8.3.10

Σκραπμπουκάκι για τις συνταγές



Με το scrapbooking έχω ελάχιστα ασχοληθεί... κάθε φορά όμως που βρίσκομαι σε κατάστημα με είδη χόμπυ, αγοράζω κι ένα χρωματιστό χαρτί...έτσι, για να βρίσκεται...:) :) Επίσης, μόλις δω χαρτί περιτυλίγματος ενδιαφέρον, το αγοράζω άσχετα αν δεν έχω τι να το κάνω...κάτι θα βρεθεί και γι' αυτό! Έτσι, έχω δημιουργήσει μια μικρή συλλογή από χαρτιά.

Από την άλλη μεριά είχα την εξής ανάγκη: ένα σημειωματάριο, μικρό, εύχρηστο αλλά και κομψό που να περιέχει όλες τις αγαπημένες μας συνταγές και να βρίσκεται σε εμφανές σημείο, ώστε να είναι διαθέσιμο ανά πάσα στιγμή. Βλέπετε, έχω ένα πρόβλημα: θυμάμαι ελάχιστες συνταγές απέξω...ακόμα και αυτές που έχω η ίδια εμπνευστεί και έχω κάνει πολλές φορές,  πρέπει να τις κοιτάω από τις σημειώσεις μου... Την ιδέα την πήρα από τις πανέμορφες δημιουργίες των κοριτσιών που ασχολούνται με το scrapbooking, και ειδικά από αυτά τα υπέροχα mini albums που φτιάχνουν.


Χρησιμοποίησα λοιπόν για εξώφυλλα το χαρτόνι από τη συσκευασία των jumb-a αυτοκόλλητων, το έκοψα σε τετράγωνα κομμάτια 12 επί 12 εκατοστών και  τα έντυσα με χρωματιστά χαρτιά. 


Έκοψα επίσης τετράγωνα κομμάτια από χαρτονάκια για τις εσωτερικές σελίδες και όλα μαζί τα τρύπησα με περφορατέρ και πέρασα ένα κρίκο. Διακόσμησα τον κρίκο και κόλλησα ένα μαγνήτη (από ένα μαγνητάκι που είχε σπάσει, είπαμε, δεν πετάμε τίποτα, χαχα) στο οπισθόφυλλο.
Οι εσωτερικές σελίδες 
  
  
  
  
  
  
  
  
 
Στο ψυγείο
 



16 σχόλια:

NANTIA είπε...

Πολύ όμορφη και πρακτική ιδέα! Συγχαρητήρια και για όλα τα όμορφα που δημιουργείς!

neli είπε...

Φιλενάδα καταπληκτική η ιδέα σου!
Πανέμορφο το σκραμπουκάκι σου.
Λεω να δοκιμάσω και τη συνταγή για τα μπισκότα που γράφεις!!!!!

Ανεράιδα είπε...

Nantia, καλωσήλθες, σε ευχαριστώ πολύ!!

Neli, τα μπισκότα αυτά γίνονται φανταστικά...είναι σαν τα μπισκότα βουτύρου που υπήρχαν παλιά σε κάτι στρογγυλά κουτιά μέσα σε χαρτάκια σε στρώσεις...μιαμ μιαμ. Η συνταγή και φωτο είναι εδώ http://aneraida.blogspot.com/2010/01/blog-post_18.html

Δημιουργία είπε...

Πολύ ομορφο το βιβλιαράκι και χρησιμο!

ΓΩΓΩ είπε...

Πολυ εξυπνη η ιδεα σου Ανεραιδα!!! Τελικα καθε μερα δημιουργεις κατι... δεν μας αφηνεις ετσι!!
Να εχεις παντα τοσο ωραιες ιδεες ...

princess είπε...

καλα δεν σε πιστευω, απιστευτηηηηηηηηηηηη η ιδεα σου και πολυ πρακτικη.... αα ξεχασα να σου πω οτι τα χαρτια ειναι τελεια το ενα καλυτερο κι πιο ομορφο απο το αλλο

Ξανθή είπε...

Πολύ ωραία ιδέα για δωράκι!!!
καλημέρα!!!

erifili είπε...

Καταπληκτική ιδέα και υπέροχα χρώματα.Θα τα δοκιμάσω και εγώ τα μπισκοτάκια σου γιατι προκειμένου να φάω ένα μεγάλο κομμάτι γλυκό, προτιμώ 2 μπισκοτάκια.Φιλιά.

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Υπεροχο!
Οπως ολα οσα πιανουν τα χερια σου
Αλλα για πες μου βρε παιδί μου, αυτο το scrapbooking τι ειναι;

Katerina είπε...

Καλώς σε βρήκα! Θα κάνω βόλτα στις δημιουργίες σου σιγά σιγά!
Να 'σαι καλά και να δημιουργείς πάντα τέτοιες ομορφιές ;-)

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Καλημέρα!! Τι ομορφιές είναι αυτές!!! Είσαι πολυτάλαντή!!! Τι καλό που είναι οταν πιάνουν τα χέρια σου!! Φιλιά πολλά.

Μαιρη είπε...

Πολύ όμορφο κ συγχρόνως απίστευτα χρήσιμο!!! Μπράβο!!!!

Ανεράιδα είπε...

Να ΄στε καλά, σας ευχαριστώ πολύ όλες!!

Κορίτσια-scrapbookers, σας ευχαριστώ ιδιαίτερα για την επιείκεια...(έχω επίγνωση του ερασιτεχνισμού μου, χαχα)

Ρίκη, το scrapbooking είναι δημιουργία με βάση κομμάτια χαρτί...δες τις κομψοτεχνήματα κάνουν τα κορίτσια από τη στήλη δίπλα (φτιάχνω μια χωριστή για τις κοπέλες που ασχολούνται)

Κατερίνα, καλωσήλθες και σε ευχαριστώ!

Ανεράιδα είπε...

Διευκρίνηση: πρόκειται για μπισκοτάκια βανίλιας και όχι για κουλουράκια (το έχω γράψει λάθος στο βιβλιαράκι)

Ανώνυμος είπε...

Καλημερα!! Ειναι καταπληκτικες οι δημιουργιες σου,και μ'αρεσει οτι χρησιμοποιεις αντικειμενα που ηδη εχουμε ή που που μπορουμε να αποκτησουμε σε πολυ χαμηλες τιμες!(ειδικα στους χαλεπους καιρους που ζουμε!! :) ) Ηθελα να ρωτησω απο που προμηθευεσαι τους κρικους, και αν ξερεις που μπορω να βρω πολυ φθηνα αλμπουμ με λευκα φυλλα και ριζοχαρτο(νομιζω πως στα jumb-a δεν εχει,χωρις να ειμαι και σιγουρη..

Ανεράιδα είπε...

Ανώνυμη/ε, σε ευχαριστώ πολύ! Για τους κρίκους, έχουν όλα τα μαγαζιά με είδη χόμπυ ή καθαρά scrapbooking (art&hobby, pacoartcenter, scrapbooking.gr και ενημερωμένα χαρτοπωλεία βέβαια). Για το άλμπουμ, κι εγώ στην αναζήτηση είμαι...στο τζάμπα δεν έχει από όσο ξέρω, μόνο κάποια άλλα πολύ πρόχειρα όμως....στο scrapbooking.gr έχει άλμπουμ αν και όχι πολύ οικονομικά, η μεγάλη διάσταση τουλάχιστον... Συγνώμη που δεν μπορώ να βοηθήσω περισσότερο, αν βρεις πουθενά ενημέρωσέ μας κι εμάς, σε παρακαλώ!!

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να διαβάσω τη γνώμη σου!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails