15.6.10

Δεντράκι από σύρμα: κλαίουσα ιτιά, οδηγίες κατασκευής

Χαίρετε!! Συγνώμη που άργησα τόσες μέρες να δείξω το δεντράκι-ιτιά, αλλά αυτές οι μέρες που κλείνουν τα σχολεία, γίνονται οι γιορτές του τέλους του χρόνου, οι παραστάσεις μπαλέτου, χορού κλπ είναι πολύ πολύ ζόρικες, χαρούμενα ζόρικες βέβαια!


Λοιπόν, αυτός ο τύπος δέντρου-μινιατούρας είναι μεν εντυπωσιακός, αλλά χρειάζεται αρκετή ώρα για να φτιαχτεί. Εμένα μου πήρε μία ώρα συνολικά.

Τα υλικά είναι τα γνωστά: σύρμα και χάντρες. Εδώ θα χρειαστούμε πολύ περισσότερες χάντρες από ό,τι στο δέντρο που κατασκευάσαμε με τον πρώτο τρόπο, αφού δεν αρκούμαστε σε μία ανά κλαδί, αλλά σε 5.
Ξεκινούμε με το γνωστό τρόπο: κόβουμε το σύρμα, χρησιμοποιώντας το γνωστό βιβλίο, μόνο που αυτή τη φορά αρκούν 35 με 40 συρματάκια κι όχι 60 που χρησιμοποιήσαμε στην πρώτη μέθοδο.


Περνάμε σε κάθε κομμάτι σύρματος μία χάντρα μέχρι τη μέση της, στρίβουμε λίγο, περνάμε κι άλλη στρίβουμε, κι άλλη στρίβουμε μέχρι να γίνουν 5 οι χάντρες. 

Μπορούμε να περάσουμε από την αρχή και τις πέντε χάντρες και στη συνέχεια να στρίβουμε από τη μία στην άλλη μέχρι να πάρουμε το ίδιο αποτέλεσμα.


Ενώνουμε στρίβοντας 6, 7 ή 9 κλαδιά μαζί και σχηματίζουμε ένα μεγαλύτερο.

Στη συνέχεια ενώνουμε όλα τα κλαδάκια, μεγάλα και μικρά, και σχηματίζουμε τον κορμό.

Σχηματίζουμε τις ρίζες με τη διαδικασία που περιγράφεται εδώ

και περιποιούμαστε τα κλαδιά, φροντίζοντας να πάρουν την κλίση προς τα κάτω.

Στερεώνουμε το δεντράκι σε ένα βότσαλο και στολίζουμε.

33 σχόλια:

Rena είπε...

Μου φαίνεται μου βρήκες δουλειά για τα μεσημέρια στο εξοχικό γιατί τα υλικά αυτά και εύκολα μεταφέρονται και σύρμα χαλκού με εφοδιάζει ο άντρας μου από τη δουλειά του οπότε δεν θα ψάχνω να βρω χα χα !

Ευαγγελία Βλασσοπούλου είπε...

Μόνο μια ώρα???Δεν είσαι ανεράιδα αλλά αστέρι

Katerina είπε...

πολύ όμορφο και αυτό!!!! Μπράβο σου για όλα, δεν έχω λόγια να σε ευχαριστήσω για τις υπέροχες ιδέες και τις τεχνικές! Να σαι καλά!

eleni είπε...

Ωωωω,νάτη και η κλαίουσα!
Ανεράιδα γρήγορη είσαι στην κατασκευή-εντάξει εμείς δε σε φτάνουμε!Άσε που το διαλειμματάκι μου το θέλω πάντα χιχι...
Έγινε κι αυτό το δεντράκι πολύ όμορφο!
Φιλιά!

Magda^_^ είπε...

Πανέμορφο πραγματικά! Συμφωνώ με την Ρένα παραπάνω!Είναι τέλειο για τα μεσημέρια που δεν έχω τι να κάνω:)Και υπέροχο διακοσμητικό!
Ευχαριστούμεεεεεεε:))

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Μ αρέσουν οι ιδέες σου.
Μ αρέσει η πραγματοποίησή τους, που δεν απέχουν απο το πρωτότυπο.
Αλλά αυτό που με "στέλνει" κανονικά είναι, που είσαι τόσο κατατοπιστική και τόσο παραστατικά απλή σε κάθε φάση της εκτέλεσης.
Εξαιρετική δουλειά.

Ανώνυμος είπε...

Γεια!! Παρακολουθω με μεγαλο ενδιαφερον τις κατασκευες σου και ομολογω οτι καθε φορα,ενθουσιαζομαι και περισσοτερο! Συγχαρητηρια για τα δεντρακια,ειναι υπεροχα! Μια ερωτηση μονο.. Στην ιτια,τι μηκος εχουν τα κλαδακια? Πολλαπλασιαζουμε παλι το υψος επι τρια?Μου φαινεται οτι αυτη τη φορα τα κλαδακια ειναι μακρυτερα.

princess είπε...

Τι να πω ανεραιδα μου και γιαυτο το αρηστούργημα το μόνο που έχς να πω είναι συγχαρητήρια,είμαστε τυχερές που σε έχουμε

neli είπε...

Υπεροχη ειναι και η ιτια σου!!!!!!!!

Ανεράιδα είπε...

Rena, η αλήθεια είναι ότι η ασχολία αυτή δε θέλει και πολλά, χαντρούλες και συρματάκι...κι από παλιά καλώδια μπορεί κανείς να βγάλει σύρμα, αλλά δύσκολη δουλειά βρε παιδί μου....

Nemecis, αυτή είναι δουλειά τυφλοσούρτης....βλέπεις λίγο τηλεόραση, ακούς ραδιόφωνο και ταυτόχρονα το φτιάχνεις, σαν το πλέξιμο ας πούμε...σε ευχαριστώ!

Κατερίνα, εγώ σε ευχαριστώ!

Eleni, έχεις δίκιο, διαλειμματάκι χρειάζεται, να σπάσει η μονοτονία.... Εγώ όμως βιαζόμουνα.

Ανεράιδα είπε...

Μάγδα, περιμένουμε να δούμε λοιπόν και τα δικά σου!

Χαρά, αλήθεια;; Χαίρομαι, γιατί το προσπαθώ...σε ευχαριστώ!

Ανώνυμε, το ίδιο βιβλίο χρησιμοποίησα, οπότε τα κλαδάκια είναι ίσου μήκους....πάντως έχεις δίκιο, εδώ δεν ισχύει το διά τρία, πρέπει το σύρμα να είναι λίγο μεγαλύτερο (ίσως επί 4, αλλά δεν είμαι και σίγουρη, δε θυμάμαι καλά). Πάντως το συγκεκριμένο μου βγήκε όσο ψηλό είναι και το προηγούμενο γιατί έκανα λίγο οικονομία στις ρίζες, αφησα πολύ λίγο σύρμα και δεν έκοψα πολύ στο τέλος. Θα μπορούσα να μην κάνω και ρίζες καθόλου....

Princess, σε ευχαριστώ κοπέλα μου αλλά για το "αριστούργημα" δε συμφωνώ, δεν έχεις φτιάξει γι' αυτό το βλέπεις έτσι...

Νeli, μερσίιι!

Ειρηνη Σ είπε...

μπραβο Ανεραιδα και για την δημιουργια αλλα και για την ορεξη που εχεις να μαθαινεις στους αλλους αυτα που γνωριζεις
να εισαι καλα

Λαμπρινή είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΔΕΝΤΡΑΚΙΑ!ΤΑ ΕΧΩ ΔΕΙ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΝΑ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΘΑΥΜΑΖΑ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΞΕΠΛΑΓΗΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΛΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΚΟΛΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ...Η ΕΤΣΙ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙΣ ΜΑΣ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΕΥΚΟΛΑ!!ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΧΩ ΜΟΝΟ.ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΡΜΑ?ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ(ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΧΟΥΜΕ ΒΕΒΑΙΑ ΟΛΟ ΚΙ ΟΛΟ...)ΣΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΦΙ ΣΟΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ!!!!

ΔΕΣΠΟ είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ Η ΚΛΑΙΟΥΣΑ ΙΤΙΑ!!ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΡΩΤΕΥΤΗΚΑ ΤΑ ΔΕΝΤΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΑΘΕΛΑ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ!!ΠΗΓΑ ΣΤΙΣ ΘΑΛΛΑΣΟΓΡΑΦΙΕΣ ΝΑ ΠΑΡΩ ΣΥΡΜΑΤΑΚΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΔΙΑΜΕΤΡΟ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ!!!(ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΑΝ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΑΚΡΙΒΕΣ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΑΛΛΑ ΕΙΠΑΜΕ ΕΙΜΑΙ ΑΡΧΑΡΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΚΟΜΑ ΑΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΨΩΝΙΖΩ!!)ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ??

Asteri (Maria) είπε...

Μπράβο...μπράβο....ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Αγγελίκη Αναστασοπούλου είπε...

ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!!! σε θαυμάζω για τις δημιουργίες σου το δεντράκι σου είναι καταπληκτικό αλλά μόνο μια ώρα σου πηρε??????? λέω να το προσπαθήσω και εγώ καποια στιγμη . τι συρματάκι να πάρω και απο που??????

Vana είπε...

Οι κατασκευές με τα δεντράκια σου είναι τέλειες! Οι χάντρες που έχεις διαλέξει πολύ όμορφες...

Unknown είπε...

Aνεράιδα γλυκειά μου πάλι έκανες φανταστική κατασκευή. Είσαι αστείρευτη! Κι επειδή είσαι και μανούλα σε προσκαλώ στο blog μου να παραλάβεις ένα βραβείο για μανούλες που έχω για εσένα

Φιλάκιααα

Rena είπε...

Ελα μια βόλτα από το μπλογκ μου!

Ανεράιδα είπε...

Ειρήνη μου, σε ευχαριστώ για τα πάντα καλά σου λόγια!!

ΛΑΜΠΡΟΥΚΑ, το σύρμα το έχω δει σε βιβλιοπωλεία/χαρτοπωλεία, μικρά ή μεγάλα, σε μαγαζιά με είδη συσκευασίας και βέβαια σε μαγαζιά με είδη χειροτεχνίας. Το λένε σύρμα χειροτεχνίας. Πιστεύω θα βρεις...

ΔΕΣΠΟ, Ηράκλειο είσαι;; Στείλε μου email να σου πω πού μπορείς να βρεις, έχω δει σε πάααρα πολλά μαγαζιά στο Ηράκλειο. Μπορείς να πάρεις 0,3 ή 0,4 χιλιοστών.

Αστέρι, σε ευχαριστώ!

Ανεράιδα είπε...

ΑΓΓΕΛΙΚΗ, την πρώτη φορά ίσως σου πάρει λίγο παραπάνω, δε θέλει πάρα πολύ χρόνο πάντως....Εγώ χρησιμοποίησα σύρμα 0,3 χιλιοστών που γυρνάει πολύ εύκολα. Τώρα για το πού θα βρεις, όπως είπα και παραπάνω σε βιβλιοπωλεία/χαρτοπωλεία, μικρά ή μεγάλα, σε μαγαζιά με είδη συσκευασίας και βέβαια σε μαγαζιά με είδη χειροτεχνίας...

Vana, να 'σαι καλά, σε ευχαριστώ!

Maria Z, βραβείο για μανούλες;; Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!

Ρένα μου, να 'σαι καλά, χάρηκα πολύ που κέρδισα κι εγώ!

eleni είπε...

Το δεντρακι ειναι υπεροχο!!!! αχ!! έχει το αγαπημενο μου χρώμα και η ιτία ειναί απο τα αγαπημένα μου δεντραα!!!! θα προσπαθήσω να το φτιάξω και έγω...είναι πολυ ωραίο καλοκαιρινο διακοσμητικό για το σαλόνι μου ..!!!!

Αλεξάνδρα είπε...

Υπέροχη η δημιουργία σου!!!!
ΜΠΡΑΒΟ!!!

Εχω ένα τέτοιο δεντράκι στο σαλόνι μου...αλλά δεν το έφτιαξα εγω μου το έφεραν δώρο και το αγάπησα από την πρωτη στιγμη!!!!

Επειδή πιάνουν τα χέρια και μάλιστα ΠΟΛΥ...θα πάρω υλικά να φτιάξω κι εγω!!!

Σε ευχαριστούμε πολύ για τις αναλυτικές σου οδηγίες :)))
Φιλάκια
Αλέκα

Σιροπιαστό Μπρόκολο είπε...

apla uperoxo to dentraki!!!!

Ανώνυμος είπε...

ftiaxnw kai egw dentrakia alla twra den briskw syrma mhpws ksereis poy mporw na brw?

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!! ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΉΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΑΠΟ ΣΤΟΛΙΔΙ ΑΛΛΑ ΕΠΑΝΩ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ .ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟ SMS ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.ΑΛΕΞΙΑ.

sia είπε...

ΟΛΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ !!ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!

romeo-live είπε...

κάνει και ο αδερφός μου κάτι τέτοια δεντράκια ομορφουλικα και οπωροφόρα μηλίτσα κόκκινη με της αδελφής του τα μιλαράκια.

Ανώνυμος είπε...

ΕΛΕΝΗ
Πολυ ωραια τα δενδρακια,και ειδικα η ιτια.Βλεποντας τα εφτιαξα και τα δυο.Το παχος του συρματος που θα χρησιμοποιουμε ποιο ειναι καλυτερα 0,30,0,40 ή 0,50.Αν μπορεις να φτιαξης και κατι πασχαλιατικο.
Νασαι καλα,γιατι περναει η ωρα μου ευχαριστα.

Ανεράιδα είπε...

Ελένη, σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Θεωρώ καλύτερο το σύρμα πάχους 0,40....πιο λεπτό είναι πολύ λεπτό, πιο χοντρό δύσκολο να δουλευτεί....είναι όμως και θέμα τι βολεύει εσένα.

Για το πασχαλινό που λες κοίταξε εδώ:http://aneraida.blogspot.gr/2010/03/blog-post_19.html και εδώ:http://aneraida.blogspot.gr/2012/04/blog-post.html
Καλές δημιουργίες!

Φένια είπε...

ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΑΜΕΣΩΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΑΝΡΤΗΣΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ!!!!!!!!ΦΙΛΙΑ

Χαρά είπε...

ευχαριστούμε και πάλι!!! Είσαι εξαιρετική! Θα δοκιμάσω το χριστουγεννιάτικο δεντράκι!!

Unknown είπε...

ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΟ!!!!!!!!!!!!!!

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να διαβάσω τη γνώμη σου!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails