5.12.11

Κεριά με αγγελάκια

Η Βίκυ από τη Λάρισα μου έστειλε μια ωραία κατασκευή με κεριά. Πήρε μονόχρωμα εκρού κεριά και έκανε ντεκουπάζ τα αγγελάκια.

Το χαρτί απ' όσο μπορώ να καταλάβω είναι ρυζόχαρτο, ενώ υπάρχει ειδική κόλλα για ντεκουπάζ σε κερί (θα τη βρείτε σε μαγαζιά με είδη για χόμπυ). Μια πιο εύκολη λύση είναι να χρησιμοποιήσετε ατλακόλ, τότε όμως θα πρέπει να προσέξετε κατά την καύση του κεριού, μην αρπάξει το χαρτί.....Κάπου έχω διαβάσει (νομίζω στη Δέσποινα) για έναν ακόμα ευκολότερο τρόπο να κολλήσει η χαρτοπετσέτα πάνω στο κερί, μόνο με το ζεστό αέρα του σεσουάρ ή τη θερμότητα του σίδερου (ζεστό όχι καυτό)....αν θυμάμαι καλά είχα πετύχει να κολλήσω χαρτοπετσέτα σε λαμπάδα το Πάσχα μ' αυτή τη μέθοδο.....
Δεν είναι πολύ όμορφα;;

Μ' αυτήν της την κατασκευή παίρνει μέρος για δεύτερη φορά στο Χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό. Εσείς τι περιμένετε;;

(Έχω αρκετές συμμετοχές στο mail μου, μην αγχώνεστε αν δεν έχετε δει τη δική σας να δημοσιεύεται, θα γίνει κι αυτό....)

Να πω επίσης ότι στο τέλος αυτής της εβδομάδας θα σας ενημερώσω και για τα δωράκια που θα κερδίσετε....προς το παρόν είμαι ακόμα στην αναζήτηση!

7 σχόλια:

Σοφία Τσιμάρη είπε...

απλο,ομορφο και ατμοσφαιρικο.... πολυ ωραια επιλογη χρωματων επισης....τελειο για δωρο!!!

Fanypap είπε...

Τέλεια κεριά!!! φιλάκια και καλή εβδομάδα!

Βίκυ είπε...

Τέλειο!!!Καλή εβδομάδα!

mary's crafts είπε...

Πολυ ομορφα!!!!!
Και πολυ καλες οι συμβουλες για την κατασκευη του!!!!
Σου εχω κι εγω ενα χρυσο δεντρακι για τον διαγωνισμο!!!
Θα χαρω να το δω κι εδω!!!
Φιλακια πολλα και καλη συνεχεια!!!!!!!!!!!!

Rena είπε...

Ανεράιδα οι Χριστουγεννιάτικες κατασκευές βλέπω δεν έχουν τελειωμό,η μία καλύτερη από την άλλη εκπληκτικές δημιουργίες μπράβο στα κορίτσια και αυτά εδώ τα κεράκια είναι τέλεια!
Εχω κι εγώ διαγωνισμό αν θέλεις στόλισε το δέντρο σου και φέρε το στο σπιτάκι μου!

ΧΑΡΑ είπε...

Η καλλίτερη λύση για το κερί είναι η θερμότητα χωρίς ίχνος κόλλας,γιατί και ποτέ δε ξέρεις...
Καλή συνέχεια!!!

Ρένα είπε...

Πολύ πολύ όμορφα!!!!11καλή επυτιχία!!!Πολλά φιλιά!!!!!

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να διαβάσω τη γνώμη σου!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails