24.11.10

Χριστουγεννιάτικο πιατάκι με χαρτοπετσέτα και φύλλο χρυσού

Η έμπνευση ξεκίνησε από την παρακάτω καταπληκτική χαρτοπετσέτα που βρήκα στο σούπερ μάρκετ (στο Χαλκιαδάκη, κορίτσια από Ηράκλειο). Τα αγαπημένα μου ρόδια σε εξαιρετική απεικόνιση με πανέμορφα ζωντανά χρώματα....!!

Είχα και τα παρακάτω διάφανα πιατάκια της πάστας, δώρο από το γάμο μου, όμορφα βέβαια, είχε χαλάσει όμως το πλατινέ περίγραμμα και δεν τα χρησιμοποιούσα.

Κόλλησα τη χαρτοπετσέτα (δες την τεχνική) στο κέντρο και στο φόντο κόλλησα φύλλο χρυσού (ιμιτασιόν) και προέκυψε το εξής: (Η φωτογραφία δεν είναι καθόλου καλή, καθώς το πιάτο λαμπυρίζει και αντικατοπτρίζει το φως...είναι πολύ καλύτερο στην πραγματικότητα)

Σκέφτομαι να φτιάξω τα υπόλοιπα πέντε με τον ίδιο ή παρόμοιο τρόπο και να τα χαρίσω τώρα τα Χριστούγεννα στους δικούς μας. Ίσως αγοράσω σμάλτο χρυσό για γυαλί  για το φόντο, γιατί το φύλλο χρυσού είναι λίγο μπίζηλο και χρονοβόρο (και ακριβούτσικο!) να το κολλήσεις. Η ίδια τεχνική μπορεί να εφαρμοστεί βέβαια και σε μεγάλη πιατέλα. Το επόμενο πρότζεκτ θα είναι αυτό καθώς και ένα χριστουγεννιάτικο κάδρο με ρόδια! Ετοιμαστείτε να δείτε διάφορα φτιαγμένα μ' αυτή τη χαρτοπετσέτα, είμαι ενθουσιασμένη που τη βρήκα!

Όσο ετοίμαζα την ανάρτηση αυτή, έμαθα ότι κέρδισα την παρακάτω καταπληκτική τσαντούλα από τη Ριρή. Μπείτε στο μπλογκ της, απίθανα μικρά τσαντάκια σας περιμένουν και, το σπουδαιότερο, είναι προς πώληση!! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Ριρή μου, είμαι στ' αλήθεια πολύ ενθουσιασμένη!

33 σχόλια:

sweet dreams είπε...

Τι εφτιαξες παλι βρε παιδι;Θα θελα να ξερα απο που αντλεις τοση δημιουργικοτητα.

eleni είπε...

Με γεια την τσαντούλα,πολύ χαριτωμένη και γουστόζικη!

Τα ρόδια τα αγαπώ κι εγώ,είχα ζωγραφίζει σ΄ένα κομμάτι ύφασμα,για αμπαλάζ σε δωράκι.
Πολύ όμορφο έγινε,μ΄αρέσει με το χρυσό,εορταστικό!
Έβαλα,τα κεράκια και περιμένω.
Φιλιά!

Τι σημαίνει μπίζηλο;

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Κυρία-κυρία έχω άγνωστη λέξη "Τι θα πει μπίζηλο;"
υποψιάζομαι αλλά θέλω την δική σου ερμηνεία.
Επίσης είναι σίγουρο οτι τα πιατάκια είναι καλλίτερα απο πριν και πολύ καλλίτερα στην πραγματικότητα απο οτι στη φωτό,χαρη στην τέχνη σου και στην πανέμορφη πράγματι χαρτοπετσέτα και τέλος με γειά το τσαντάκι,που είναι γλύκα.
Μπράβο Ανεράϊδα,μπράβο Ριρή

Ανεράιδα είπε...

Sweet dreams, η χαρτοπετσέτα φταίει για όλα, χαχα

Eleni, μπίζηλος= εύθραυστος, δύσχρηστος, ιδιότροπος (εδώ με τις δυο πρώτες σημασίες). Δεν είχα συνειδητοποιήσει ότι είναι ιδιωματισμός. Τα κεράκια τα πήρα ήδη, thanks!

LL είπε...

Πανέμορφοοοοο!!!!!!!!!!!!! Όπως πάντα!!!!! Συγχαρητήρια και για το δωράκι!!!! Φιλάκια!!!!!

Ανεράιδα είπε...

Χαρά, μαζί γράφαμε....όχι μόνο εδώ, αλλά και σχόλια η μία στην άλλη, χαχα Για το μπίζηλο απαντώ πιο πάνω, είναι πολύ ωραία λέξη ...

Asteri (Maria) είπε...

Τι λες τώρα!!! πανέμορφο!!!
Μεγια την τσαντούλα :)

Irini είπε...

Τέλειο αποτέλεσμα!!!!! Και η τσαντούλα πολύ όμορφη,με γεια!!!!

Maria Z είπε...

Τις λάτρεψα τις χαρτοπετσέτες και σκάω απο το κακό μου που δεν έχω τέτοιο Σ/Μ κοντά μου (γκρρρρ) Εργο τέχνης τα έκανες τα πιάτα και είσαι στη σκέψη μου .... κι εγώ τα δώρα που θα κάνω φέτος θα είναι χειροποιητα!!!

Οσο για την τσάντα....Σκίζει!!! Με γεια σου και καλοφόρετη!!

Φιλιά

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Απιθανα τα πιατα!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Παρακολουθώ εδώ και λίγο καιρό το blog σου και έχω ξετρελαθεί με τις ιδέες σου και τις κατασκευές σου!Με έχεις βοηθήσει πολύ!Πήρα πολύ ωραίες ιδέες από προηγούμενες αναρτήσεις σου για ένα φωτιστικό που ήθελα να κάνω!Το τελειώνω όπου να'ναι! Ήθελα αν μπορείς να προτείνεις κάποιες λύσεις για τζάμια από παράθυρα πόρτας (ξέρεις αυτέ τις νεοκλασσικές)τι μπορούμε να κάνουμε για να μην φαινόμαστε από έξω!Ίσως ζωγραφική,αυτοκόλλητα κτλπ. Εύκολα αν γίνεται!
Φιλάκια!

apinkdreamer είπε...

φανταστικες δημιουργιες!!!!

Unknown είπε...

Καλησπέρα!Πολύ όμορφο το πιατάκι!
Πάντα τυχερή!
& το blog σου είναι φαντάστικο!
Αυτά τα λίγα από μένα^^

Δέσποινα είπε...

Όλα είναι τέλεια! Και το πιάτο που έφτιαξες και η τσάντα που κέρδισες!

ΙΩΑΝΝΑ είπε...

Βρε Αινεραϊδούλα, τι ομορφιες ειναι αυτες!!!!! να κανω μια ερωτηση? αυτη τη τεχνικη τη χρησιμοποιω και σε πλαστικο? εχω ενα μικρο πλαστικο ασπρο τραπεζι βεραντας και θελω καπωσ να το αλλαξω ωστε να ταιριαζει καπου στο σπιτι και να μην ειναι ασπρο αχαρο!!!! αλλα δεν ξερω τι θα μπορουσα να κανω. καμια ιδεα????????????????????????

NANTIA είπε...

Καλησπέρα Ανεράιδα μου!
Φανταστικό το πιατάκι, δεν το συζητώ! Ερώτηση: το φύλλο χρυσού, με τι το κολλάς; Έχω ένα πακέτο και δεν το έχω χρησιμοποιήσει ακόμα, για πες!!!
Με γεια και την υπέροχη τσαντούλα!
Σε φιλώ!

lourdi lourdaki είπε...

Φανταστικο!!μπραβο Ανεραιδα μου αρεσουν και μενα τα ροδια πολυ!!λεω αυριο να παω και εγω χαλκιαδακη...Το τσαντακι εναι πραγματικα υπεροχο!
Καλο σου βραδυ!

Rena είπε...

Ωραίο έγινε το πιατάκι,εντυπωσιακό!
Μεγειά το τσαντάκι!

Ανεράιδα είπε...

LiViLaVi, σε ευχαριστώ πολύ κουκλίτσα!!

Asteri, Irini thankssss!!

Maria Z, συνεργάζετια με Βερόπουλο, αν σε βολεύει κοίταξε εκεί, μπορεί να τις έχει....

Ρίκη, χαίρομαι που σ' άρεσε!

Ανεράιδα είπε...

Sia,καλωσήλθες και σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.....Για το τζάμι, μπορείς να το ζωγραφίσεις με χρώματα για γυαλί ή πιο πρόχειρα με glass deco, να κολλήσεις χαρτί ή ύφασμα ή και ταπετσαρία, να το φτιάξεις κάπως σαν αμμοβολή μόνη σου (κάπου έχει πάρει το μάτι μου οδηγίες γι΄αυτό, αν σε ενδιαφέρει πες μου να το ψάξω)...

Apinkdreamer, σε ευχαριστώωω!

Chris, να ΄σαι καλά! Ωραία η συμμετοχή σου στο χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό!

Δέσποινα, σε ευχαριστώ!

Ανεράιδα είπε...

Ιωάννα, εννοείς τη χαρτοπετσέτα;; Ναι φυσικά, και στο πλαστικό μια χαρά θα είναι! Ωραία ιδέα μάλιστα!!

Νάντια, υπάρχει ειδική κόλλα που λέγεται μίξιον νερού....Είναι όμως λίγο φασαρία, το αποτέλεσμα όμως από κοντά είναι απίθανο!!Φιλιά κι από μένα κοριτσάκι!

Lourdi, να πας, να πας....άν και από έμπνευση εσύ δεν έχεις πρόβλημα, χαχα

Ρένα, σε ευχαριστώ, ωραίο,ε;;

Λαμπρινή είπε...

Μμμμμ έχω αδυναμία στα ρόδια!Είσαι τυχερή που έχεις κοντά σου ποικιλία υλικών!Εδώ που μένω έχω πολύ λίγες επιλογές!Πολύ καλή η ιδέα σου και η μεταμόρφωση του πιάτου και είμαι σίγουρη ότι από κοντά είναι πολύ πιο όμορφο.Το παθαίνω κι εγώ αυτό με τις φωτογραφίες, που αδικούν πολύ τα έργα μας.Σε φιλώ!

simonmad είπε...

Κι εγώ έχω αδυναμία στα ρόδια. Προσθέτουν χρώμα στις γιορτές και είναι νομίζω καθαρά ελληνικό στοιχείο στη διακόσμηση. Πολύ όμορφο τα πιατάκι σου, όμορφο όμως και το τσαντάκι σου!

Demi είπε...

Μεταμορφώθηκε το πιάτο!!!!Πολύ όμορφη ιδεα και μεγεια την τσαντούλα πολυ ωραια!

craft inspiration by nikoletta είπε...

Συμφωνω απολυτα μαζι σου η χαρτοπετσετα ειναι εξαιρετικη!Το πιατο το μεταμορφωσες κυριολεκτικα!Ειναι πανεμορφο!Μου αρεσε πολυ το εφε στο φοντο με το φυλλο χρυσου.Σουπερρρρ!Τελειο δωρακι για τα Χριστουγεννα!Το φανταζομαι γεματο με κουραμπιεδακια και μελομακαρονα!Καλες γιορτες να εχεις!

ιρινι είπε...

Πανέμορφα εγιναν τα πιατάκια!!!Μπράβο Ανεράιδα, μας ενθουσίασες !!!!

ΙΩΑΝΝΑ είπε...

ΝΑΙ ΤΗ ΧΑΡΤΟΠΕΤΣΕΤΑ ΕΝΝΟΩ ΑΝΕΡΑΙΔΑ!!!!! ΟΚ! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.... ΕΧΩ ΔΡΟΜΟ ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΕΚΡΕΜΟΥΝ ΑΛΛΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ, ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΧΑΡΗ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΠΟΥ ΜΕ ΞΕΜΥΑΛΙΖΕΙΣ!

olivetreegirl είπε...

Τις είδα κι εγώ αυτές τις χαρτοπετσετούλες (στον ΑΒ) και το μυαλό μου πήγε κατευθείαν σε ντεκουπάζ!!! Πλάκα δεν έχουμε που παντού βλέπουμε υλικό για δημιουργία? Το πιατάκι σου πάντως έγινε σούπερ!!! Έχεις δίκιο για το φύλλο χρυσού, πανάκριβο (εγώ βλέπεις πήρα και το 24 καρατίων γιατί το θέλω για το κόσμημα), χρονοβόρα διαδικασία και δύσκολη. Το χρυσό σμάλτο όμως όταν το δοκίμασα με απογοήτευσε, καμία σχέση το αποτέλεσμα... Ίσως βέβαια αυτό που χρησιμοποίησα να μην ήταν καλής ποιότητας. Περιμένω να δω πώς θα σου βγεί αν το δοκιμάσεις!!

mia maria είπε...

Πολύ όμορφη η κατασκευή σου! Συγχαρητήρια και με γεια το καινούριο τσαντάκι!

eleni_tzeni είπε...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΕΛΕΙΟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ανεράιδα είπε...

Λαμπρινή, η αλήθεια είναι ότι βρίσκω σχεδόν τα πάντα εδώ....και στα πιο απίθανα μέρη μάλιστα, χαχα Σε ευχαριστώ!

Simonmad, μάλλον η καλλιτεχνική μας φύση μας κάνει να εκτιμούμε τα ρόδια....Αλλά και οι ροδιές φορτωμένες με ρόδια είναι τα πιο ωραία δέντρα που έχω δει!

Demi, σε ευχαριστώ κοπέλα μου!

Nikoletta, έτσι το σκέφτομαι κι εγώ, αν και είναι μικρούλι και δε χωράει πολλά....θα δω...

Ριρή, εγώ ευχαριστώωω!!!

Ανεράιδα είπε...

Ιωάννα, αχ τι ωραίο κοπλιμάν!! Σε ευχαριστώ!

Olivetreegirl, η επόμενη δοκιμή θα είναι με χρυσό σπρέυ, δεν αντεχω να ξανακολλήσω τόσα φυλλαράκια....Μου φαίνεται πολυ κακό για το τίποτα....Μην κοιτάς στα κοσμήματα, καλά κάνεις εσύ, δεν είναι το ίδιο....αυτό το πιατάκι στην καλύτερη περίπτωση θα βγαίνει για ένα μήνα το χρόνο....Θα σας δείξω το αποτέλεσμα με το σπρέυ...

Big mama, σε ευχαριστώ και για τα δυο!

Fantasydecorandaccessories, thanksssss!!!

Mobile app development company είπε...

Fantastic post. Thanks for sharing. I would like to share information about the company. With a burgeoning startup ecosystem and established enterprises seeking agile solutions, hybrid app development company in Pune has become a driving force behind digital transformation. These apps not only save time and resources but also provide scalability, making them an ideal choice for businesses looking to expand in this dynamic market.

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να διαβάσω τη γνώμη σου!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails