8.6.10

Μεταμόρφωση κρεμάστρας

Πήρα μια απλή, οικονομική, ξύλινη κρεμάστρα όπως αυτή:
Την έβαψα στο γνωστό ροζ χρώμα που είχε περισσέψει από τη ροζ καρέκλα, τη βιβλιοθήκη, τη ριγέ κρεμάστρα και την παπουτσοθήκη (τώρα τέλειωσε επιτέλους το κουτί, είχα βαρεθεί να τα βάφω όλα ροζ) και έγινε έτσι:

Έκανα ένα αποτυχημένο κρακελέ:
και τη διακόσμησα με μοτίβα από χαρτοπετσέτα:


Απλό δεν είναι;;

Η αποτυχία του κρακελέ ήταν προδιαγεγραμμένη καθώς το αποκάτω χρώμα ήταν λαδομπογιά. Λογικό ήταν να μη σταθεί το βερνίκι. Κάτι με είχε πιάσει να προσπαθήσω όμως....τελικά βαρέθηκα να το αλλάξω. Εξάλλου, τα χρώματα ταιριάζουν με τη χαρτοπετσέτα.

26 σχόλια:

Ευαγγελία Βλασσοπούλου είπε...

Μπορεί το κρακελέ να "απέτυχε", όλα τα υπόλοιπα πέτυχαν!!!Καλά έκαενς κ το άφησες πάντως γιατί ταιριάζει

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Μια χαρα ειναιιιιιιιιιιιιιιιιιι


ΥΓ Ευτυχως που σου τελειωσε το ροζ γιατι αλλιως θα εβαφες και το σκυλο ροζ αν ειχες χα χα χα

Πλακουλα, κι εμενα μ αρεσει το ροζ κι ας με κοροιδευει η κορη λεγοντας μαμα εσυ και η μπι μπι μπο χα χα χα

Magda^_^ είπε...

Εκτός του ότι δεν ξέρω τι είναι το κρακελέ που λες,εμένα δεν μου φαίνεται πως κάτι έχει αποτύχει σε αυτό το έργο τέχνης!! Είναι πολύ ρομαντικό!!Μπράβο και πάλι!!
Kisses:)))))

eleni είπε...

Aνεράιδα,πολύ όμορφη με τα τριανταφυλλάκια!
Θα μου επιτρέψεις:βάλε και σκιούλες στο μοτίβο,θα αναδεικνύεται καλύτερα,αφού από ζωγραφική τα πας μια χαρά.
Κι εγώ για βάση λαδομπογιά νερού χρησιμοποιώ και μια χαρά γίνεται το κρακελέ-γέμισες τα σκασίματα με χρώμα;Ένα μυστικό!όταν δεν έχω ανάλογο χρώμα για τα σκασίματα,βάζω παλιές σκιές ματιών.Πολλά από τα έργα μου σκιές έχουν.
Φιλιά!

eleni είπε...

Κρακελέ ενός συστατικού ή δύο χρησιμοποίησες;Δεν μπορώ να διακτίνω καλά.
Αυτά που έγραψα είναι για των δυο συστατικών.
Για το χρώμα ισχύει το ίδιο και στου ενός.

Asteri (Maria) είπε...

Εμένα πάντως μου φαίνεται πολύ όμορφη!

Ανεράιδα είπε...

Nemecis, να 'σαι καλά! Ούτως ή άλλως, βαριόμουνα να το αλλάζω....

Ρίκη, ευτυχώς που δεν έχω σκύλο να λες....γιατί σίγουρα θα τον είχα βάψει τον καψερό, χαχα

Μάγδα, ναι, δεν ξέρω τι με έχει πιάσει τώρα τελευταία με το ρομαντικό, όλα έτσι μου βγαίνουν...

Eleni, ενός συστατικού είναι, δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ δύο συστατικών....επίσης, δεν έχω κάνει σκιές ποτέ, στη θεωρία τα ξέρω, στην πράξη κωλύομαι, δεν ξέρω αν θα τις κάνω καλές. Πάντως, τώρα που το λες, θα προσπαθήσω. Κι αν βγει αηδία θα φταις εσύ, εντάξει;; χαχα

Asteri, να 'σαι καλά. Καλή είναι, με τις σκιές φαίνεται όμως περισσότερο σαν "αληθινή" ζωγραφική!

eleni είπε...

Aνεράιδα,θυμάσαι το κεραμίδι;Ενός συστατικού είναι και το έχω βάψει με ριπουλίνη νερού,είναι σαν λαδομπογιά για εσωτερικούς χώρους.

Άντε,το κρίμα στο λαιμό μου!
Αν δεν πετύχει,το ξαναβάφω στο βασικό χρώμα και πάλι από την αρχή-εξαίρεση,όταν υπάρχει κρακελέ.
Φιλάκια1

Rena είπε...

Μια χαρά βγήκε,ένα χαρούμενο ατύχημα όπως λέει και ο Bob Ross!

SpIrToKoYto είπε...

πάναπλο και ..πανέμορφο..
ολική επαναφορά!!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Εγω γιατί δεν το βλέπω αποτυχημένο;;;
Μεγένθυνα την εικόνα και τίποτα. Είπαμε πρεσ βυωπία έχω, όχι στραβωμάρα.
Εμένα μ αρέσει πολύ κι άλλα να βαφες ροζ δεν θα με χάλαγε. Συμφωνώ με την κόρη της Ρίκη (τελικά όλες οι κόρες μοιάζουν... μας κοροιδεύουν!)εμείς και η Bibibo!Σ όποιον αρέσουμε για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε.

neli είπε...

Εγω μια χαρα το βλεπω παντως.
Φαντασου ποτε θα σου τελειωσει το επομενο ροζ κουτι χαχαχαχαχ!!!!!!

Irini είπε...

Εμένα μια χαρά μου φαίνεται!!! Μπράβο σου όμως δεν άφησες να πάει χαμένο τόσο χρώμα μια χαρά το αξιοποίησες!!!

marilise είπε...

καταπληκτικό το βλέπω !!!!!

painter είπε...

Εμένα πάντως μια χαρά μου φαίνεται, καθόλου δεν φαίνεται το αποτυχημένο κρακελέ...

Όσο για το ροζ, εμάς, και στις 3 γυναίκες της οικογενείας, δεν μας χαλάει καθόλου. Ίσα ίσα...

Φιλάκια και καλό βράδυ

Λαμπρινή είπε...

ΑΑΑΑΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ !!!ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΘΑ ΠΑΣ Ν'ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΠΟΓΙΑ ΣΟΥ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ...(ΚΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΑΚΟΜΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ...ΑΤΕΛΕΙΩΤΗ ΕΙΝΑΙ?)

erifili είπε...

Aνεράϊδα μου και εγώ θα συμφωνήσω, ότι είναι υπέροχη.Το κρακελέ σου, επειδή και εγώ χρησιμοποιώ ενός συστατικού, δεν έχει να κάνει με την λαδομπογιά.Απλώς, όσο πιο λεπτό στρώμα βερνίκι περνάς, τόσο πιο μικρό γίνεται το κρακελέ.Και φυσικά δεν πρέπει να στεγνώσει για να περάσεις το δεύτερο χρώμα.Δοκίμασε και κανα δυό σκιούλες όπως λέει και η Ελένη.Θα εκπλαγείς από την διαφορά.

NANTIA είπε...

Ανεράιδα μου, αν και δεν υπάρχει δείγμα ατέλειας στην κρεμαστρούλα σου, σε νιώθω για το κρακελέ! Ένα κουτάκι έφτιαξα, πλήρης αποτυχία! Αλλά δεν το βάζουμε κάτω!!!
Θέλω να δω ποιο θα'ναι το νέο χρώμα που θα διαλέξεις και ποια τα επόμενα "θύματα"!!!
Φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΝΕΡΑΙΔΑ ΕΙΜΑΙ ΑΡΧΑΡΙΑ ΣΤΟ ΝΤΕΡΝΕΤΙ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΜΕΡΕΣ ΤΩΡΑ ΝΑΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΜΗΝ ΓΙΑΤΑ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΩ!!!!!!ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΙΣΑΜΕ 10 ΜΗΝ !!ΕΛΠΙΖΩ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ!!!

ΔΕΣΠΟ είπε...

ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ!!ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ !!ΣΥΓΧΑΡΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ!! ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ {ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ} ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΧΑΡΟΠΟΙΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ!ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗΚΕΣ ΤΑ ΚΑΔΡΑΚΙΑ ΜΕ ΚΑΜΒΑ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΑΦΤΙΣΗ ΤΗΣ ΝΕΡΑΙΔΟΥΛΑΣ ΣΟΥ? ΤΕΛΕΙΑ ΗΤΑΝ!!ΟΛΗ Η ΒΑΦΤΙΣΗ ΔΗΛ.ΚΑΙ Η ΜΠΟΥΜΠΟΥΝΙΕΡΑ ΔΕΝΤΡΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ! ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΚΑΠΟΥ ΠΩΣ ΤΗΝ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΙΔΑ? ΣΕΥΧΑΡΙΣΤΩ....

Ανεράιδα είπε...

Eleni, σου έγραψα στο κεραμύδι που αναφέρεις...

Rena, χαχα καλό! Πού το θυμήθηκες;

SpIrToKoYto, θενκς!!

Χαρά, το κρακελέ δεν πέτυχε....Κατά τα άλλα δεν είναι άσχημο....

Ανεράιδα είπε...

Νeli, τώρα πήρα άσπρο....να αλλάξω και λίγο χαχα

Irini, οικονομία δεν είπαμε;; Πλάκα πλάκα κρατάει πολύ και δε χαλάει, ένα χρόνο σχεδόν το είχα!

Marilise, σε ευχαριστώ!!

painter, κι εμείς το ίδιο.....προς το παρόν τουλάχιστον...και το γραφείο του μπαμπά μας σε δωμάτιο με πριγκίπισσες το έχουμε βάλει χαχα

ΛΑΜΠΡΟΥΚΑ, όπως είπα και στην Irini, μου κράτησε ένα χρόνο σχεδόν.....τώρα πήρα άσπρη.

Ανεράιδα είπε...

Erifili, δηλαδή εσύ το χρησιμοποιείς και με λαδομπογιά;; Γιατί εγώ παρατήρησα ότι μόλις το άπλωνα έκανε κομπάκια κομπάκια, συγκεντρωνόταν σε σημεία σημεία δηλαδή (φαίνεται κάπως στη δεύτερη φωτογραφία), οπότε μετά δε θα μπορούσε να σπάσει ομοιόμορφα το πάνω χρώμα.....ΤΙς σκιές θα τις κάνω, ναι, όταν μου έρθει η έμπνευση...χαχα

Νάντια, είναι δύσκολο το ατιμούτσικο το κρακελέ....Όσο για το ποια θα είναι τα θύματα....λιγοστεύουν και πάνε, σε λίγο θα βάφω τα ξαναβαμμένα, χαχα

ΔΕΣΠΟ, λυπάμαι για τα μηνύματα που έχασες, ξέρω τι σπαστικό είναι! Ευτυχώς όμως τώρα βλέπω ότι τα κατάφερες. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Τα καμβαδάκια τα πήρα από το Πλαίσιο, τώρα έχει και το τζάμπο, σ' αυτά τα δύο θα βρεις τα φθηνότερα....Σε μαγαζιά με είδη χόμπυ/ζωγραφικής θα βρεις καλύτερους καμβάδες λίγο ακριβότερους, αλλά με καλύτερης ποιότητας μουσαμά, στον οποίο το χρώμα στρώνει καλύτερα.....Στον "Κύβο" ας πούμε έχει πολύ καλούς καμβάδες....

Για τα δεντράκια, τι σύμπτωση.....Σκεφτόμουν χθες να φτιάξω ένα tutorial με οδηγίες πώς μπορούμε να φτιάξουμε ένα δεντράκι....έχω να φτιάξω 2 χρόνια τώρα! Το Σαββατοκύριακο που θα έχω περισσότερο χρόνο ελπίζω να το ετοιμάσω!

princess είπε...

Ανεράιδα θαυμάζω τον τρόπο την ικανότητα σου να αλλάζεις τα πραγματα απο απλα και κοινά να γίνονται αριστουργήματα... μπράβοοοοο

Unknown είπε...

Φανταστική η κρεμαστρα Ανεράιδα μου!!! Μπράβο σου γιατί είσαι χρυσοχέρα (ακόμα και μέσα απο μικρές αποτυχίες!!)
Φιλάκιααα

Μαιρη είπε...

Υπέροχη η κρεμάστρα!! Μπράβο σου που τολμάς!! Εγώ δεν έχω αποφασίσει ακόμα να κάνω τέτοιες προσπάθειες..!

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να διαβάσω τη γνώμη σου!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails