8.5.12

Βεράντα με χρώμα

Ένας ωραίος τρόπος να διακοσμήσουμε το μπαλκόνι ή τη βεράντα μας είναι να μεταμορφώσουμε τις γλάστρες μας με χρώμα..... Πρόκειται για τον πιο εύκολο τρόπο να βάλουμε χρώμα στο μπαλκόνι μας! Μιλάμε για τις γνωστές πλαστικές γλάστρες που έχουμε όλοι. Μερικές έχουν πολύ ενδιαφέροντα σχήματα και σχέδια που με το χρώμα αναδεικνύονται.....Δείτε το πριν και το μετά:


Αγόρασα ένα κουτί λευκό σατινέ χρώμα για ξύλο, αλλά υδατοδιαλυτό (11 περίπου ευρώ). Πρόκειται για χρώμα πασπαρτού. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε ένα σωρό επιφάνειες.....Στις πλαστικές γλάστρες πιάνει μια χαρά....Θα μπορούσα να επιλέξω κατευθείαν χρωματάκι και θα μου το ετοίμαζαν στο χρωματοπωλείο με μια μικρή επιβάρυνση, αλλά ήθελα να πειραματιστώ.... Πήρα 2-3 πλαστικά πιατάκια και ισάριθμα πλαστικά κουτάλια και ένα μεγάλο πινέλο και ξεκίνησα....Ανακατεύοντας λίγο λευκό χρώμα με ακρυλικό μπλε έφτιαξα το γαλάζιο, με κόκκινο έφτιαξα το ροζ και στη συνέχεια ανακατεύοντας το ροζ και το γαλάζιο προέκυψε το μοβ....Η μείξη των χρωμάτων δε γίνεται εύκολα, πρέπει να ανακατεύεις αρκετή ώρα γιατί το βερνικόχρωμα είναι πολύ παχύρρευστο. Όμως τελικά οι αποχρώσεις βγαίνουν χωρίς να αγοράσεις ένα σωρό χρώματα.....Φαντάζομαι ότι θα μπορούσε να χρωματιστεί και με τέμπερα ή σκόνη αγιογραφίας.

Αφού έκανα τη διχρωμία σε κάθε γλάστρα (δύο χέρια), κόλλησα στη μέση ένα μοτίβο από χαρτοπετσέτα με τη γνωστή τεχνική στο πρώτο, από ρυζόχαρτο στο δεύτερο. Έβαψα και τα πιατάκια. Βερνίκι δε χρησιμοποίησα, αν και χρειαζόταν, γιατί άλλη μια γλάστρα που είχα βάψει πέρυσι έχει ξεφτίσει φέτος σε μερικά σημεία (την είχα όμως όλο το χειμώνα εκτεθειμένη στη βεράντα).






Διακόσμησα τις γλάστες με τα βοτσαλάκια που είχα φτιάξει πέρυσι και απολαμβάνω τη βεραντούλα μου!



Η συγκεκριμένη ιδέα είναι πολύ καλή για δώρο και για τη γιορτή της μητέρας που έρχεται την Κυριακή! Βάψτε με αυτόν τον τρόπο μια γλαστρούλα, διακοσμήστε με ένα μοτίβο, φυτέψτε ένα λουλουδάκι και χαρίστε το στη μανούλα!

32 σχόλια:

sweet dreams είπε...

ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ.ΚΑΠΟΥ ΤΟ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΞΑΝΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΣΠΑΡΤΟΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΟΥ.ΩΡΑΙΕΣ ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΣΟΥ!

Ξανθή είπε...

Πάνω στην ώρα η ιδέα σου. Έχω πάρει μεγάλες γλάστρες πήλινες και θέλω να τις διακοσμήσω.
Άραγε αυτό το χρώμα που λες κάνει για τις πήλινες;
Καλό βράδυ!!

fillitsa's handmade crafts είπε...

εγιναν υπεροχες!!!!!!θα το δοκιμασω κ γω!!!!φιλια!!!!

Nena είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΙΔΕΑ...ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!

Rena Christodoulou είπε...

ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΙ ΓΛΑΣΤΡΕΣ ΣΟΥ ΑΝΕΡΑΙΔΑ ΜΟΥ!!!!!!!
ΕΦΕΡΕΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

eleni είπε...

Ανεράιδα,πάντα πολύ όμορφες οι γλαστρούλες σου.
Για μεγάλες επιφάνειες,έτσι φτιάχνω τα χρώματά μου,δεν μπορώ να έχω όλους τους τόνους.
Φιλιά!

SpIrToKoYto είπε...

Ανεραιδούλα,ότι πρέπει η ιδέα σου και για μένα...
έχω πανέμορφες χαρτοπετσέτες και ένα σκασμό γλάστρες με βότανα στο παράθυρο της κουζίνας μου που θέλω να τις κανω ομοιόμορφες...
ευχαριστούμε για την ιδέα...-:))

Ανώνυμος είπε...

ανεράιδα είναι υπέροχες!!σε ευχαριστώ γιατί η ιδέα σου ήρθε πάνω στην ώρα!!
φιλιά!

Διασκέσις είπε...

Πολύ όμορφες οι γλάστρες σου Ανεράιδα!Πραγματικά μ'αυτόν τον τρόπο παίρνουν άλλον αέρα!άσε που απενοχοποιήθηκα κιόλας με την ανάρτησή σου γιατί ανακάτευα άσπρο πλαστικό χρώμα με τα βασικά ακρυλικά χρώματα που είχα για να πετύχω διάφορες αποχρώσεις αλλά ντρεπόμουν να το πω!Ατέλειωτες ώρες χαλάρωσης στη βεράντα σου σου εύχομαι!!!

Pepi είπε...

Πολύ όμορφες και χαρούμενες οι γλάστρες!! Πραγματικά, σου φτιάχνουν το κέφι! Ευχαριστούμε για την όμορφη ιδέα! Να΄σαι καλά!

Madlen είπε...

Πολύ πολύ όμορφες!!
Στολίδι στο μπαλκόνι κυριολεκτικά!!
Καλημέρα!

Σοφία είπε...

ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΕΣ !!

giasmin είπε...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ.ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΥΛΙΚΟ,ΘΑ ΤΟ ΨΑΞΩ.ΚΑΙ ΕΓΩ ΒΑΦΩ ΤΙΣ ΓΛΑΣΤΡΕΣ ΜΟΥ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΤΟ ΤΣΙΜΕΝΤΟΧΡΩΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΡΑΤΑΕΙ ΠΟΛΥ,ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2 ΧΡΟΝΙΑ.ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ.ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

Unknown είπε...

πάρα πολύ όμορφες! μου βάζεις ιδέες!!

Irene είπε...

Σουπερ όμορφα όλα! Εισαι χρυσοχερα! Μου έδωσες την ιδεα και για κάτι ιδιαίτερο που θέλω για την μητέρα μου! Φιλιά!!!

annettaspace είπε...

Πολύ όμορφη ιδέα, ωραία εφαρμογή. Έκανα και 'γω κάτι παρόμοιο, πρέρυσι με στένσιλ, αλλά δεν το πέρασα βερνίκι και ψιλο-ξέβαψε. Να τις περάσεις βερνίκι, είναι κρίμα, γιατί είναι πολύ όμορφες, φιλάκια

Marina είπε...

Ξετρελάθηκα!!!!!!!!!!!!!!!!!
Τι να πρωτοκοιτάξω;;;Τις γλάστρες ή τα βότσαλα;;;
Υπέροχα όλα!!!
Όταν θα επιστρέψω μόνιμα στην Ελλάδα θα μελετήσω από την αρχή τις κατασκεύες σου γιατί κάποιες από αυτές θέλω να τις κάνω και εγώ!

Ανώνυμος είπε...

Τέλειες οι γλάστρες!!!!! Σίγουρα θα το δοκιμάσω!!!

el.mar είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
el.mar είπε...

Πολύ ωραία η ιδέα σου!!!Πως να μην απολαμβάνεις τη βεράντα σου με τόσο όμορφες γλάστρες!!!
Η μαμά μου θα ξετρελενόταν με ένα τέτοιο δώρο!!!
Ευχαριστούμε!!!Πολλά φιλιά!!!

Marie-Anne είπε...

Τί όμορφες που τις έκανες !!!!! Πραγματικά στολίδια ! Το ίδιο και οι πετρούλες σου βέβαια!!
Φιλιά και καλό ξημέρωμα !

Mcubed-creations είπε...

Καλημέρα Ανεράϊδα!! Πολύ όμορφη η ιδέα σου . Και εγώ αυτόν τον καιρό βάφω γλάστρες και φτιάχνω τον κήπο μου. Τις έκανα μονόχρωμες τώρα θα τις στολίσω κιόλας με την ωραία ιδέα σου.Φιλιά!!!

neli είπε...

Τι όμορφες που έγιναν!!!!!!!!
Δίνουν μια πιό φωτεινή εικόνα στο μπαλκόνι.
Μαρέσουν πολύ!!!!!!

Φούξια Ξιφίας είπε...

Πραγματικά πολύ όμορφες οι γλαστρούλες!Δίνουν μια ρομαντική και ανοιξιάτικη νότα στο μπαλκόνι!Θα το επιχειρήσουμε κι εμείς!

Owl Mommy Βέρα είπε...

Πανέμορφες γίνανε! Και εύκολη ιδέα για αλλαγή στη βεράντα!

spoon_n_love είπε...

Ρομαντικές ανοιξιάτικες γλαστρούλες...πολύ ωραία η ιδέα σου!!!

Ανώνυμος είπε...

ΘΕΛΟΥΝ ΟΜΩΣ ΠΟΛΥ ΔΕΞΙΟΤΕΧΝΙΑ

Magia da Inês είπε...

Passei para uma visitinha.
Um sonho... decoração floral muito suave.
Beijinhos do Brasil
¸.•°`♥❤⊱╮
❤♡

EvaG είπε...

Θεσπέσιες οι γλάστες.!!!!! Σούπερ ιδέα.Ευχαριστούμε.!!!!

μελισσούλα είπε...

Πολύ όμορφα αυτά που έχεις δημιουργήσει. Όμως παρατηρώ ότι χρησιμοποιείς κυρίως ροζ και φούξια ως βάση για τις κατασκευές σου. Θα ήθελα να μου δώσεις ιδέες για την διακόσμηση του δωματίου του μπέμπη μου που είναι 1 έτους αλλά θέλω να ξεφύγω από το κλασικό μπλε. Επίσης, μπορείς να μου προτείνεις κάτι για υπνοδωμάτιο ή κουζίνα σε στυλ vintage? Ευχαριστώ πολύ!

Unknown είπε...

οι γλαστρες ειναι απλα υπεροχες εχεις πολυ φαντασία μπραβο συνέχισε ετσι!!

Ανώνυμος είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΣΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΑΣ

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να διαβάσω τη γνώμη σου!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails