21.12.10

Χριστουγεννιάτικη πιατέλα με την τεχνική της χαρτοπετσέτας (βίντεο)

Η σημερινή ανάρτηση αφιερώνεται σε όλες τις φίλες μας που δεν έχουν ακόμα δοκιμάσει την τεχνική της χαρτοπετσέτας και ειδικά στη Ριρή, που με παρότρυνε να φτιάξω το πρώτο μου βίντεο! Συγκεκριμένα, η Ριρή, με αφορμή το μπουκάλι-κηροπήγιο, μου ζήτησε να δείξω με πολλές φωτογραφίες και λεπτομέρειες την τεχνική της χαρτοπετσέτας. Έτσι, σκέφτηκα να φτιάξω μια πιατέλα που ούτως ή άλλως ήθελα, τραβώντας ταυτόχρονα με την κάμερα τη διαδικασία...

Παρακαλώ πολύ τις μαστόρισσες του decoupage, Μαρία, Χαρά, Ελένη, Παναγιώτα (έκανα μάλιστα και μια αναφορά σε σας στην αρχή του βίντεο, αλλά την έσβησα κατά λάθος μαζί με τον εναρκτήριο χαιρετισμό μου) και τις άλλες κοπέλες που ξεχνώ αυτή τη στιγμή να δείξουν επιείκεια στην τεχνική μου και να μας βοηθήσουν όλες με συμβουλές!

Α, και επειδή μόλις έκανα αυτά που κοροϊδεύω, ένα τεράστιο δηλαδή βίντεο 13 λεπτών και κάτι δευτερολέπτων (εντωμεταξύ, εγώ βίντεο πάνω από 5-6 λεπτών στο Youtube δεν το βλέπω, βαριέμαι) σας συμβουλεύω αν θέλετε μεν να το δείτε αλλά να παρακάμψετε τη φλυαρία μου αφήστε το να φορτώσει ολόκληρο κάνοντας κάτι άλλο και επανέλθετε για να το προχωράτε στα σημεία που δε σας ενδιαφέρουν και τόσο πολύ...




Να μην ξεχάσω το σημαντικότερο, έκανα και κανάλι στο Youtube ως aneraidatv (το σκέτο aneraida, παραδόξως, κάποιος το έχει πάρει!), οπότε θα ακολουθήσουν κι άλλα βίντεο από το υποφαινόμενο ψώνιο, χαχαχα... Δέχομαι παραγγελίες :):):)

57 σχόλια:

eleni είπε...

Ανεράιδά μου,το είδα όλο το βιντεάκι σου και μπράβο για την πρωτοβουλία σου!Άλλωστε δεν είναι τυχαίο το βραβείο προσφοράς,που πήρες!

Μια χαρά βρίσκω τη δουλειά σου,χωρίς μαθήματα τα καταφέρνεις εξαιρετικά.Να σου πω,ότι τη χαρτοπετσέτα δεν τη συμπαθώ,γιατί όπως λες σκίζεται και την καλύπτω με τη ζωγραφική στα επίμαχα σημεία.
Λίγο στη σκιά είχες το ατύχημα,αλλά αν δε βιαζόσουν,θα γινόταν πολύ καλό,απλά σβήνε την σταδιακά προς τα έξω-βάζε χρώμα με πινέλο κοντά στο μοτίβο και μετά με σφουγγαράκι άπλωνέ την προς τα έξω μέχρι να σβήσει στο φόντο.
Χρησιμοποιώ την κόλλα για decoupage,αλλά την ίδια για όλα τα είδη,ακόμη και σε κερί,απλώς βάζω σ΄αυτό το ειδικό άφλευκτο βερνίκι.
Πιάτο δεν έχω βάψει,αλλά τα μπουκάλια τα περνάμε με αστάρι ή γκέσο,πιάνει καλύτερα το χρώμα,επίσης μ΄αυτή τη μαγική κόλλα-ατλακόλ-αραιωμένη ανακατεύουμε το χρώμα,δένει τέλεια στα αντικείμενα,μια φίλη μου έδωσε τη συμβουλή.

Η φωνούλα γλυκιά!
Φιλιά!
Συγνώμη για το σεντόνι.

ιρινι είπε...

Mπράβο Ανεράιδα μου,τέλειο το video, επιτέλους ειδα κάποια σημεία της τεχνικής τα οποία εκανα λάθος, οπως π.χ η ποσότητα της κόλλας(εβαζα πολύ περισσότερη,) την φορά του πινέλου και γενικώς ,ειδα κάτι ολοκληρωμένο!!Χαίρομαι που ημουν η αφορμή, να φτιαχτή το video και συγνώμη για την ταλαιπωρία, αλλά ειμαι σίγουρη οτι θα εκτιμηθεί απο πολλές φίλες που μέχρι τώρα ψάχναμε να μάθουμε για το ντεκουπάζ!!!!
Χίλια ευχαριστώ και Φιλάκια!!!!

xoxlidaki είπε...

Παρα πολύ καλό! Εγω οταν εψαχνα αναλογο βίντεο στο youtube για να κανω τις μπομπονιερες μου ηταν δυσκολο να βρω. Τελικά βρηκα και αυτη εστρωνε την κολλα με το χερι. Φυσικά εβαλα πινέλο! Μου αρεσε πολύ. Θα μπορουσες αργοτερα σε σημεία οπως πχ. κοψιμο μοτιβου να σταματησει να γραφει η καμερα ή να εχεις ετοιμο κομμενο. Αλλά εγω το είδα όλο απο την αρχη μεχρι το τελος. Καλη επιτυχία στη νεα σου προσπαθεια!

EVAGELIA VRETTOU είπε...

Είναι ότι ακριβώς έψαχνα! Θέλαμε πολύ με την αδερφή μου να πειραματιστούμε με αυτή την τεχνική. Για να φανταστείς έχουμε αγοράσει χαρτοπετσέτες και ειδικά κόλλα, αλλά δεν είχαμε τις κατάλληλες οδηγίες. Τώρα όμως...φρόντισες εσύ! Ευχαριστούμε! Φιλιά

ria είπε...

Ανεράιδα μου, μπράβο σου! Το είδα όλο το βιντεάκι σου, οι οδηγίες είναι κατατοπιστικότατες!! Σε ευχαριστώ!!

margarita είπε...

Αντε και στην κανονικη τηλεοραση με εκπομπη!!!ωραιοτατο και κατατοπιστικοτατο βιντεακι!!

spoon_n_love είπε...

Aνεράιδα μου γλυκειά είδα και εγώ όλο το βίντεο και μου άρεσε πάρα πολύ.Σ ευχαριστούμε για τις συμβουλές σου.Τα είπες πολύ καλά και πολύ πολύ γλυκά.Το είχα καταλάβει εγώ ότι είσαι πολύ γλυκός άνθρωπος,τώρα είμαι σίγουρη πλέον μετά το βίντεο.Καλή αρχή στα "μαθήματα" και καλές δουλειές . . . . φιλιά

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Πολυ καλο το βιντεο σου Ανεραιδα μου και πληρως κατατοπιστικο!

SpIrToKoYto είπε...

Ανεράιδα μου,πολύ καλή η προσπάθειά σου ,αλλά κυρίως η διάθεσή σου να δείξεις αυτά που ξέρεις...
Εγώ τώρα,παίρνω το θάρρος να προσθέσω για όσες φίλες ενδιαφέρονται,πως μπορούν εκτός από χαρτοπετσέτα,να χρησιμοποιήσουν και οποιο άλλο σχέδιο έχουν βρει και είναι τυπωμένο σε χαρτί,αρκεί η εκτύπωση να είναι με λέιζερ,για να μη χαλανε τα χρώματα...
Εδώ βέβαια,πρέπει να το βάλουν σε μπολ με νερό για ελάχιστα λεπτά,να το σκουπίσουν προσεκτικά με χαρτί κουζίνας και μετά να ακολουθήσουν τη διαδικασία που περιέγραψες...

καλό σου βράδυ και ευχαριστούμε...-:))

Δέσποινα είπε...

Εμείς ευχαριστούμε!!!Μου άρεσε πολύ, καλά έκανε η Ριρή και σε παροτρυνε!!!Περιμένω και άλλα πολλά!!!

Ειρηνη Σ είπε...

Ανεραιδα μου καλη η φωνη σου με εκανε να δω εναν Ανθρωπο ευγενικο
να εισαι καλα να προσφερεις παντα ετσι απλοχερα τις γνωσεις σου
η φωτ που εχω βαλει στο βραβειο ειναι το χερακι του Νικολακη που προσφερει στον παππου ενα λουλουδι
τι πιο αγνο και πιο αντιπροσωπευτικο της προσφορας ???

NANTIA είπε...

Υποκλίνομαι!!! Σου εύχομαι να γίνεις η Martha Stewart της Ελλάδας! Μπράβο σου για το μεράκι, το ταλέντο και τη διάθεσή σου να μοιράζεσαι μαζί μας! Γι'αυτό σ'αγαπάμε όοολοι πολύ! Πάντως οι βιντεοδηγίες σου μοναδικές και πολύ επεξηγηματικές!
Πολλά φιλιά καλή μου δασκάλα!

Faiou είπε...

Ανεραιδα μου!Στφχαρητήριαααααααα!!!!!!Και καναλάρχης βρε?Αντε μπράβο!Εμένα μου χαν πει οτι δεν γινεται με αλτακολ αλλά να που απεδιεξες οτι γινεται, όχι τπτ αλλο αλλα είναι και ακρινη αυτη του ντεκουπαζ. Συγχαρητήρια!!!Περιμένω κι άλλα βιντεάκια!!

Unknown είπε...

Υπέροχοοοοοο!!!! Αν δεν το έλεγες οτι είναι 13 λεπτά δεν θα το καταλαβαινα!!! Πέρασε πολύ ευχάριστα αυτός ο χρόνος (γιατί κι εγώ έχω ένα θέμα με την διάρκεια των βίντεο!!!) Ησουν κατατοπιστική και επεξηγηματική (οπως πάντα) και πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες σου!!!!

Φιλιααααααα

Ευαγγελία Βλασσοπούλου είπε...

Μπράβο!!!!!Συγχαρητήρια και καλή αρχή (είμαι σίγουρη ότι θα υπάρχει και συνέχεια). Κ εγώ το είδα όλο και ήταν πολύ ευχάριστο. Έχεις δοκιμάσει να χρησιμοποιήσεις πιο μεγάλο και πλατύ πινέλο για να μη σου κάνει ζάρες? Επίσης πριν τη χρυσόσκονη μπορείς να το περάσεις 2-3 χέρια ματ ή σατινέ βερνίκι και δε θα πάθει ποτέ τπτ. Το βερνίκι συνήθως το βάζω πριν γιατί αλλιώς δε θα λαμπιρίζει η χρυσόσκονη ή ότι άλλο βάλω!!!

Marina είπε...

Ευχαριστώ για το ωραίο σεμινάριο!!!Και εγώ μέσω internet έμαθα...Οι απορίες μου είναι οι εξείς: 1) όση ώρα δουλεύεις το πινέλο σου που το ακουμπάς και πως το καθαρίζεις μετά και 2) αν θέλεις να πλυνεις το αντικείμενο δεν χαλάει η χαρτοπετσέτα;

puccarina είπε...

Ανεραίδα μου αν και αυτοδίδακτη όπως δηλώνεις οι οδηγίες σου ήταν τέλειες!!! Και εγώ εννοείται πως είδα όλο το βιντεάκι μην σου πώ δύο φορές για να το εμπεδώσω...Προτείνω να φτιάξουμε ένα stream "craft tv" προτιμώ να βλέπω εσένα και άλλες κοπέλες εν δράση απο το να βλέπω τις χαζομάρες τις τηλεόρασης!Περιμένω με αγωνία και το επόμενο βίντεο.

Vicky Varvadouka είπε...

Σ'ευχαριστούμε! Να είσαι πάντα έτσι δημιουργική! Καλά Χριστούγεννα!

Ανεράιδα είπε...

Eleni, μη ζητάς συγνώμη, εμείς ευχαριστούμε για τις πολύτιμες συμβουλές σου!!! Δεν το ήξερα ότι υπάρχει μία κόλλα για όλα τα είδη.... Για την ατλακόλ μαζί με τα ακρυλικά λες στο τέλος; Ναι κι εμένα κάπου το έχει πάρει το μάτι μου...όταν έχω ήδη διαλυμένη ατλακόλ το εφαρμόζω....Σε ευχαριστώ πολύ!

Riri, καμιά ταλαιπωρία....εγώ βλέπω ότι με αφορμή το βίντεο μαθαίνω κι άλλα πολλά, μυστικά, τρικ κλπ. από πολλές κοπέλες.....Να ‘σαι καλά, χαίρομαι αν βοήθησα λίγο, πάντως με την εξάσκηση και τις ερωτήσεις στις «ειδικούς» να δεις που θα γίνεις αστέρι!!

Xoxlidaki, μια χαρά τα κατάφερες και χωρίς να βρεις βίντεο! Έχεις δίκιο για το κόψιμο, επειδή μιλούσα εκείνη την ώρα δεν ήθελα να το κόψω....μη χάσετε και τις πολύτιμες πληροφορίες που έδινα χαχαχα Ποια προσπάθεια, την «τηλεοπτική»; Χαχα

Evangelia, καλές δημιουργίες λοιπόν!!

Ria, να ‘σαι καλά! Καλές δημιουργίες!

Ανεράιδα είπε...

Margarita, τι ωραία ευχή! Βρε θα σταματήσετε να με δουλεύετε;; χιχιχι

Nadia, ωχου άντε πάλι! Το aneraidatv βλέπω θα σκίσει σε τηλεθέαση...!! Thanx για τα καλά λόγια!

Ρίκη, σε ευχαριστώ!

Spirtokouto, άμα λέω εγώ πως έχεις κρυφά ταλέντα, αλλά σ’ έφαγε η πολιτική.... σωστά τα λες!

Δέσποινα, ναι; Τι δηλαδή; Για πες καμιά ιδέα....

marina είπε...

Ωραιο το βιντεακι.Κατατοπιστικοτατο!!Ανεραιδα τωρα που πηρες το κολαι με το βιντεο κανε και ενα που να δειχνει πως κανεις ενα καδρακι-καμβα με χαρτοπετσετα.Φιλια πολλα!!

Ανεράιδα είπε...

Ειρήνη, σοβαρά μιλάς; Είναι πραγματική φωτο δλδ, δεν τη βρήκες κάπου.... Διπλά υπέροχη λοιπόν!! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!

Νάντια, από εδώ και πέρα call me Martha!! Σε ευχαριστώ πολύ κουκλίτσα μου, με συγκινείς!! Σε διπλοευχαριστώ μάλιστα, θα δεις γιατί....

Faiou, το καλό και κακό βέβαια με την ατλακόλ είναι ότι μπορεί να ξεκολλήσει εύκολα....δλδ το βαριέσαι κάποια στιγμή ας πούμε, τραβάς προσεκτικά τη χαρτοπετσέτα και το ξεκολλάς.....φθείρεται όμως εννοείται και πιο εύκολα....

Μαρία Ζ, να ‘σαι καλά! Αλήθεια λες ότι περνάει εύκολα, μου έφυγε ένα βάρος....

Ανεράιδα είπε...

Nemecis, το κόλπο με το βερνίκι πριν από τη χρυσόσκονη είναι φοβερό!! Μερικές φορές βάζω το βερνίκι και μετά η χρυσόσκονη για να κολλήσει....Εδώ δε χρησιμοποίησα βέβαια αν και θα έπρεπε πιστεύω.....Θα το κάνω τώρα...Μερικές φορές αρκούμαι στην ατλακόλ, αλλά καλύτερα να βερνικώσω για να μη χαλάσει εύκολα....

Marina, μ’ αρέσουν οι απορίες σου, πρακτικής φύσης....Όση ώρα δουλεύω το έχω μέσα στην αραιωμένη κόλλα, καθαρίζεται πανεύκολα με σκέτο νεράκι. Το αντικείμενο δεν πλένεται, εξάλλου η πιατέλα δεν είναι για χρήση παρά μόνο για διακόσμηση....Αν όμως βάλεις 2-3 στρώσεις βερνίκι από πάνω φαντάζομαι ότι θα μπορείς τουλάχιστον να τη σκουπίζεις με βρεγμένο βετέξ....

Puccarina, πάρα πολύ ωραία η πρότασή σου!! Συνεχίστε......

Vicky, επίσης κοπέλα μου, σε ευχαριστώ εγώ!

Ανεράιδα είπε...

Marina, καδράκι-καμβά με χαρτοπετσέτα;; Τι; Παιδικό; Εργασία για τις γιορτές, ε; Σε ευχαριστώ για τα καλά λόγια!

Katerina Galati είπε...

Να είσαι καλά Ανεράιδα που έφτιαξες αυτό το όμορφο βίντεο και μας κατατόπισες (εμάς τις άσχετες) σχετικά με τη μέθοδο της χαρτοπετσέτας, για την οποία διάβαζα συνέχεια αλλά δεν είχα δει ποτέ έτσι ολοκληρωμένα.
Σου εύχομαι καλά Χριστούγεννα και για το 2011 υγεία και ευτυχία (ααα και περισσότερα τέτοια βίντεο :)).

despo είπε...

ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΑΝΕΡΑΙΔΑ!!!! ΥΠΕΡΟΧΟ ΒΙΝΤΕΟ!!!ΜΠΡΑΒΟ!!! ΤΥΦΛΑ ΝΑ ΧΟΥΝ ΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ!!! ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ!!! ΚΑΙ ΤΩΝ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΤΕΚΟΥΠΑΖ!!!ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΥΓΝΩΜΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΤΙΚΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΤΙΣ ΜΟΙΡΑΖΕΣΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ....ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΑΥΤΟ!!!!ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΚΙ ΑΛΛΑ....ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΜΙΑ ΖΕΣΤΗ ΑΓΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΙΟ ΘΕΡΜΕΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑ!!!

Kiki είπε...

Εξαιρετικό το βιντεάκι σου, όπως και η δουλειά σου, και καθόλου κουραστικό για εμάς που θέλουμε να μάθουμε από την τεχνική σου! Το ότι θέλεις να μοιραστείς όλα όσα ξέρεις, φανερώνει το μεγαλείο και την ευγένεια της ψυχής σου!! Περιμένω με αγωνία τη νέα σου δουλειά! Να είσαι πάντα καλά και να περάσεις τις ομορφότερες γιορτές της ζωής σου!!!

ChrisCrafts είπε...

Φανταστικό!!!!!!!!!Φοβερή δουλειά,μπράβο!

Ρεβεκκα είπε...

Πολυ ωραια και επεξηγηματικα.ευχαριστουμε πολυ.Δεν ξερω αν θα προλαβαινω να σου γραφω τις επομενες μερες γιατι ολο γυριζω με τα παιδια αλλα να ξερεις οτι θα σε διαβαζω.Φιλια πολλα,καλες γιορτες κ θα τα πουμε καλύτερα με την καινουρια χρονια.Φιλακια πολλα.

Maria είπε...

Έχεις κάνει σπουδαία δουλειά!!!!δεν εκπλήσσομαι άλλωστε....οι οδηγίες σου πολύ καλές και σίγουρα βοηθάνε όσες θέλουν να μάθουν...ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!φιλιά πολλά

Διασκέσις είπε...

Αααα δεν είχα ιντερνετ σήμερα και σχολιάζω τελευταία?!!!!
Μια γλυκειά φωνή,πολύ μεράκι και μαγικά χέρια!Φαίνεται ο άνθρωπος παιδί μου!Κι εγώ το είδα όλο και οι οδηγίες όντως κατατοπιστικές!Θα περιμένουμε κι άλλα!
Μα καλά το aneraida ποιός το πήρε?!!

Διασκέσις είπε...

Καλά σήμερα μια παραζάλη τη ζω!!!Ξέχασα κάτι και ξαναγράφω:απορώ κι εξίσταμαι "πότε προλαβαίνεις?!!" Σε θαυμάζω!!!:))

Irini είπε...

Τι γλυκιά φωνή!! Θα σου πω ότι είπα και της ΜαρίαςΖ που έφτιαξε και αυτή ένα παρόμοιο βίντεο.Η φωνή σου μου φαίνεται οικία σαν άκουσμα και νιώθω ότι σε ξέρω αρκετό καιρό.
Φαίνεται πολύ καλύτερα η τεχνική τώρα και μπορείς να δεις τα λάθη που ενδεχομένως κάνεις και δεν τα καταλαβαίνεις.Σ'ευχαριστούμε πολύ και περιμένουμε κι άλλο!!!
Το σκέφτομαι και εγώ να ανεβάσω κάποια βίντεο,μόνο που δεν ξέρω πως.Μόλις μάθω τον τρόπο ελπίζω να φτιάξω και εγώ.

Πολλά φιλιά και καλές γιορτές να έχεις!!

olivetreegirl είπε...

Το βιντεάκι θα το δώ το απόγευμα από το σπίτι με την ησυχία μου... Θέλω όμως να σε συγχαρώ για την εξαιρετική ιδέα της καλύτερης χριστουγεννιάτικης κατασκευής! Έγινε αφορμή να ανακαλύψω πολλά καινούρια blogs πολύ ταλαντούχων ανθρώπων! Και του χρόνου!
Σου εύχομαι τα πιο όμορφα Χριστούγεννα παρέα με τους αγαπημένους σου!

Ανώνυμος είπε...

πολυ ωραιο και χρησιμο το βιντεο σε μας τις ακαματρες.. θα περιμενω και αλλα βιντεο και με αλλες τεχνικες.... μπραβο ..

Rena είπε...

Χρόνια Πολλά! Καλά Χριστούγεννα!
Υγεία,ευτυχία,και τύχη να εισβάλλουν στο σπιτικό σου!

Elenfly είπε...

Πολύ καλό το video μου άρεσε που είδα και ένα Eλληνικό decoupage,μπράβο για την ιδέα και για τις οδηγίες!

KIRA είπε...

ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΑΝΕΡΑΙΔΑ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΩ ΛΟΓΙΑ ΝΑ Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ Κ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ Κ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ.Κ ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ Η ΜARTHA STEWART THΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑ

Ρεβεκκα είπε...

περασε απο το σπιτακι μου που εχω αφησει κατι για σενα.Φιλια κ καλα Χριστουγεννα.

Lila Xagorari είπε...

Καλές γιορτές, χρόνια καλά γεμάτα υγεία και ευτυχία!!

misirlouka είπε...

Αγαπητη ανεραιδα Ευχομαι να περασεις τις πιο ομορφες μαγικες και παραμυθενιες γιορτες!!!
Το χριστουγεννιατικο πνευμα να γεμισει το σπιτι σου υγεια αγαπη και χαρουμενους ανθρωπους.
Χρονια πολλαααααα

Marina είπε...

Καλά Χριστούγεννα με υγεία, αγάπη και χαρά σε όλη σου την οικογένεια!!!! Eυχαριστώ για την απάντηση!!!

Ανεράιδα είπε...

Katerina Galati, σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια....Καλές γιορτές!

Despo μου σε ευχαριστώ!! Ε, τώρα για το βίντεο δεν είμαι και πολύ περήφανη, αλλά το επόμενο ελπίζω να είναι καλύτερο....

Kiki, σε ευχαριστώ πολύ, επίσης, καλές γιορτές!!

Christina, να 'σαι καλά, καλές γιορτές!!

Maria, αλήθεια;; Έχει άλλη βαρύτητα όταν το λες εσύ....καλές γιορτές!

Ανεράιδα είπε...

Διασκέσις, για το "aneraida" δεν ξέρω, κι εγώ απορώ....όσο για το άλλο, πότε προλαβαίνω, κάποια στιγμή θα το κάνω χωριστή ανάρτηση και παιχνιδάκι μαζί....

Irini, ναι κι εγώ έτσι νιώθω με σας.....ξέρεις γιατί; Μάλλον επειδή ο τρόπος με τον οποίο γράφει κάποιος "βγάζει" τι είναι στην πραγματικότητα, πώς είναι ο χαρακτήρας του.....το έχω παρατηρήσει από πολλά χρόνια στο ίντερνετ αυτό.... Για τα βίντεο να το κάνεις.....απλώς γράφεις με την κάμερα αυτό που θες και μετά τη δίνεις στον άντρα/αδελφό/μπαμπά (;!) να στα ανεβάσει χαχαχα

Ανεράιδα είπε...

Οlivetreegirl, σε ευχαριστώ, έχεις δίκιο σ' αυτό που λες.... Οι περισσότερες συμμετοχές ήταν κοριτσιών πολύ παθιασμένων και ταλαντούχων....

Simone, να 'σαι καλά....περιμένω παραγγελίες για το επόμενο βίντεο, καλές γιορτές!

Rena, καλά να περάσετε, πάντα υγεία και ευτυχία!!

elenfly, να 'σαι καλά! Καλές γιορτές!!

KIRA, σε ευχαριστώ πολύ πολύ κοπέλα μου, να περάσεις τέλεια!!

Ανεράιδα είπε...

Ρεβέκκα, ήρθα ήδη, σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!

Λίλα μου επίσης, να περάσετε τέλεια!!!

Μisirlou, επίσης, καλές γιορτές!!!!

Μarina, παρακαλώ!! Καλές γιορτές!!




Υγεία, χαρά και ευτυχία σε όλες σας!!!!!

Angela είπε...

Ανεράιδα, είμαι fan σου!
Το βίντεό σου είναι ό,τι πιο κατατοπιστικό στη τεχνική χαρτοπετσέτας. Εχω όμως ένα πρόβλημα: Η χαρτοπετσέτα μου μουσκεύεται και κάνει ζάρες... ακόμα κι αν αραιώσω τη κόλλα με ελάχιστο νερό. μήπως φταίει η μάρκα της;

Ανώνυμος είπε...

ΜΗ ΓΕΛΑΣΕΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ αλλά είμαι εντελώς αρχάρια... οι πετσέτες που χρησιμοποιούμε στην τεχνική αυτή είναι εκείνες οι κοινε΄ς του εμπορίου ή είναι ειδικές χαρτοπετσέτες;

Σμαράγδα είπε...

υπέροχη!

Ανεράιδα είπε...

Ανώνυμε/η, ναι είναι οι απλές χαρτοπετσέτες που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και σε ένα τραπέζι ή δείπνο....θα τις βρεις στα μαγαζιά με είδη χόμπυ ή σε καταστήματα με είδη κουζίνας....

Ανώνυμος είπε...

ΑΜΑΝ ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΚΑΙ ΝΑ ΒΛΕΠΩ !

PEONY είπε...

Διαφωτιστικότατη! Ευχαριστώ πολύ.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ,
ΜΟΛΙΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΡΙΞΑ Κ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΙΣ ΟΔΗΓΕΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ.
ΘΑ ΚΑΝΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΑΚΟΥΣΤΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΑΛΛΑ ΣΥΓΧΩΡΕΣΤΕ ΜΕ....
ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΝΤΕΚΟΥΠΑΖ,ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ,ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΜΠΕΡΔΕΥΤΕΙ ΠΑΡΑ ΠΛΥ...
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΧΑΡΤΟΠΕΤΣΕΤΑ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΜΕ ΤΟ ΡΥΖΟΧΑΡΤΟ.ΠΩΣ ΔΟΥΛΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΡΥΖΟΧΑΡΤΟ.ΤΙ ΚΟΛΛΑ ΝΑ ΠΑΡΩ,ΤΙ ΒΕΡΝΙΚΗ,ΤΙ ΧΡΩΜΑΤΑ.......ΠΩΣ ΞΕΚΙΝΑΩ ΤΗΝ ΠΡΟΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΥΛΙΚΑ , ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΤΑ....ΣΑΣ ΖΑΛΙΣΑ...ΤΟ ΞΕΡΩ...ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΡΚΕΤΑ ΦΟΡΟΥΜ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΤΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΛΙΓΟ ΑΠΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ,ΕΝΩ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ...ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΒΟΥΝΟ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΛΑ,ΣΩΣΤΑ?

Ανεράιδα είπε...

Ανώνυμε/η, είναι λογικό να έχεις πελαγώσει....συνήθως όταν διαβάζουμε θεωρητικά τις οδηγίες στο ίντερνετ, μας φαίνονται όλα βουνό.....Γι' αυτό σου προτείνω το εξής: βρες μερικές χαρτοπετσέτες με ωραία σχέδια και πάρε και μια κόλλα ατλακόλ από ένα χρωματοπωλείο....κόψε τα μοτίβα που σε ενδιαφέρουν από τη χαρτοπετσέτα και αφού αραιώσεις την ατλακόλ με λίγο νερό, τόσο ώστε να απλώνεται εύκολα με το πινέλο, κόλλησε τα μοτίβα σε επιφάνειες που θέλεις να διακοσμήσεις......αυτή είναι η τεχνική της χαρτοπετσέτας στην απλούστερη και ερασιτεχνικότερη μορφή της.....και είναι πραγματικά πάρα πολύ απλή.....στην συνέχεια μπορείς να κάνεις διάφορους πειραματισμούς, να δοκιμάσεις το ρυζόχαρτο, να φτιάξεις σκιές κλπ. για πιο επαγγελματικό, στυλ ζωγραφικής, αποτέλεσμα....

Unknown είπε...

γιατί δεν ανεβάζεις κι αλλά δικά σου video? τα λες διαφωτιστικά και το σημαντικότερο? τα λες στα ελληνικά.

Child and Play είπε...

Καλησπέρα! Προσπάθησα να στείλω μαιλ αλλά δεν ήρθς για κάποιον λόγο.. Ήθελα να πω ότι το βίντεο είναι καταπληκτικό, εμείς το δοκιμάσαμε και φτιάξαμε ένα κουκλόσπιτο, η κόρη μου το λατρεύει. Σε ανέφερα στο μπλογκ μου στην σχετική ανάρτηση, ελπίζω να μην σε πειράζει, αλλιώς πες μου να αφαιρέσω το λινκ. Φιλικά, Καλλιόπη / childandplay

Mobile app development company είπε...

Fantastic post. Thanks for sharing. I would like to share information about the company. With a burgeoning startup ecosystem and established enterprises seeking agile solutions, hybrid app development company in Pune has become a driving force behind digital transformation. These apps not only save time and resources but also provide scalability, making them an ideal choice for businesses looking to expand in this dynamic market.

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να διαβάσω τη γνώμη σου!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails