2.11.10

Πύργος από πηλό

Άλλη μια κατασκευή για ανθρώπους με υπομονή σας έχω για σήμερα....έναν πύργο από πηλό. 

Η έμπνευση και γι΄αυτήν την κατασκευή έρχεται από παλιά.....από τότε που σε μια αναζήτηση στο ίντερνετ έπεσα πάνω στα παρακάτω κομψοτεχνήματα:





από το www.fairylights.ie
Η τιμή τους όμως ήταν απολύτως απαγορευτική. Έτσι, αποφάσισα να δοκιμάσω την τύχη μου και να προσπαθήσω να φτιάξω κάτι παρόμοιο, με αυτοξηραινόμενο πηλό.
 Το αποτέλεσμα το βλέπετε παρακάτω, νομίζω βγήκε καλό, ειδικά αν δεν το συγκρίνεις με τα προηγούμενα, χαχα

Τι χρειαζόμαστε:
  • δύο πακέτα αυτοξηραινόμενο πηλό
  • χρώματα ζωγραφικής, γκλίτερ κλπ.

Πώς το έφτιαξα 

Πήρα το μισό περίπου πακέτο πηλό και το άνοιξα με τον πλάστη σε φύλλο. Ύστερα έκοψα ένα ορθογώνιο κομμάτι και το τύλιξα γύρω από ένα ρολό από χαρτί κουζίνας.
Στερέωσα τις δύο άκρες πιέζοντας τον πηλό και ύστερα με ένα μαχαίρι άνοιξα στην μπροστινή μεριά τα παράθυρα και την πόρτα. Με λίγα κομματάκια από πηλό έφτιαξα "μακαρόνια" και έκλεισα με αυτά τα παράθυρα. Ύστερα έφτιαξα τη βάση με ένα στρογγυλό κομμάτι πηλού που άπλωσα πάνω σε μια κορδέλα. Τα άφησα και τα δυο να στεγνώσουν καλά, 2 μέρες περίπου.
Αφού στέγνωσαν, κόλλησα με σιλικόνη τον πύργο πάνω στη βάση.
Έφτιαξα ένα χωνάκι με ένα κομμάτι χαρτόνι και το τοποθέτησα δοκιμαστικά στον πύργο για να δω το μέγεθος. Όταν το προσαρμόσω στον πύργο και δω ότι ταιριάζει, το χρησιμοποιώ σαν καλούπι για το χωνάκι από πηλό. Ανοίγω πάλι την πηλό σε φύλλο και το τυλίγω γύρω από το χάρτινο χωνί. Κόβω ό,τι περισσευει και το αφήνω να στεγνώσει. Παρακάτω βλέπετε το σημείο της ένωσης που δεν μπόρεσα να το κρύψω καλά.
Όταν η βάση και ο πύργος στέγνωσαν άνοιξα λίγο πηλό στο σχέδιο της φωτογραφίας και το τύλιξα γύρω από τη βάση. Έτσι σχηματίστηκε ο τοίχος γύρω από τον πύργο μου.
Τοποθέτησα και το χωνί όταν στέγνωσε και κόλλησα πάνω του μια πεταλούδα που έφτιαξα πάλι με πηλό και ένα μανιτάρι στη βάση του πύργου.


Έκανα διαφορες δοκιμές με το χρώμα....τελικά άφησα το χωνάκι γαλάζιο, έκανα στον πύργο κρακελέ, που όμως δε μου άρεσε καθόλου και έτσι τον ξαναέβαψα πάνω από το κρακελέ!! Κρακελέ έκανα και στον τοίχο, εκεί με ικανοποίησε και το άφησα.

Στη συνέχεια πρόσθεσα διάφορα διακοσμητικά στοιχεία: κορδόνι στο χωνάκι μου, λουλουδάκια και πετρούλες στη βάση του πύργου, ένα σαλιγκαράκι και μια πασχαλίτσα. Όλα εκτός από τα χρωματιστά λουλουδάκια είναι φτιαγμένα από πηλό. Μόνο τα λουλούδια, οι πετρούλες και το κοτσάνι του λουλουδιού είναι φτιαγμένα από ....πλαστελίνες!



λουλουδάκια από πλαστελίνες play-doh! Πολύ ωραία χρώματα, πολύ εύπλαστες και όταν στεγνώσουν σταθεροποιείται το σχήμα τους και δε χαλάει!!

Ο πύργος μου ολοκληρωμένος.....



...και φωτισμένος!! 


Με ρεσώ μέσα γίνεται και μια πολύ ωραία διακόσμηση για τα Χριστούγεννα και όχι μόνο!!

Ελπίζω να σας άρεσε και να σας ενέπνευσε! Φιλιά σε όλους!!!

57 σχόλια:

Asteri (Maria) είπε...

Τι λες τώρα;! Είναι καταπληκτικός!!!!!!!!!!!!!!

Δέσποινα είπε...

Πραγματικά μας ενέπνευσε!Μπράβο!

Μαμά Κουκουβάγια είπε...

Γεια στα χέρια σου, και χαράς την υπομονή σου!!! χαχα...Τέλειο...και με το ρεσώ!

eleni είπε...

Ανεράιδα,υποβάλλω τα σέβη μου!
Ανεξάντλητη η υπομονή σου,πολύ όμορφο το αποτέλεσμα!
Για πες,τα καλούπια μετά τα βγάζεις;Είμαι και ανίδεη-όχι ότι θα φτιάξω,αλλά μπορεί....μικρό έχουμε.
Φιλιά!

Anzouya είπε...

έχω μείνει άφωνη! Απλά ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ! Και φυσικά... χαρά στην υπομονή σου! το αποτέλεσμα σε δικαιώνει πάντως. Συγχαρητήρια!

sweet dreams είπε...

ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!

χ@χΛιΔάΚι είπε...

τελειο......τωρα σκεφτηκα οτι το ίδιο μπορείς να κανεις σαν αυτα τα σπιτακια τα ψιλα με τα παραθυρα που εχω δει σε κατι art-shop. Και εχω και ενα κομματι πηλο. τι χρωματα χρησιμοποίησες; Ακρυλικά κάνουν; και αν θες να δωσεις μια γυαλάδα;

πραγματικά τέλεια!

Ξένια είπε...

Yπέεεεεροχο!!!!

manousina είπε...

Τι μπορώ να πω; Για άλλη μια φορά μας άφησες άφωνους!!!! Είναι πάρα πολύ ωραίος ο πύργος σου...

Ανώνυμος είπε...

πραγματικα απιστευτοοοοο... ονειρο...

manousina είπε...

μόλις είδα και την τιμή τους, καίει......

Μarion, είπε...

Απλά τέλειο είναι Ανεράϊδα μου.
Δεν εχει να ζηλέψει τίποτα απο το ''πρωτότυπο''.
Πολύ ωραία κατασκευή.
Γειά στα χέρια σου

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

Συγχαρητήρια ανεράιδα!
Χαίρομαι που επισκέπτομαι το blog σου..
Υπέροχες οι δημιουργίες σου..

simonmad είπε...

Κουκλίστικος, και ο φωτισμός είναι το κερασάκι στην τούρτα... στον πύργο ήθελα να πω!

Rena είπε...

Mαγευτικό,μπράβο δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από το προηγούμενο!

eudokia είπε...

πολυ΄όμορφο! ειδικα΄με το κεράκι μέσα είναι τέλειο!

puccarina είπε...

Παραμυθένιο, πανέμορφο, απλά τέλειο!!!! Με την κουκλίτσα από χαρτοπολτό και το σπιτάκι απο πηλό με έχεις βάλει σε σκέψεις να τα δοκιμάσω...Μπράβο σου η υπομονή ανταμείβεται με ένα όμορφο αποτέλεσμα.

misirlouka είπε...

μα τι ρωτας!!!Παντα μας εμπνευουν οι αναρτησεις σου γιατι ειναι ξεχωριστες και παραμυθενιες !!!
Ονειρεμενος πυργος!!!!

Maria είπε...

ειναι καταπληκτικη η δουλεια σου μπραβο!!!!!με πολυ μερακι και λεπτομερεια!!!!
σε απαντηση στην Χ@χλιδακι για να δωσεις λαμψη στον πηλο περνας βερνικι κια πολλες φορες μοιαζει σαν κεραμεικο!!!!
το ΒΙΖΖΑΡΤ εχει καποια κεραμικα σπιτακι ...μπορει καποια στιγμη να προσπαθησω για κανενα!!!
Ανεραιδα τα φιλια μου!!!!!!!μπραβο σου!!!

neli είπε...

Εκπληκτικο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μου εβαλες ιδεες τωρα που πλησιαζουν τα Χριστουγεννα!!!

sonora είπε...

Πολύ όμορφο,πάντα τέτοια και καλύτερα.

Δημιουργία είπε...

Ενας πυργος για πριγκιπισσες και νεραιδες, γεια στα χερια σου.

Ευαγγελία Βλασσοπούλου είπε...

Όπως πάντα έχεις κάνει καταπληκτική δουλειά!!1000 ΜΠΡΆΒΟ!!!!!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Δεν υπάρχει πρόθεση για σύγκριση, απλά για θαυμασμό στην υπομονή σου και στο αποτέλεσμα.

Ανώνυμος είπε...

Τέλειο!Είσαι χρυσοχέρα παιδί μου !Πάει και τελείωσε!Το παραμικρό γίνεται θησαυρός στα χέρια σου!!Και μου αρέσει επίσης που ,απ'ότι καταλαβαίνω, ό,τι βάλεις στο μυαλό σου το κάνεις!!
Άννα,Βέροια

Magda^_^ είπε...

Υπέροχο εΊΝΑΙ!!!

Irini είπε...

Μου αρέσει πάρα πολύ Ανεράιδα!!
Είναι τέλειο!!!!!!!! Γεια στα χεράκια σου και ευχαριστούμε για τις οδηγίες!

LL είπε...

Μπράβο σου!!!! Πολύ υπομονή!!!! :)))

SpIrToKoYto είπε...

εξακολουθώ να παραμένω αδρανής θεατής της φαντασίας και του ταλέντου σου...
το είπες κι εσύ άλλωστε...για υπομονετικούς...
κι επειδή εγώ...δεν...μπράβο σε σένα..

καλημέρες..-:))

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Τι να πω!!!!!!!! Πόσα θαυμαστικά να βάλω!!!!!! Αυτά τα χεράκια σου κάνουν θαύματα!!!! Μπράβο .... μπράβο.....και ξανά μπράβο!!!! Φιλάκια πολλά πολλά!!

marilise είπε...

ο ομορφότερο καστρο ever

Vicky Varvadouka είπε...

Πολύ εντυπωσιακό και σίγουρα θα ήθελε πολύ υπομονή και λεπτοδουλειά! Συγχαρητήρια!!!

olivetreegirl είπε...

Τέρας υπομονής παιδάκι μου!!!! Αλλά το αποτέλεσμα σε δικαιώνει!!! Και ο πύργος σου, αλλά και η κούκλα της προηγούμενης ανάρτησης έγιναν φανταστικά!!!

craft inspiration by nikoletta είπε...

Χιλια μπραβο!Ειναι καταπληκτικο!Ενα μικρο εργο τεχνης!Γεια στα χερακια σου!

Ανεράιδα είπε...

Κορίτσια, σας ευχαριστώ πολύ πολύ όλες για τα καλά σας λόγια!! Χαίρομαι πολύ που σας άρεσε!

Απαντώ στις κοπέλες που ρώτησαν κάτι:

ELENI, το καλούπι το βγάζω, ναι....είναι πολύ εύκολο, όταν στεγνώσει ο πηλός βγαίνει από μόνο του ούτως ή άλλως....Αρχικά κι εγώ είχα την απορία αν θα βγαίνει και μάλιστα είχα σκεφτεί όταν αν δε βγει, θα το κόψω στην πάνω μεριά και θα το αφήσω μέσα, τελικά δε χρειάστηκε....

XOXLIDAKI, με ακρυλικά χρώματα τα έβαψα, αλλά πάντα χρησιμοποιώ και κάποια χρώματα σε τέμπερα....φαντάζομαι και με χρώματα λαδιού θα βάφεται....Στο τέλος χρειάζεται βερνίκι για λάμψη κυρίως και για να την ξεβάφει η τέμπερα....τα ακρυλικά δεν έχουν πρόβλημα...

MARIA και NELI, μόλις άναψα το ρεσώ και το είδα φωτισμένο σκέφτηκα να φτιάξω κι εγώ κάτι σα σπιτάκι για τα Χριστούγεννα με θέση για ρεσώ μέσα....του Biz Art δεν τα έχω δει, αλλά θα αυτοσχεδιάσω, το φαντάζομαι σαν Gingerbread αλλά από πηλό...για να δούμε....

Unknown είπε...

Πολύ έμπνευση μου δίνειειειειειειεις ανεράιδα γλυκιάαααααααααα!!! Πραγματικά υπέροχο και να είσαι σίγουρη οτι θα το συγκρίνω γιατί το δικό σου μου αρέσει περισσότερο!!!
Τρέχω για πειράματα

ΦΙλιά

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

φωτισμένος είναι πολύ ωραίος!!

Table Rouge είπε...

Είναι παραμυθένιος!! Αν ήμουνα πριγκίπισσα σ΄έναν τέτοιο πύργο θα ΄θελα να ζω!!!
Φωτισμένος είναι τέλειος!!!
Καλή σου μέρα!!

my craft and art creations είπε...

καλά μιλάμε ειναι καταπληκτικός!!
μπράβο σου Ρόζα με τις υπέροχες ιδέες μου μας δίνεις!!
Θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι !
επειδή εσύ ψάχνεις πολύ ,αν έχεις δεί κάπου κατασκευή φάρου με πίλινα βαζάκια και κατασκευή στεφανιού η μπάλας με ξύλινες βέργες!
θα σου ήμουν πολύ ευγνώμων αν μπορούσες να με βοηθήσεις.
ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρον.
φιλιά!

Katerina είπε...

Απλά ΤΕΛΕΙΟ!!!!!

Demi είπε...

Aνεραιδα μπραβο !ωραια η ιδεα και μπ΄ραβο για την υλοποιηση!!!με το φως ειναι εκπληκτικό!!!Ευχαριστούμε πολύ ,μια τοσο όμορφη κατασκευή πιστευω θα την φτιαξουμε αρκετοί.

painter είπε...

Κοριτσάκι, βάλθηκες να μας τρελάνεις μου φαίνεται!!!
Απίθανο είναι, Τέλειο και για τα χριστούγεννα...

Ευχαριστούμεεεεεεεεεεεεεε

ArtAtHome είπε...

MΠΡΑΒΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ ΠΑΛΙ ΜΑΣ ΞΕΤΡΕΛΑΝΕΣΣΣΣΣ!!!

EFI είπε...

Είναι πανέμορφο και σε ευχαριστούμε που μας δείχνεις πώς να το φτιάξουμε κι εμείς! Μπράβο σου!!!!!

Aggeliki είπε...

Καλά τέλειο. Εμένα μου αρέσει καλύτερα το δικό σου απο το έτοιμο. Φοβερό , υπέροχο , δεν έχω λόγια. Θα το τολμήσω και εγώ για τις κόρες.

xristiana xristodoulou είπε...

Μου θυμίζει το παραμύθι με τη Ραπουνζέλ... είναι τόσο όμορφο! Πραγματικά πριγκηπικός πύργος!
Η λεπτομέρεια με το ρολό... πολύ ωραία ιδέα! Θα τη χρησιμοποιήσω (αντί να παιδεύομαι να φτιάξω κύλινδρο) πραγματικά με διευκόλυνες πολύ με αυτό!
Σε αφήνω, με μια γλυκειά διάθεση παραμυθιού...
να είσαι καλά, φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ. Δεν έχω ξαναγράψει σχόλιο στο δικό σας blok αλλα μου αρέσουν πάραπολύ όλα αυτά που φτιάχνετε. Για το λόγο αυτό λοιπόν αρχισα και εγω να φτιάχνω κάποια απο αυτά τα πολύ ωραία πραγματάκια που κάνετε και μπορώ να πώ πώς "το΄χω"....Θελώ να ρωτήσω κάτι όμως:(ίσως η ερωτησή μου είναι χαζή αλλα δείξτε λίγη κατανόηση) έχω αγοράσει τον πηλό της fimo που λέει πως δεν θέλει ψησιμο αλλα στεγνωνει με τον αέρα. Βρε κορίτσια τεσσερις μέρες το έχω έξω στην αυλή και ακόμη να στεγνώσει. Κάτι κάνω λάθος, ε?

Ανεράιδα είπε...

Ανώνυμε/η, ίσως δε στεγνώνει λόγω του καιρού....όταν έχει υγρασία δε στεγνώνει εύκολα ο πηλός....και πρέπει να το γυρνάς και πάνω κάτω αν βέβαια υπάρχει η δυνατότητα....Τώρα βέβαια μιλάμε για αυτοξηραινόμενο, είσαι σίγουρη ότι είναι αυτοξηραινόμενος, έτσι; Δοκίμασε να το βάλεις και πάνω ή δίπλα σε καλοριφέρ, θα δεις μεγάλη διαφορά....

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΚΟΛΠΑΚΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΑΠΟ ΠΗΛΟ, ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΡΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΑ ΜΟΥ ΡΑΓΙΣΑΝΕ. ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΙΣ ΟΔΗΓΕΙΕΣ ΠΙΣΤΑ ΑΛΛΑ......... ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΛΙΓΗ ΒΟΗΘΕΙΑ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Ανεράιδα είπε...

Ανώνυμε/η, κρίμα μωρέ για τον κόπο σου.....Λοιπόν, κάτσε να δούμε τι μπορεί να φταίει: μήπως άνοιξες τον πηλό σε λεπτό φύλλο; Μήπως ήταν κακής ποιότητας ο πηλός; Μήπως είχε κολλήσει στο ρολό και δεν έβγαινε και το τράβηξες αρκετά; Μήπως δεν το άφησες να ξεραθεί καλά και μετά να το βγάλεις;;
Λοιπόν, θα πάρεις πηλό καλής ποιότητας (όχι δλδ μια άσχετη μάρκα από τζάμπο), θα τον ανοίξεις σε χοντρούτσικο φύλλο (ενός πόντου περίπου) και θα το αφήσεις να στεγνώσει καλά πριν να το βγάλεις από το καλούπι.....Στην ανάγκη, αν δε βγαίνει εύκολα, σκίσε το χαρτόνι από μέσα....Προκειμένου να σπάσει ο πηλός, κάνουμε κομματάκια το καλούπι....Βρέχε τα δάχτυλα με λίγο νερό και ύγραινε τον πηλό για να στρώσει καλά γύρω από το καλούπι....Καλή επιτυχία και πες μου στο aneraida10@gmail.com όταν ξαναπροσπαθήσεις για το αποτέλεσμα!!

Ανώνυμος είπε...

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΟΥ, ΤΟΝ ΠΗΛΟ ΤΟΝ ΠΗΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ. ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΛΕΣ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΛΕΠΤΟ ΤΟ ΦΥΛΛΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΑΧΟΣ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ 1cm. ΑΠΛΑ ΡΑΓΙΖΑΝΕ ΠΡΙΝ ΤΑ ΒΓΑΛΩ ΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΟΥΠΙ, ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΤΑ ΕΙΧΑ ΠΟΛΥ
ΣΤΕΝΑ ΦΤΙΑΓΜΕΝΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΣΤΕΓΝΩΝΟΝΤΑΣ ΡΑΓΙΖΑΝ , ΜΕΤΑ ΤΑ ΕΚΑΝΑ ΛΙΓΟ ΠΟΙΟ ΧΑΛΑΡΑ ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΤΟ ΙΔΙΟ. ΘΑ ΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕΣ . ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Ανεράιδα είπε...

A, και κάτι άλλο: μην τα βάζεις να στεγνώνουν κοντά σε καλοριφέρ ή εστία θέρμανσης γιατί με τη συστολή-διαστολή μπορεί να σπάσει ο πηλός....Σε παρακαλώ, πες μου αν τα κατάφερες την επόμενη φορά, γιατί έχω αγωνία...

Ανώνυμος είπε...

Aνεράιδα μπραβο! ειναι ολα υπεροχα!!! θελω να σε ρωτισω απο που μπορω να βρω σιλικονη και ακρυλικά χρώματα :)

Ανεράιδα είπε...

Ανώνυμε/η, σε ευχαριστώ! Σιλικόνη θα βρεις εύκολα στα χρωματοπωλεία (ζήτα το πιστόλι σιλικόνης που μπαίνει στην πρίζα και τις αντίστοιχες ράβδους σιλικόνης) ή και σε μαγαζιά με είδη χόμπυ....Ακρυλικά χρώματα σε μεγάλα χαρτοπωλεία, σε μαγαζιά με είδη χόμπυ ή στο Πλαίσιο.

Προκοπης είπε...

Ανεραιδα επειδη θελω να σου μιλησω προσοπικα στο φβ αν σου ειναι ευκολο δεξου με σαν φιλο εχω πολλες ερωτισεις να σου κανω :) μου αρεσουν πολυ αυτα τα πραγματα και δεν ξερω που να απευθηνθω! εχω τρελα με αυτα αλλα χωρις καποιον να λυσω τις αποριες μου λιγο δισκολο! θα με δεις στο Facebook με το ονομα Προκοπης Γκορανης.. σε ευχαριστω πολυ!

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΝΕΡΑΙΔΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΤΗΝ ΘΕΛΕΙΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΑ ΤΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΡΑΓΙΣΑΝΕ.....Ε...ΞΑΝΑΦΤΙΑΞΑ ΕΝΑ ΠΙΟ ΧΟΝΤΡΟ ΚΑΙ ΡΑΓΙΣΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ Η ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΜΟΥ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΡΙΞΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟ FB ΣΤΟ NASIA PARASKEUA ΚΑΙ ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΙ ΑΧΩ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ. ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑ ΣΕ ΖΕΣΤΗ ΟΥΤΕ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΝΑ ΤΟ ΒΓΑΛΩ ΕΝΩ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΣΤΕΓΝΩΣΕΙ . ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΟΥ!!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλησπερα αρκετες φορες εχω παρακολουθησει τις κομψοτεχνειες σου και πραγματικα ειμαι φανατικη σου πως τα καταφερνεις εισαι και μανουλα.εδω και δυο χρονια εχω ξεκινησει και εγω τις κατασκευες με διαφορα υλικα και τωρα ηρθε η στιγμη να καταπιαστω με τον πηλο.εχω πολυ ομορφες ιδεες αλλα παρατηρησα οτι μου σκαει οταν στεγνωνει,πηρα και εγω ψυχρο πηλο απο το πλαισιο αλλα απογοητευτικα.μηπως ξερεις να μου πεις αν σου εχει συμβει και για πιο λογο?σε ευχαριστω εκ τον προτερων Νατασα

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να διαβάσω τη γνώμη σου!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails