19.12.11

Χριστουγεννιάτικος Διαγωνισμός 2011-2012

Ανανέωση 19/12/2011: Ο διαγωνισμός έληξε χθες το βράδυ, στις 12. Στο τέλος της ανάρτησης μπορείτε να δείτε όλες τις συμμετοχές, που αισίως έφτασαν φέτος τις 272! Σας ευχαριστώ πολύ πολύ όλους, που συμμετείχατε, σχολιάσατε, στηρίξατε και προβάλατε και το φετινό εγχείρημα όπως και ό,τι έχω οργανώσει ως τώρα.  Είναι απίστευτο πόσες ωραίες ιδέες διακινήθηκαν, πόσα όμορφα πράγματα φτιάχτηκαν, πόσες έξυπνες λύσεις δόθηκαν, πόσο ευρηματικά και ευφάνταστα λειτουργήσατε!!! Ευχαριστώ πολύ πολύ ξανά....Το βράδυ θα γίνει η κλήρωση....

Ανανέωση 13/12/2011: Υποβάλτε ή στείλτε τη συμμετοχή σας μέχρι την επόμενη Κυριακή 18/12/2011 και μπείτε στην κλήρωση για να κερδίσετε κάτι από τα παρακάτω:














Ανανέωση 29/11/2011: Ανεβάζω ξανά το θέμα και παραπέμπω λίγο παρακάτω τις κοπέλες που με ρωτούν πώς να πάρουν μέρος....έχω αναλυτικές οδηγίες....Ήδη οι συμμετοχές έχουν φτάσει τις 90! Και μερικές ακόμα που περιμένουν στο mail μου να τις δημοσιεύσω εγώ η ίδια.....Κι είναι όλες υπέροχες!!! Δείτε τις για να πάρετε ιδέες, έμπνευση, αλλά και αισιοδοξία!!!

Ο Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός ξεκινά σήμερα 17 Νοεμβρίου 2011 και θα ολοκληρωθεί σε ένα περίπου μήνα, μία εβδομάδα μόνο πριν από τα Χριστούγεννα, δηλαδή στις 18 Δεκεμβρίου 2011. Το βράδυ της ίδιας ημέρας θα γίνει η κλήρωση ώστε να υπάρχει μια πιθανότητα να δώρα να αποσταλούν εγκαίρως για τα Χριστούγεννα.  Οι συμμετοχές σας μπορεί να αφορούν χριστουγεννιάτικες δημιουργίες, κάρτες, κατασκευές, γλυκά, φαγητά, ακόμα και χειροποίητα δώρα που θα χαρίσετε τώρα στις γιορτές. Μπορείτε να πάρετε μέρος όσες φορές θέλετε, με καινούργιες ή παλιότερες δημιουργίες σας. Οι νικητές θα προκύψουν μετά από κλήρωση και τα δώρα θα ανακοινωθούν σύντομα. Το μόνο που μπορώ προς το παρόν να πω είναι ότι θα είναι πολλά και μικρά! Φέτος νομίζω ότι χρειαζόμαστε το πρώτο και αναγκαζόμαστε για το δεύτερο....

Στο διαγωνισμό μπορούν να πάρουν μέρος, εκτός από τις φίλες/φίλους συμμπλόγκερς, όσοι το επιθυμούν, ακόμα κι αν δεν έχουν ιστολόγιο, λογαριασμό Google κλπ. Απλώς θα μου στείλουν το όνομά τους, μια φωτογραφία της δημιουργίας τους στο aneraida10@gmail.com, και δυο λόγια για το πώς την έφτιαξαν, ώστε να δημοσιευτεί στο δικό μου ιστολόγιο και να καταχωριστεί ο αντίστοιχος σύνδεσμος. Η ανάρτηση αυτή με τους συνδέσμους θα ανεβαίνει ανά τακτά χρονικά διαστήματα πρώτη, για να εμπλουτίζεται και να λειτουργεί ως έμπνευση για όλους μας.

Φέτος, αντίθετα με πέρυσι, δεν υπάρχει δυνατότητα για εικονίδια στις συμμετοχές σας, γι' αυτό θα πρέπει να είστε αρκετά περιγραφικοί στον τίτλο που θα δώσετε. Τα σχόλια δεν έχουν ιδιαίτερη σημασία σε μια τέτοια ανάρτηση, αλλά τα αφήνω ανοιχτά για να δημοσιεύετε τυχόν απορίες.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για να πάρετε μέρος πατήστε το add your link. Θα σας ζητήσει τη διεύθυνση της σχετικής σας ανάρτησης (σ' αυτό το σημείο θα πρέπει να προσέξετε να βάλετε το λινκ προς τη συγκεκριμένη ανάρτηση, κι όχι προς το μπλογκ γενικά), τον τίτλο της δημιουργίας και το email σας.... Η συμμετοχή σας έχει καταχωριστεί.

Για όσους δεν έχουν μπλογκ
Όπως είπα και παραπάνω, μου στέλνετε το όνομά σας, μια φωτογραφία της δημιουργίας σας  και δυο λόγια για το πώς τη φτιάξατε στο aneraida10@gmail.com κι εγώ τακτοποιώ τα υπόλοιπα.

Φέτος θέλω να δώσουμε το μήνυμα ότι μπορούμε ....ότι είμαστε δημιουργικοί και ευφάνταστοι, ακόμα και μέσα στις άθλιες συνθήκες στις οποίες ξαφνικά βρεθήκαμε ως κοινωνία...ότι μπορούμε να δώσουμε χαρά στα παιδιά μας και να περάσουμε δημιουργικές στιγμές μαζί τους φτιάχνοντας με τα χέρια μας ό,τι παλιότερα αγοράζαμε.... ότι η δημιουργία του δώρου που θα χαρίσουμε είναι απείρως σημαντικότερη από την αγορά του! Ότι θα τα καταφέρουμε να περιορίσουμε την κατανάλωση και παρόλαυτα να είμαστε ακόμα χαρούμενοι και ευτυχισμένοι....ότι οι στιγμές με τους δικούς μας είναι το ζητούμενο των ημερών.... ότι μπορούμε να αναθεωρήσουμε τις αξίες μας....ότι δε θα μας λείψει η τρομερή υπερκατανάλωση των τελευταίων χρόνων...ότι εμείς που συνηθίσαμε, ξεσυνηθίζουμε κιόλας...ότι δε χάνουμε το κέφι και την αισιοδοξία μας...γιατί αυτά είναι και η ελπίδα μας!

Καλές εμπνεύσεις και καλές δημιουργίες!!!


65 σχόλια:

Craft Fairies είπε...

Πέρυσι στον αντίστοιχο σου διαγωνισμό,ήταν η πρώτη φορά που εκθέσαμε τα πραγματάκια και για τα μάτια των άλλων!Περιμέναμε πως και πως να κάνεις κάτι παρόμοιο και φέτος!Εύχομαστε οι συμμετοχές να είναι πολλές και η γειτονιά να γεμίσει απο δημιουργικότητα και ταλέντο!!Φιλιά

Marina είπε...

Mε πολύ χαρά θα πάρω μέρος και φέτος!!! Από σήμερα λοιπόν ξεκινάνε τα Χριστούγεννα και για μένα...
Ευχαριστώ!!!

Eustathia είπε...

Γεια σου Ανεραϊδα μου!!! Πολύ χαίρομαι γιατί όπως και η Ρένα με τις κρεμάστρες μας βάζεις σε μια διαδικασία να φτιάξουμε όμορφα και πρωτότυπα πραγματάκια!!! Φιλιά και καλή επιτυχία με πολλές πολλές συμμετοχές!!!!

Eυθυμία Κάρμη είπε...

Ανεράϊδα μου,πόσο πολύ χαίρομαι που παιρνω μέρος στον καταπληκτικό αυτόν διαγωνισμό!!!!!! Από πέρσυ ήθελα άλλα φέτος το τόλμησα, χιχιχιχι!!!!!!
Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλες μας!!!

Rena Christodoulou είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΝΕΡΑΙΔΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!
ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΚΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ!!!
ΤΙ ΑΛΛΟ ΚΡΕΜΑΣΤΡΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΑΛΟΥΜΙΝΟΚΑΠΑΚΙΑ!!!!!
ΕΧΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΟΜΩΣ, ΑΦΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΘΑ ΤΟ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΩ!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!

Unknown είπε...

ααα κ εγω θα παρω μερος..αλλα δεν εχω κατασκευες ακομη..αλλα εχω φτιαξει κοσμηματακια μπορω??

Ρούλα είπε...

"Εμείς που συνηθίσαμε, ξεσυνηθίζουμε κιόλας..." Πόσο συμφωνώ με αυτά τα λόγια βρε Ανεραιδούλα! Έτσι πές τα...να ξυπνήσουμε επιτέλους! Ας τοποθετήσουμε στη θέση Νο2 το χρήμα επιτέλους απο Νο1 που το έχουμε...! Την υγεία, την αγάπη και την οικογένεια πρέπει να έχουμε πάνω απ'όλα...! Αυτά είναι που μένουν...!
Στο θέμα μας τώρα...
Αχ πολύ χαίρομαι που και φέτος θα έχουμε τέτοιο διαγωνισμό!!! Μέσα και εγώ! Καλή επιτυχία σε όλους μας!

Φιλία είπε...

Πόσο συμφωνώ με το μήνυμα του διαγωνισμού, Ανεράιδα μου!!! Θα ήθελα να λάβω κι' εγώ μέρος, δεν ξέρω αν θα καταφέρω τίποτα όμως...
Καλή επιτυχία σε όλες και όλους
Φιλάκια

μανια είπε...

α,θα παρω κι εγω μερος φετος, καλη επιτυχια σε ολες μας κ καλες γιορτες!

para-kelsoscooks είπε...

Πέρυσι -που ήμουν αρχάρια Β- σου είχα στείλει φωτογραφία για να την ανεβάσεις εσύ στον διαγωνισμό. Φέτος που πήρα προαγωγή- έγινα αρχάρια Α- κατέθεσα μόνη μου την συμμετοχή μου.

Μαριάννα είπε...

Ποσο χαίρομαι που θα λαβω μερος στον υπέροχο διαγωνισμό σου!
Καλη επιτυχια σε ολες μας! Φιλια!

Κατια Μαρκουϊζου είπε...

ήρθα και εγώ , κάτι μούταξες αλλά δεν ήρθες ακόμη .... τέλος πάντων το διαγωνισμό τον έβαλα στο sidebar του stars and icicles .
Μήπως να ξεκινήσω στο χριστουγεννιάτικο πανηγύρι με τις χιονόμπαλες σου που θα ξετρελλάνουν κόσμο ??? σε φιλώωωωω

Elenfly είπε...

Και του χρόνου περίμενα πως και πως!Καλή επιτυχία σε όλες!

NANTIA είπε...

Φέτος δε νομίζω να πάρω μέρος, αλλά φαντάζομαι θα γίνει χαμός από όμορφες συμμετοχές!
Τα φιλιά μου Ανεράιδα μου!
Σου εύχομαι ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο!

Gianna είπε...

Πολύ ωραια η ιδεα του χριστουγεννιατικου διαγωνισμου,θα προσπαθησω και εγω να παρω μερος.
Καλο Σαββατοκυριακο!!!

Ρένα είπε...

Ανεράιδά μου καλήμέρα !!!!Θα προσπαθήσω να πάρω μέρος στο διαγωνισμό γιατί μου αρέσει πολύ η ιδέα!!!Δεν έχω τίποτα έτοιμο προς το παρών αλλά κάτι θα κάνω !!!Πολλά φιλιά!!!!

tzeni xr. είπε...

Πολυ ωραιο το μηνυμα του διαγωνισμου.... Θα ήθελα πολυ και εγω να λαβω μέρος!!

χαραυγή είπε...

Ανεράιδα συμφωνώ απόλυτα με τα γραφόμενα σου σχετικά με το φετινό πνεύμα των Χριστουγέννων!!
Καλό θα ήταν φέτος να αφήσουμε την υπερκατανάλωση και να γυρίσουμε στην ουσία των γιορτών!! Να είμαστε δηλαδή όλοι ενωμένοι και αγαπημένοι!! Φιλιά και καλό ΣΚ!!

Kiki Aposeki είπε...

Το μήνυμα του διαγωνισμού νομίζω το υποστηρίζουμε όλοι!!! Και η συμμετοχή μου είναι σίγουρη!!! Καλό Σ.Κ να έχεις!!!

SpIrToKoYto είπε...

και του χρόνου νεραιδούλα...θα προσπαθήσω να δώσω κι εγώ το παρόν...-:))

RIRI είπε...

Λείπει ο Μάρτης απο την Σαρακοστή ??????Μέσα και εγώ, πολύ απολαμβάνω και χαίρομαι αυτούς τους διαγωνισμούς!!Νάσαι καλά Νεραιδούλα μου!!

Αναστασία Νεραϊδόσκονη είπε...

Καλησπέρα Ανεράιδα!!!Παρα πολύ ωραίος ο χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός σου,βρήκα και τον περσινό και είδα γιατί εγώ πέρυσι δεν είχα blog!!!
Και του χρόνου να είσαι καλά και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!! (έκανα ένα λάθος,αντί να βάλω όνομα ανάρτησης,έβαλα το δικό μου!!!πως δείχνω ότι είμαι άσχετη!!!!)

painter είπε...

Και του χρόνου Ανεράιδα μου!!!
Ευχαριστούμε πολύ!!!

fillitsa's handmade crafts είπε...

ηρθα και γω....καλη επιτυχια σε ολες!!!

Ειρηνη Σ είπε...

δεν θα μπορουσα να μην ερθω στο σπιτακι σου καλη μου Ανεραιδα να αφησω την κατασκευη μου
ελπιζω να προλαβω
πολλα φιλια

apinkdreamer είπε...

καλημερα!!! λαμβανω κι εγω μερος με τις νεραιδενιες καρτες μου, μπαινοντας στο κλιμα το εορταστικο!!!

Η χώρα του ποτέ.. είπε...

Σ' ευχαριστώ καταπληκτική ΑΝΕΡΑΙΔΑ για τα καλά σου λόγια! Μένω στο Ζαρό Ηρακλείου και κρητικοποιήθηκα καθότι παντρεύτηκα εδώ! Καλή συνέχεια και συνέχισε να μας εμπνέεις με τη φαντασία σου και το ταλέντο σου!!

Βάσια είπε...

Αποφάσισα να πάρω και εγω στο διαγωνισμο!
Ολες εχετε φτιάξει καταπληκτικά πράγματάκια!
Καλή επιτυχια σε ολες μας .......
Ανεράιδα να εισαι πάντα καλα ......

mairi είπε...

Σ'ευχαριστούμε πολύ Ανεράιδα για την ευκαιρία που μας δίνεις να γνωριστούμε καλύτερα και να μοιραστούμε τις δημιουργικές μας ιδέες!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Και του Χρόνου κορίτσι!!!
Δεν έχω κάτι έτοιμο προς το παρον,θα συμμετέχω όμως οπωσδήποτε σύντομα.
Σ ευχαριστούμε που μας παρακινείς.

Rena είπε...

Ουφ πρόσθεσα κι εγώ τη δικιά μου, μεταμεσονύχτια!!!

maya =^o^= είπε...

πάρα πολύ όμορφος διαγωνισμός!!ίσως πάρω κι εγώ μέρος!!!ανυπομονώ να δω και τα δώρα!!σίγουρα θα είναι απίθανα!!!!

Demi είπε...

Υπέροχος διαγωνισμός Ανεραιδα μου!!!ολοι εχετε φτιαξει τελειες κατασκευες!θα προσπαθήσω να φτιαξω και γω κατι!

Rena Christodoulou είπε...

ΑΝΕΡΑΙΔΑ ΜΟΥ,ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΣΑ ΤΟΝ ΑΓΓΕΛΟ ΣΟΥ!!!!!!!!
http://diaheiros.blogspot.com/2011/11/blog-post_09.html
ΕΧΩ ΑΚΟΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΜΟΥ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΩ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΜΟΥ, ΑΠΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΟΥ ΜΠΑΙΝΩ.
ΑΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΣ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ.
ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ!!!!!!!!!!!

Κατερινάκι είπε...

Πρώτη φορά που επισκεύτηκα το blog σου κι έπεσα πάνω στο διαγωνισμό. Έστειλα κι εγώ τη συμμετοχή μου, αλλά τα έχω χάσει με τις υπόλοιπες συμμετοχες. Θέλω να τα κάνω όλα. Θα σε επισκέπτομαι πολύ συχνά από εδώ και πέρα.

Unknown είπε...

λατρευω αυτον τον διαγωνισμο σου κ τα χριστουγεννα..ηδη εβαλα την πρωτη μου συμμετοχη κ συντομα κ αλλες.. ευχαριστουμε!!

Λαμπρινή είπε...

Ήρθα κι εγώ Ανεράιδα μου!!Όλα είναι υπέροχα!Μπράβο σε όλους για τις δημιουργίες και σε σ'ένα φυσικά!!!

Marie-Anne είπε...

Νά'μαι κι εγώ !!! Καλή επιτυχία σε όλες και με το καλό να γιορτάσουμε τα 'Αγια Χριστούγεννα !!!!

Μαρία είπε...

κοριτσια να στε καλα..να σε καλα Ανεραιδα..καλη επιτυχια σε ολους..να εχουμε θετικη ενεργεια..φιλια

Κωνσταντίνα είπε...

Παιρνω κι εγω μερος με παλιες αναρτησεις...τοτε δεν ειχα φίλους στην μπλογκογειτονια... Φιλια πολλα!

Κωνσταντίνα είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
aggeliki είπε...

http://lounge-gallery.blogspot.com/2011/11/blog-post_28.html

Sofi είπε...

Aneraida μου, τελικά μας δίνεις πολλή θετική ενέργεια!Να είσαι καλά!Όλες οι δημιουργίες είναι τόσο ξεχωριστές, που απολαμβάνω να τις χαζεύω! Μπράβο σε όλους!Πρόσθεσα και γω το δικό μου link παραπάνω, λίγο διστακτικά, γιατί όλες μου φαίνονται τέλειες!

Fanypap είπε...

Μπόρεσα τελικά να προσθέσω κι εγώ την δική μου συμμετοχή! φιλάκια και καλό μήνα.

Eustathia είπε...

Ανεραϊδα μου είμαι πάλι εδώ με την 4η συμμετοχή μου....Φιλιά και καλό μήνα!!!!!!

Marina T είπε...

Πολύ ωραία ιδέα...καταχώρησα και δύο από τις δικές μου προσπάθειες, απ'ό,τι κατάλαβα δεν υπάρχει περιορισμός σε ένα αντικείμενο...αν πάλι κατάλαβα λάθος, εδώ είμαστε...
Χαίρομαι που είναι για όλους, παλιούς/νέους, άπειρους ή όχι...
Καλές δημιουργίες σε όλους μας!

ΧΑΡΑ είπε...

Δηλώνω παρούσα ΚΑΙ φέτος με πέτρες της θάλασσας σε εορταστική έκδοση!
Και του Χρόνου νάχουμε υγεία να το ξανακάνουμε!

Μαίρη Τρακάδα είπε...

Αν και απείχα από τα blogs αρκετό καιρό, ο διαγωνισμός σου Ανεράιδα με ώθησε να ξεκινήσω ένα blog με τις κατασκευές που φτιάχνω κατά καιρούς... Λαμβάνω μέρος συμβολικά με μια συμμετοχή αφού ζήλεψα με τόσες όμορφες ιδέες που είδα εδώ μέσα και είπα να "εκθέσω" και τις δικές μου!!! Καλές γιορτές σε όλους!

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

Ανεράιδα συμμετέχω και φέτος με δυο κατασκευές που έφτιαξα με τα παιδάκια μου στο παιδικό σταθμό..
Και του Χρόνου να είσαι καλά, να ξανακάνεις κι άλλους διαγωνισμούς και να μας συγκεντρώνεις όλες εμάς που ασχολούμαστε με τις χειροτεχνίες!
Καλές γιορτές σε εσένα και σε όλους τους φίλους!

Mania είπε...

Ανεράιδα μου γειά σου!!
Πολύ καλή η ιδέα του χριστουγεννιάτικου διαγωνισμού!! Δίνω και εγώ το παρόν μου με τα αγγελάκια μου!!
Καλή επιτυχία σε όλες μας!!

onirokosmos-art είπε...

Εδώ και η δική μου συμμετοχή για τον διαγωνισμό σου: http://onirokosmosart.blogspot.com/2011/12/blog-post_11.html#axzz1fpI0QquC
Καλή επιτυχία σε όλους!!

Marie-Anne είπε...

Ανεράϊδα μου, διαπίστωσα ότι κατά λάθος έχω κάνει διπλή εγγραφή μιας ίδιας κατασκευής αλλά δεν έχω τρόπο να διαγράψω την μία. Σε παρακαλώ να το κάνεις εσύ... πρόκειται για τα γούρια (νο. 69 και νο. 119). Ευχαριστώ και καλή επιτυχία σε όλες !!!
ΥΓ. εγώ πήρα φόρα και καταχώρησα πολλές συμμετοχές, πειράζει ???? εάν θέλεις θα μπορούσα να αφαιρέσω κάποιες ίσως...... Φιλάκια !!!!

Litsa-fraulitsa είπε...

Καλή μου Ανεράιδα, μόλις σου έστειλα κι εγώ τη δική μου δημιουργία: το μαγικό μας σπίτι. Ελπίζω να έφτασε.
Αν υπάρχει οποιαδήποτε εκκρεμότητα ή απορία μπορείς να με ενημερώσεις!
Καλώς σε βρήκα λοιπόν.
Ευχαριστώ και καλή εβδομάδα
Τα φιλιά μου

Kate Astolat είπε...

Καλημέρα!
Μόλις καταχώρισα και το δικό μου χριστουγεννιάτικο δωράκι, ένα ευρετήριο συνταγών για μία αγαπημένη φίλη και εξαιρετική μαγείρισσα!
Καλή δημιουργική εβδομάδα και πολλά φιλιά σε όλες και όλους!
Kate

Ανεράιδα είπε...

Κορίτσια, σας ευχαριστώ πολύ πολύ για τις συμμετοχές σας!!! Εννοείται ότι μπορείτε να συμμετάσχετε όσες φορές θέλετε.....Marie-Ann, θα τη σβήσω εγώ, μην ανησυχείς....Σε υπέρ-ευχαριστώ που με ενημέρωσες!!

Anzouya είπε...

Ήμουνα σίγουρη ότι είχα συμμετάσχει σε αυτό, αλλά μάλλον κάποιο μπέρδεμα θα έγινε. Τέλος πάντων, κάλλιο αργά παρά ποτέ! Το blog σου είναι πάντα πηγή έμπνευσης για όλες μας!
Καλές γιορτές σε όλες, χαρούμενες και δημιουργικές! :-)

fotolabida1 είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΝΕΡΑΙΔΑ!!!!!ΕΣΤΕΙΛΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ!!
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΜΑΣ!!!!!!

drosostalitsa είπε...

Ευχαριστούμε πολύ Ανεραίδα!

Rock n' Rolla είπε...

Ανεράιδα μου!!!τι ομορφος διαγωνισμος!!σου εστειλα και γω τα δικα μου χριστουγεννιατικα στολιδακια!!καλη επιτυχια κοριτσια!! φιλακια! :-)))

Rock n' Rolla είπε...

Μολις ανεβασα και τη δευτερη συμμετοχη μου!σε φιλω πολυ!! Χρονια πολλα και Καλα Χριστουγεννα!!! :-)))

giasmin είπε...

ΑΝΕΡΑΙΔΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΣ Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΟΥ ΑΝ ΚΑΙ ΔΙΣΤΑΖΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ.ΕΧΩ ΣΤΕΙΛΕΙ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΣΤΗ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ Χ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΕΚΑΝΑ ΚΑΤΙ ΛΑΘΟΣ;

Marina είπε...

Tελευταία και τυχερή!!!
Και του χρόνου να'μαστε καλά!!!!!

Ανώνυμος είπε...

pos kano url? an de thelo na ftiakso logariasmo google pos allios mporo na symmetexo?
aggeroula

Ανεράιδα είπε...

Aggeroula, μου τα στέλνεις στο aneraida10@gmail.com
Βιάσου όμως, ο διαγωνισμός τελειώνει στις 12

ArtAtHome είπε...

χρονια πολλα και καλα και του χρονουυυυυυ ειναι πολυ ομορφο να βλεπουμε ολες τις δημιουργιες μαζεμενες μπραβο ανεραιδα μας

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να διαβάσω τη γνώμη σου!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails