18.3.14

Γλάστρες με παιχνιδιάρικη διάθεση.....

Η Βελίνα είχε και αυτή τη φορά μια εξαιρετική ιδέα. Οι εικόνες μιλούν από μόνες τους, αλλά ας αφήσουμε και την ίδια να μας τα πει....





"Ήρθε η άνοιξη και, όπως κάθε παιδί, έτσι και η κόρη μου, λάτρης των χρωμάτων, μου ζήτησε να βάλουμε στο μπαλκονάκι του δωματίου της λουλούδια! Πώς θα μπορούσα να αρνηθώ, παιδί από χωριό και εγώ λατρεύω τη φύση (αν και αλλεργική αχαχααχα) πήγα και της πήρα βιολέτα, είχα και μια λεβάντα (λάτρης του μοβ) πήγα πήρα και χρωματιστές γλάστρες, αλλά κάτι μου έλειπε..
η έμπνευση δεν άργησε να έρθει και τσουπ... έτοιμο το μπαλκονάκι μας!!! Εύκολη κ ευχάριστη δημιουργία! Θα πάρω και άλλη μια γλαστρούλα (μου άρεσε βλέπετε) και θα βάλω και τη ροδιά στο μπαλκονάκι της!
Καλή σας ημέρα με πολλά πολλά χρώματα κ αρώματα...

Το σίγουρο είναι ότι, όπου και να τις βάλετε, οι γλάστρες αυτές θα κλέψουν τις εντυπώσεις.....!!
Ευχαριστούμε πολύ, Βελίνα, για την υπέροχη ιδέα που μας δίνεις!!!

8 σχόλια:

Ξανθή είπε...

Τι ωραία ιδέα!!!

Μαρία Έλενα είπε...

Πολύ όμορφη ιδέα
Φιλάκια ...

nikol είπε...

Τελικά η ιδέα της κόρης σου είναι τόσο ξεχωριστή και όμορφη . Μπράβο της

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Πραγματικά χαρούμενες και διαφορετικές.Θα τις βλέπουν οι γειτόνισσες και θα χαμογελούν.

Ανώνυμος είπε...

καλημέρα σε όλους.. Νομίζω πως οι γλαστρούλες μου έκαναν θραύση στη γειτονιά αχαχαα.. Τα έκανα 3 τα λουλουδάκια όπως 3 είμαστε τα μέλη αυτής της οικογένειας! Μαμά-λεβάντα, μπαμπάς-βιολέτα (δεν του άρεσε πολύ αλλά τι να κάνουμε) κ κόρη-μαργαρίτα (κάπως αλλιώς τη λένε αλλά δε μπορώ να θυμηθώ). Η κόρη έδωσε κ παραγγελιά τη ροδιά θα τη βάλουμε όοοταν έρθει το μωρό μας (όχι δεν είμαι έγκυος ανυπομονεί για αδερφάκι όμως). Πάντως τρελάθηκε από τη χαρά της κ κάθε λίγο πάει κ τα χαζεύει! ε συζητώ ότι το έχει ήδη πει σε όλο τον κόσμο κ όποιος έρχεται σπίτι με το που μπαίνει τον πάει να του τα δείξει...αχαχαχα φιλιά πολλά! Βελίνα

ΕΥΔΟΚΙΑ είπε...

Φανταστική ιδέα που κάνει τις κοινές γλάστρες πιο ιδιαίτερες και παιχνιδιάρικες!
Ανυπομονώ να μεταμορφώσω και τις δικές μου γλαστρούλες και να ομορφύνω το μπαλκονάκι μου!!!!

Σοφία Τσιμάρη είπε...

ΑΠΑΙΧΤΤΟΟΟΟΟ....ΑΠΛΟ Κ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ........ΑΣ ΑΓΑΠΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΧΩΜΑ Κ ΤΗ ΦΥΣΗ

Demi είπε...

καταπληκτικές γλαστρούλες!!!!μπράβο!!

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να διαβάσω τη γνώμη σου!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails