4.4.14

Λαμπάδες με στολίδια από ύφασμα ή τσόχα

Πάρα πολύ απλό, οικονομικό και εύκολο, αλλά μόνο με την προϋπόθεση ότι ξέρει κάποιος να ράβει.....στοιχειωδώς τουλάχιστον.

Παίρνουμε απομεινάρια από παλιά υφάσματα, πολύχρωμες κορδέλες και χρωματιστές κλωστές. Κόβουμε το ύφασμα σε δύο κομμάτια ανάλογα με το σχέδιο (το πιο εύκολο είναι η καρδούλα), στολίζουμε τα κομμάτια, ενώνουμε τα δύο μέρη, γεμίζουμε με βάτα ή βαμβάκι κι έχουμε έτοιμο ένα μικρό διακοσμητικό για τη λαμπάδα που θα χαρίσουμε. Κουμπάκια, χάντρες, υφασμάτινα λουλούδια και άλλα διακοσμητικά προνοούμε να τα χρησιμοποιήσουμε πριν ακόμα ενώσουμε τα κομμάτια (μετά δεν ράβονται εύκολα, θα πρέπει μάλλον να τα κολλήσουμε).









Δείτε και κάποιες άλλες που είχα φτιάξει 2 χρόνια πριν: aneraida.blogspot.gr
Ένα πολύ ωραίο αλογάκι θα βρειτε εδώ: krokotak.com, ενώ αν ψάξετε στο google felt patterns, θα βρείτε πολλά πατρόν και ωραίες ιδέες.

12 σχόλια:

Beauty Follower είπε...

Κουκλιστικες λαμπάδες!

Ειρηνη Σ είπε...

γεια στα χερακια σου Ανεραιδα μου που δημιουργουν απο το τιποτα τοσο ομορφα πραγματα
να εισαι παντα καλα

Unknown είπε...

Πολύ όμορφες οι λαμπάδες σου με την τσόχα!!
Καλό σ/κ
Φιλιά
Νεφέλη

Dimitra Efthimiadou είπε...

Πολύ όμορφες όντως οι λαμπάδες σου.. Ειδικά αυτή με τη μοβ καρδούλα είναι υπέροχη!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Πρωτότυπες οι λαμπάδες σου!
Θυμάμαι ένα φωτιστικό με στεφάνι που είχα δει παλιά από την έμπνευση σου και έφτιαξα ένα για το δωμάτιο του εγγονού μου!
Να είσαι καλά!!!

Christina(ArtDecorationCrafting) είπε...

Πολύ ωραίες και παιχνιδιάρικες οι λαμπάδες σου :)

LitsArt είπε...

Πολυ χαρουμενα χρωματα!
Συγχαρητηρια!

giota είπε...

ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΟΛΕΣ!

Théodora είπε...

Πολύ όμορφες, ιδιαίτερες και χαριτωμένες, για όλες τις ηλικίες!

Sheena Dimitriou είπε...

Όμορφες λαμπάδες!! Και του χρόνου να είσαστε καλά. Το αλογάκι που προτείνετε το έχω δει, ήταν και η πρώτη μου απόπειρα να χρησιμοποιήσω τσόχα. Εύκολη κατασκευή. Η κόρη μου ακόμα κοιμάται με αυτό! Καλή Ανάσταση με υγεία.

Ανώνυμος είπε...

Γεια σας!!!Ολα αυτα που ανεβαζεται ειναι υπεροχα και στο πολυ αμεσο μελλον θα βρω μια γωνια να τα βαλω κι εγω!!!Ο βασικος λογος που γραφω ειναι γιατι προσφατα μια θεια μου μου ειπε οτι θελει με ενα χαρτοκοπτη στην ξυλινη ντουλαπα της να ανασηκωση μια σανιδα και να κρυψει εκει(δηλαδη στον πατο της ντουλαπας κατω απο τις σανιδες και τον πατο που βλεπουμε) την πρικα της (δεν ειναι πλουσια απλα εχει μικρο σπιτι και δεν εχει πολυ χωρο)!!Αναρωτηθηκα και της ειπα οτι θα το ψαξω...Ομως δεν βρηκα κατι και αποφασισα με μεσολαβηση μιας φιλης μου να το πω σε καποιον που ισως μπορει να βοηθησει!Αν ξερετε απαντηστεΣας ευχαριστω πολυ για το χρονο που διαθεσατε για της χαζομαρες της θειας μου

Trantuyen είπε...

Đầu tư nghỉ dưỡng tại Việt Nam mang lại tỷ suất sinh lời rất cao.
Ngoài được lợi nhuận hằng năm 10% hằng nằm còn được tặng 15 đêm nghỉ dưỡng trên toàn hệ thống của đơn vị quản lý
Tham khảo 1 số dự án: dự án nghỉ dưỡng flc
liền kề gamuda st5
dahlia homes
flc vân đồn
flc quảng bình
flc quảng ngãi
Liên hệ nhận thông tin dự án: 0936555286

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να διαβάσω τη γνώμη σου!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails