7.2.11

Διάφορες χιονόμπαλες κι ένα παιχνίδι

Η ιδέα μου είχε πρωτοέρθει όταν είδα την ανάρτηση της Neli, σχετικά με το πώς μπορούμε να αξιοποιήσουμε μια παλιά λάμπα. Λίγο μετά έτυχε να μου καεί μία οπότε και μελέτησα καλά το βίντεο σχετικά με το πώς μπορώ να την ανοίξω.....Σχεδόν τα κατάφερα. Στην προσπάθειά μου ωστόσο να απομακρύνω και το τελευταίο ίχνος γυαλιού από μέσα της, τι συμφορά, την έσπασα!! Τα Χριστούγεννα είδα τα καταπληκτικά στολίδια των κοριτσιών στα Χάρτινα Καραβάκια και ζήλεψα τρομερά, ενώ πριν από μερικές μέρες έπεσα πάνω στην πανέξυπνη και ωραιότατη δημιουργία της Νίκης. Η τελευταία μάλλον μου έφερε γούρι, γιατί την επόμενη μέρα κάηκε η λάμπα στο υπνοδωμάτιό μου. Ζήτω!!

Αυτή τη φορά κατάφερα να ανοίξω τη λάμπα χωρίς να τη σπάσω. Ο σκοπός μου ήταν να φτιάξω μια χιονόμπαλα με τη λάμπα, αυτό αποδείκτηκε όμως αρκετά δύσκολο, καθώς το ανοιγμά της είναι τόσο μικρό, που μετά βίας κατόρθωσα να περάσω αυτά τα τρία λουλουδάκια.....Αποφάσισα επίσης να μη χρησιμοποίησω νερό, γιατί και περισσότερο θα με δυσκόλευε και τα λουλούδια θα χαλούσε....

Για το κάτω μέρος είχα μια ξεκάθαρη εικόνα: ήθελα να θυμίζει χιονόμπαλα. Το σχήμα της λάμπας δε βοηθούσε ιδιαίτερα, έτσι επέλεξα την πιο εύκολη λύση: να τυλίξω το σπείρωμά της σε ένα πουγκάκι που έφτιαξα από πηλό.

Το αποτέλεσμα


Και μια που μιλάμε για χιονόμπαλες θυμάστε αυτές που είχα δημοσιεύσει λίγο πριν από τα Χριστούγεννα εδώ; Η ιδέα άρεσε σε δύο κοπέλες που την υιοθέτησαν και έφτιαξαν δυο πανέμορφες γυάλες
Η Μαρίνα

Και η Bίκη


Μπράβο κορίτσια και συγνώμη που σας ταλαιπώρησα με τη γλυκερίνη και το baby oil, που τελικά μόνο προβλήματα δημιουργούν. Σκέτο νεράκι είναι υπέρ αρκετό. Ευχαριστώ και τη Λαμπρινή που αρχικά μου το επεσήμανε.

Τέλος, η καλή μου η Κωνσταντίνα, που με εμπνέει και με συνεπαίρνει με τις δημιουργίες της, μου χάρισε ένα βραβείο-παιχνίδι και την ευχαριστώ πολύ. Υποχρέωσή μου τώρα είναι να γράψω 10 πράγματα που με ευχαριστούν. Αρχίζω λοιπόν:


Μ' αρέσει να:
  1. να κάνει κρύο, να βρέχει, να φυσά κι εμείς μέσα να ανάβουμε το τζάκι και να απολαμβάνουμε την οικογενειακή θαλπωρή!
  2. να βάζω νωρίς για ύπνο τα παιδιά αφού τους διαβάσω δυο παραμυθάκια  και ύστερα να βλέπω ταινία με το σύζυγο. Αυτή η στιγμή γίνεται ακόμα καλύτερη την Παρασκευή ή το Σάββατο το βράδυ, όταν ξέρω ότι δεν ακολουθεί δουλεία την επόμενη το πρωί.
  3. να φτιάχνω πράγματα που αρέσουν κυρίως στα κοριτσάκια μου.
  4. να απολαμβάνω ένα καθαρό, τακτοποιημένο σπίτι.
  5. να σερφάρω στο ίντερνετ βλέποντας (τις) υπέροχες, καταπληκτικές ιδέες και δημιουργίες (σας).
  6. να βλέπω τις μικρές χαρούμενες και αγαπημένες, να αγκαλιάζονται, να φιλιούνται, να φέρονται τρυφερά η μία στην άλλη.
  7. να μαθαίνω καλά νέα για τους δικούς μου ανθρώπους.
  8. να φτιάχνω φαγητά ή γλυκά που να αρέσουν σε όλους μας. (είμαστε δύσκολοι)
  9. να διαβάζω πριν κοιμηθώ, έστω και μερικές μόνο σελίδες. Αυτό μ' αρέσει περισσότερο, ειδικά αν το βιβλίο το τελειώνω (Όσο πηγαίνει προς το τέλος, τόσο πιο ενδιαφέρον γίνεται)
  10. να επικοινωνώ με όλους σας!!
Καλώ τώρα κι εγώ με τη σειρά μου να παίξουν: τη MarionVita, Betty, την Ευαγγελία, την Anzouya, τη Maria Z, τη μαμά του πρίγκηπα Nicolas, τη Ρεβέκκα, τη Μαργαρίτα και τη Χρυσάνθη.

19 σχόλια:

Unknown είπε...

Aνεράιδα μου η λάμπα σου τελικά βγήκε πανέμορφη!!!! Μπράβο και στα κορίτσια που εμπνεύστηκαν απο την δημιουργία σου αν και το περίεργο θα ήταν να μην εμπνευστούν!!!
Να σε συγχαρώ για το βραβείο σου και ............. να σου πω ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που προσκαλείς κι εμένα σε αυτό το όμορφο παιχνίδι!!!

Φιλιαααααααααα

Marina είπε...

Πολύ ωραία η κατασκευή σου...κατι σιελ μέσα σε τόσο ροζουλί!!!
Και μου άρεσε πολύ που σε γνώρισα καλύτερα μέσα από αυτά που σου αρέσουν...

Νίκη είπε...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΛΑΜΠΑ ΣΟΥ!ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΧΙΟΝΟΜΠΑΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗ ΧΑΡΕΙΣ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΟΥ, ΤΕΛΙΚΑ ΕΓΙΝΕ ΜΙΑ ΑΛΥΣΙΔΑ ΙΔΕΩΝ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΑΜΠΕΣ

Κατερινα είπε...

ανεραιδα !!υπεροχη η κατασκευη με τη λαμπα!!θα τη δοκιμασω οπως εκανα και με τις χιονομπαλες μονο που εγω εβαλα νεραιδουλες απο τη βαπτιση των παιδιων μου..και τις χαιρομαι καθε μερα ....θελω να σου πω οτι η σελιδα σου ειναι εκπληκτικη και την παρακολουθω καθε μερα..καλη συνεχεια στις ομορφες δημιουργιες σου!!!

Betty's Cuisine είπε...

Φιλενάδα ευχαριστώ για την πρόσκληση, θα κάνω σχετική ανάρτηση μόλις βρω λίγο χρόνο (και βασικά μόλις βρω το μυαλό μου που το έχω χάσει δουλεύοντας μέχρι τέτοια ώρα...
γι αυτό μην με παρεξηγείς που δεν αφήνω σχόλιο συχνά, πάντα μπαίνω, έστω και κλεφτά, και θαυμάζω τις δημιουργίες σου!
Φιλιά πολλά...

puccarina είπε...

Πολύ όμορφη ιδέα αυτή με τις λάμπες και η δική σου φοβερή!!! Κριμα που έχω λάμπες εξοικονόμησης ενέργειας :D

Δέσποινα είπε...

Είχα δει κι εγώ την ιδέα της Νίκης και είναι πραγματικά πανέξυπνη,αλλά δεν τολμώ να τη δοκιμάσω(είμαι πολύ άγαρμπη και φοβάμαι μη διαλυθεί η λάμπα στα χέρια μου).Πάντως εσύ την αξιοποίησες στο έπακρον,μ'αρέσει πολύ το πουγκί από πηλό!
Οι "μαθήτριες" τολμώ να πω ότι σε ξεπέρασαν με τις χιονόμπαλές τους,όχι ότι οι δικές σου δεν ήταν εξαιρετικές αλλά αυτή η ιδέα με τις "κουρτίνες" στην τελευταία με ξετρέλανε!
Μπράβο σε όλες!!!!!

Δέσποινα είπε...

Α,ενθουσιάστηκα τόσο πολύ με τις λάμπες και τις μπάλες που ξέχασα να σε συγχαρώ για το βραβείο!!!
Φυσικό είναι όταν φτιάχνεις τόσο πρωτότυπα και όμορφα πράγματα να απολαμβάνεις και την αναγνώριση των άλλων,σου αξίζει!

Μαριάννα είπε...

φοβερή ιδέα!

eleni είπε...

Mπράβο για το αποτέλεσμα της προσπάθειας και για το βραβείο!
Τι επιμονή έχεις!Όταν βάλεις κάτι στο μυαλό σου,το φτιάχνεις.Το αποτέλεσμα σε δικαίωσε,έγινε πολύ όμορφο!
Φιλιά!

foufoula89 είπε...

ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΦΟΒΕΡΕς ΙΔΕΕς...ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ....ΕΓΩ ΟΤΑΝ ΕΚΑΝΑ ΤΗΝ ΧΙΟΝ.ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥ.ΚΑΙ ΕΒΑΛΑ ΛΑΔ.ΕΙΤΑΝ.....ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΕΡΕς ΤΟ ΝΕΡΟ ΘΟΛΟ...ΘΕΛΕΙ ΜΕ ΣΚΕΤΟ?...ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ...

λΕλένη είπε...

Η λάμπα βγήκε καταπληκτική η βάση είναι υπέροχη! Μπράβο σου όχι μόνο για το ταλέντο σου αλλά και την έμπνευση που σκορπάς γύρω σου! Φιλιά!

Ρεβεκκα είπε...

Σε ευχαριστω παρα πολυ ...ανοιξα το μπλογκ κ η εκπληξη ηταν μεγαλη και ευχαριστη.ειναι ομορφο να ξερεις οτι καποιοι σε σκεφτονται.να εισαι καλα ανεραιδα μου και να συνεχισεις παντα να δημιουργεις τοσο ομορφα πραγματα.καλη εβδομαδα...

simonmad είπε...

Η ιδέα με το γλόμπο είναι φανταστική! Την είχα δει κι εγώ στης Νέλης, αλλά μέχρι τώρα δεν βρήκα την υπομονή να το επιχειρήσω. Η δική σου έγινε τελείως διαφορετική, εξίσου όμως όμορφη. Η ανακύκλωση σε όλο της το μεγαλείο!

margarita είπε...

Σε ευχαριστω πολυ πολυ για την γλυκεια αυτη προσκληση-βραβειο!!!με την πρωτη ευκαιρια θα κανω αναρτηση!!!

NANTIA είπε...

Ανεράιδα μου έγινε υπέροχη!!! Μπράβο που πάντα τολμάς και ψάχνεσαι!
Καλό υπόλοιπο εβδομάδας!!!

My little Prince ♕ Nikolas είπε...

σ ευχαριστώ πολύ για το βραβείο πρόσκληση. θα παίξω το συντομότερο!!!!! τέλειες και οι κατασκευές των κοριτσιών

χρυσάνθη είπε...

Πολύ όμορφη η λάμπα, και ακόμα περισσότερο έξυπνη ιδέα το πουγγάκι που έφτιαξες για βάση!!!!
Συγχαρητήρια για το βραβείο και ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνεις να μου το προσφέρεις!Το πήρα και τρέχω να το κρεμάσω!!!!

Demi είπε...

Μπράβο για την υπομονετικη δουλεια..η λαμπα εκπληκτικη φυσικά!
Και οι δημιουργιες των κοριτσιων πολυ ωραιες μπράβο!

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να διαβάσω τη γνώμη σου!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails