3.5.10

Ιδέες για τη γιορτή της μητέρας


Στις δύσκολες εποχές που ζούμε επιβάλλεται να δείχνουμε επινοητικότητα και πρωτοτυπία....και να προσπαθούμε σε κάθε περίσταση να δημιουργούμε τα δώρα που χαρίζουμε και όχι να τα προμηθευόμαστε... Πόσο μάλλον στην περίπτωση της γιορτής του πολυτιμότερου ανθρώπου για τον καθένα, στη γιορτή της μητέρας του, όλων των μητέρων, της μητρότητας ως αξίας! Πάντως, ένα είναι σίγουρο, αν κάποιος είναι σε θέση να εκτιμήσει το χρόνο και το μεράκι που καταθέτουμε στο (χειροποίητο) δώρο του, είναι ασφαλώς η μητέρα μας!

Ακολουθούν τρεις ιδέες για ένα όμορφο, συμβολικό δώρο προς τη μητέρα μας:




Ένα κασπώ από ροδοπέταλα! Πολύ όμορφο δώρο, ιδανικό για την εποχή, που συνδυάζει το χειροποίητο με το λουλούδι...Έτσι, δεν ξεφεύγουμε και από την παράδοση που θέλει τα δώρα στη γιορτή της μητέρας να είναι λουλούδια.(οδηγίες για να το φτιάξετε). Αφού κολλήσουμε στο γλαστράκι τα ροδοπέταλα, φυτεύουμε ένα μικρό λουλουδάκι ή ένα κλαδάκι από φυτό στη βεράντα μας (αρκεί να ξέρουμε ότι σίγουρα "πιάνει") και το δώρο μας είναι ολοκληρωμένο!


Οι μαμάδες που αρέσκονται να ράβουν και να κεντούν θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα το συγκεκριμένο μαξιλαράκι-φράουλα για τις βελόνες και τις καρφίτσες τους, που θα φτιάξετε με τα χεράκια σας, ακολουθώντας τη διαδικασία που περιγράφεται εδώ. Αντί για αφρώδες υλικό για το γέμισμα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε βαμβάκι.



Μια διαχρονική λύση για δώρο προς τη μαμά είναι πάντα μια καρφίτσα...πόσο μάλλον μια καρφίτσα που θα φτιάξετε μόνοι σας! Δείτε εδώ για τις οδηγίες.

Άλλες ιδέες
Αν η μητέρα σας μαγειρεύει μπορείτε να της φτιάξετε ένα βιβλιαράκι συνταγών όπως το παρακάτω με μαγνητάκι από πίσω για να το κολλήσει στο ψυγείο της:
Το μόνο που χρειάζεστε για κάτι τέτοιο είναι χρωματιστά χαρτιά με τα οποία ντύνετε τα εξώφυλλα, χοντρό χαρτόνι πάλι για τα εξώφυλλα (συνήθως καλό χαρτόνι υπάρχει σε συσκευασίες λευκών ειδών κ.α.), χαρτόνια για τα εσωτερικά φύλλα και ένα κρίκο για να συνδέσετε όλα αυτά....αν δεν έχετε ειδικό κρίκο, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σκουλαρίκι-κρίκο ή και μια ή περισσότερες απλές κορδέλες που θα τις περάσετε μέσα σε τρυπούλες που θα φτιάξετε με το περφορατέρ.

Αν η μητέρα σας διαθέτει πολλά μπιζού ή κοσμήματα ίσως να εκτιμήσει περισσότερο κάποιο δώρο όπως τα παρακάτω:


Τέλος, υπάρχει πάντα η ιδέα να διακοσμήσετε ένα απλό λευκό πιάτο με χαρτοπετσέτα και να της το χαρίσετε...δείτε εδώ.

Αν θέλετε να φτιάξετε και ένα πρωτότυπο κουτάκι για να βάλετε το δωράκι σας μπορείτε να επισκεφτείτε το εξής tutorial 
.

Το σίγουρο είναι ότι ό,τι και να επιλέξετε να φτιάξετε, το δώρο σας φέτος θα είναι μοναδικό!

22 σχόλια:

sweet dreams είπε...

ΚΑΛΑ ΜΙΛΑΜΕ ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΓΛΑΣΤΡΑΚΙ ΚΑΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΥΝΤΑΓΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΟΥΠΕΡ!ΘΑ ΤΙΣ ΚΑΝΩ ΣΤΑΝΤΑΡ!ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ!ΜΟΛΙΣ ΤΙΣ ΕΦΑΡΜΟΣΩ ΘΑ ΒΑΛΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΝΑ ΔΕΙΤΕ!

craft inspiration by nikoletta είπε...

Εξαιρετικες οι ιδεες σου οπως παντα!
Και συμφωνω μαζι σου για την κατασκευη χειροποιητων δωρων...και γιατι εξοικονομουμε χρηματα ετσι αλλα το σπουδαιοτερο ειναι οτι οταν κατι το φτιαχνουμε με αγαπη και μερακι ειναι ανεκτιμητο και μοναδικο!

Ξανθή είπε...

Εγώ θέλω το δεύτερο!!!
Κάθε χειροποίητο έχει μια άλλη αξία, την αγάπη του δημιουργού!!

Ανεράιδα είπε...

Sweet dreams, να τις κάνεις! Περιμένουμε φωτο!!

Νικολέττα, έχεις απόλυτο δίκιο!!

Ξανθή, προδόθηκες! Ράβεις ή κεντάς;; Λες να στο φτιάξει ο γιος σου ή μόνο στο μπλογκ σου βοηθάει;

Rena είπε...

Ολα είναι υπέροχα δώρα αλλά και το κουτάκι τέλειο!

elen είπε...

Μπράβο υπέροχες οι ιδέες σου!!!!

eleni είπε...

Υπέροχες ιδέες για τις μητέρες,που αξίζουν την αγάπη μας!
Τι καλά για όσες μπορείτε να προσφέρετε ένα δωράκι φτιαγμένο από τα χεράκια σας με αγάπη-μακάρι να μπορούσα κι εγώ!
Φιλιά!

NANTIA είπε...

Πολύ όμορφες ιδέες Ανεράιδα μου! Όπως και να το κάνουμε το χειροποίητο έχει άλλη αξία, βάζεις και πολύ αγάπη για να το φτιάξεις! Άσχετα που πολλοί το υποτιμούν...
Καλημέρα!

Ειρηνη Σ είπε...

ολες οι ιδεες ειναι ομορφες και χρήσιμες
η καρφιτσα και το βιβλιο συνταγων συγουρα θα γινουν απο τα χερια μου καποια στιγμη ισως για μια πιο μεγαλη φιλη που εχω γιατι η μανα ειναι μακρια
να εισαι καλα να μας δίνεις τέτοιες ομορφες ιδεες

Dorothy είπε...

Η ιδέα για τα κοσμήματα είναι τέλεια. Χμμμ... μήπως να πω στην μαμά μου να μου φτιάξει ένα? (χμμμ... μήπως τελικά είμαι μεγάλο γαϊδούρι? :p )

Ανεράιδα είπε...

Ρένα μου, σε ευχαριστώ! Και μένα μ' άρεσε πολύ το κουτάκι!

Elen, σε ευχαριστώ! η φωτογραφία σου με το συκαλάκι φανταστική!

Eleni, τώρα συνειδητοποιώ τι ευλογία που είναι να σκέφτεσαι τι δώρο θα κάνεις στη μητέρα σου....μερικά πράγματα κακώς τα θεωρούμε αυτονόητα...

Ξανθή είπε...

Χαχα και ράβω και πλέκω δεν κεντάω πια γιατί δεν βοηθούν τα μάτια για τις λεπτομέρειες.
Όμως έστειλα στην κόρη μου το link της σελίδας σου και μου είπε ότι μπορεί να τα φτιάξει όλα!!!!χαχαχαχαχα κι αυτό εμένα μου έφτασε.
Φιλάκια πολλά χρυσοχέρα μας!!

Ανεράιδα είπε...

Νάντια, έχεις απόλυτο δίκιο, έτσι είναι..

Ειρήνη, και εγώ το βιβλιαράκι για τον εαυτό μου το έφτιαξα...Περιμένω με ανυπομονησία τα δικά σου!

Τα παπούτσια της Dorothy, καλά εσύ ακόμα δεν κόλλησες το μικρόβιο της δημιουργίας;;; Πώς μας έχεις ξεφύγει έτσι....Θα σε πιάσουμε όμως, πού θα μας πας!!

Ανεράιδα είπε...

Ξανθή, η πρόθεση μετράει...Μπράβο στην κόρη λοιπόν!!

Melenia Agapides είπε...

Καταπληκτικές ιδέες!!!!!!!!!!!! Χίλια μπράβο!!
Εμένα που η μαμά μου συνέχεια κάτι ράβει η ιδέα για τα πουγκάκια για καρφίτσες είναι ΤΕΛΕΙΑ!!!! Ευχαριστώ πάρα πολύ για τις οδηγίες!!!

Ανεράιδα είπε...

Να 'σαι καλά Μελένια μου, σε ευχαριστώ πολύ! Καλές δημιουργίες! Αν το φτιάξεις, δείξε μας πώς έγινε...

Ανώνυμος είπε...

Tυχερες εσεις που εχετε μανουλα....να την προσεχετε

Δημιουργία είπε...

Να εισαι καλα.Η μια ιδεα ωραιοτερη απο την αλλη.

val είπε...

Θα πω πάλι τα ίδια, τί ωραιες ιδέες, πηγή έμπνευσης και τι όμορφο που έφτιαξες το blog, τώρα το είδα, μα που βρίσκεις τόσο χρόνο; Άξια!

Ανεράιδα είπε...

Valentina, έχεις δίκιο...πολύ τυχερές!

Δημιουργία, σε ευχαριστώ κοπέλα μου!

Val, να 'σαι καλά! Βρίσκω χρόνο, τον κλέβω από τις δουλειές...

Melenia Agapides είπε...

Θα το προσπαθήσω το πουγκάκι, αν και δεν έχω ραπτομηχανή :(... ελπίζω να ραφτεί όμορφα με βελόνα και κλωστή!

kiki είπε...

Τι να πρωτοδιαλέξεις; Πολύ ωραίες ιδέες όλες!!!

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να διαβάσω τη γνώμη σου!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails