέμα baby looney tunes. Μακάρι να μπορούσα να σου δείξω φωτό.
Για όσες το έχουν δοκιμάσει ξέρουν ότι ο κόπος αξίζει, το αποτέλεσμα είναι απλά μοναδικό! Μπράβο σου!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ειναι φανταστικα!!!! και εγω θελω να φτιαξω τετοιες μπομπονιερες στη βαπτιση της μικρουλας μου...μακαρι να ειχες γραψει το tutorial...θα μας βοηθουσες πολυ!!! Μαρια Α.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΘΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ,ΕΙΣΑΙ ΑΠΛΑ ΥΠΕΡΟΧΗ!!! ΚΑΙ ΕΧΩ ΦΤΟΙΑΞΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑΚΙΑ ΣΟΥ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΠΟΣΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΟΥ ΚΟΣΤΗΣΑΝ;ΓΙΑΤΙ ΨΑΧΝΩΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΝΕΡΑΙΔΕΝΙΟ!!!ΚΑΤΕΡΙΝΑ

Ανεράιδα είπε...

Τα καδράκια εννοείς;; Τα καμβαδάκια τα πήρα από το Πλαίσιο, ένα περίπου ευρώ το ένα....βάλε και τα χρώματα, τα βερνίκια, τα πινέλα κλπ καθώς βέβαια και τις κορδελίτσες και τα τούλια και τα κουφέτα, υπολογίζω περίπου 2 ευρώ στοιχίζει το καθένα...σαν μπομπονιέρα. Και πολύ πολύ χρόνο βέβαια!!

Ανώνυμος είπε...

σε ευχαριστω παρα παρα παρα πολυ για την αμμεση απαντηση!!!απο το ανχος εφαγα τα μισα!!!ναι τα καδρακια εννοω και για μπομπο τα θελω!!!σε αντιγραφω κανονικα σου λεω!!!καποια στιγμη που θα βρω χρονο θα σου στειλω και εγω φωτο αντιγραφων!!!κατερινα

Ανεράιδα είπε...

Καλή δουλειά, Κατερίνα, και καλή υπομονή! Υπολόγισε επίσης ότι αρέσουν πολύ και θα τα θέλουν όλοι.... ή θα πρέπει να φτιάξεις πολλά παραπάνω ή θα πρέπει να έχεις κάποιο σαϊνι να μοιράζει τις μπομπονιέρες....

Θα χαρώ πολύ να μου στείλεις φωτο όταν τα φτιάξεις....Με το καλό!

Ελευθερία είπε...

Αν σου πώ ότι τώρα τα είδα???
έφτιαξα και εγώ κάτι αντίστοιχο...όλα ζωγραφιστά και με λάδια βέβαια... 100 καμβαδάκια για τη βάπτιση του γιού μου, τον Ιουλιο του 2009, ακριβώς γιατι ήθελα κατι ιδιαιτερο για τα παιδιά και να τους μείνει....αλλά δεν εχω εγώ ΟΥΤΕ ΕΝΑ!!! και να φανταστείς,εφτιαξα περιπου 20 παραπανω!!!

Ανώνυμος είπε...

πολυ τελειο, θα το δοκιμασω γιατι εγω μεχρι τωρα χρησιμοποιω την τεχνικη που εσυ αν θυμαμαι καλα εδωσες με το καρμπον...θεικα ολα.
ψαχνω και για να κανω μπομπονιερες για τη βαφτιση του μικρου μου αλλα θελω σε 10χ10 διασταση να βρω...
μπραβο

Ανώνυμος είπε...

poli wraia idea gia tis mpomponieres,genika mou araisoun polu oi idees sou. bravo!!!

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να διαβάσω τη γνώμη σου!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails