24.2.11

Καλή Τσικνοπέμπτη με οδηγίες για διακοσμητικές μάσκες

Βλέποντας τις μάσκες της Χαράς θυμήθηκα τις πρώτες μου απόπειρες να φτιάξω μάσκες από γύψο, πέντε χρόνια πριν....Ήταν ουσιαστικά οι πρώτες μου δημιουργίες! Με αυτή την ανάρτηση τιμώ την Τσικνοπέμπτη, μιας και δεν προβλέπεται φέτος να τηρήσουμε την παράδοση, καθώς είμαστε κλεισμένοι μέσα...

Πώς να φτιάξουμε μάσκες από γύψο

Τι χρειαζόμαστε
  • ένα καλούπι-μάσκα από ένα χαρτοπωλείο
  • καλλιτεχνικό γύψο
  • ψιλό γυαλόχαρτο
  • ακρυλικά χρώματα
  • ύφασμα ή άλλα υλικά για τη διακόσμηση
  1. Αναμειγνύουμε λίγο γύψο με όσο νερό γράφει στη συσκευασία και ανακατεύουμε με ένα ξυλάκι. Αφήνουμε ένα λεπτό και ύστερα χτυπάμε λίγο το δοχείο για να σπάσουν τυχόν φουσκάλες.
  2. Ρίχνουμε το μείγμα στο καλούπι (αν πρόκειται για διπλό καλούπι στερεώνουμε τα δυο του κομμάτια με τέσσερα μανταλάκια). Στη συνέχεια βάζουμε το καλούπι σε ένα δοχείο με άμμο ή σε λεκανίτσα που το χωράει ίσα ίσα στο γείσο της (για να στερεώνεται και να μη γυρίσει). 
  3. Την επόμενη μέρα πρεπει να έχει στεγνώσει: το βγάζουμε προσεκτικά από το καλούπι και ανοίγουμε τα μάτια αν θέλουμε....Τρίβουμε γύρω γύρω και στα ανοίγματα των ματιών με γυαλόχαρτο και σκουπίζουμε τη σκόνη.
  4. Η μάσκα είναι έτοιμη για να τη βάψουμε και να τη διακοσμήσουμε όπως θέλουμε....
 με ύφασμα

 με χειμωνιάτικα φρούτα και αποξηραμένα

 ρομαντικά και κοριτσίστικα

 με ύφος που θυμίζει Βενετία....



με κοχύλια και αστερίες

Καλή Τσικνοπέμπτη, Καλές Αποκριές!!!!

36 σχόλια:

λΕλένη είπε...

Δημιουργική και επίκαιρη πάντα!!!!

Νίκη είπε...

Τέλειες!!! Ειδικά αυτή με τα φρούτα κι εκείνη με τα κοχύλια ξεφευγουν τόσο από ό,τι βλέπουμε αυτές τις μέρες κι ασφαλώς μπορούν να συνεχίσουν το ταξίδι τους και σε άλλες εποχές του χρόνου.

Marie είπε...

Ουάου!!! Φανταστικές οι μάσκες σου όλες και η καθεμία με ξεχωριστό ύφος.. Ξεχωρίζω (με ελάχιστη διαφορά)την πρώτη γιατί λατρεύω τα χρώματά της! Μπράβο σου!!!

val είπε...

Ti omorfes!!!!Polu kali douleia!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Εγω εχω ένα θέμα με τις μάσκες, τοχω ξαναπεί,αλλά
δεν παύω να θαυμάζω όποιον τις φτιάχνει και να έχω και προτιμήσεις...
Λοιπόν η Πρώτη με ενθουσιάζει, μ αρέσει ποοολύ!Οι άλλες έχουν την χάρη τους αλλά αυτή κατ εμέ επιβάλλεται με την απλότητά της και τους παλ χρωματισμούς της.
Μπράβο σου Ανεράϊδα για άλλη μια φορά.

SpIrToKoYto είπε...

πανέμορφες...!!!...όλες...!!!!
ψηφίζω τη πρώτη...
καλά τσικνίσματα για απόψε...-:))

Μarion, είπε...

Yπέροχες όλες και πολύ ιδιαίτερες.

Καλη τσικνοπέμπτη καλά να περάσετε :)

Konstantina Chryssanthopoulou είπε...

Πολύ όμορφες όλες!!! Μ'αρέσουν όλες πάάρα πολύ. Φέτος τις εκανες όλες;;;

anthivolon είπε...

Όλες είναι πανέμορφες, αν έπρεπε να διαλέξω θα προτιμούσα την πρώτη!! Καλή Τσικνοπέμπτη!!

Μαριάννα είπε...

Πολύ όμορφες όλες! Η πρώτη τέλεια!

katia είπε...

πανεμορφες ολες οι μασκες!!!!!!!καλες αποκριες!!!!!!!!!!

foufoula89 είπε...

ΟΜΟΡΦΕς...ΚΑΛΕς ΑΠΟΚΡΙΕς...

para-kelsoscooks είπε...

Κάθε μια με την χάρη της.Και η χειμωνιάτικη και η θαλασσινή και....

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Καλα να περάσεις!!!

Δέσποινα είπε...

Καλές Απόκριες,Ανεράιδα!
Πολύ ωραίες οι μάσκες σου(και να σκεφτείς ότι γενικότερα τις φοβάμαι τις μάσκες,οι δικές σου πάντως δε με φοβίζουν,αντίθετα!)

Shiny Crafts είπε...

Πολύ ωραίες οι μάσκες σου!! Δεν είμαι φαν τον Αποκριών αλλά θα μου άρεσε να την στολίσω στον τοίχο του σπιτιού μου. Ειδικά η θαλασσινή μου άρεσε πολύ!!! Μπράβο σου!!

Unknown είπε...

Τι να πω!!!! Ενθουσιάζομαι!!! Χίλια μπράβο γιατί πάντα έχεις πρωτότυπες και εξαιρετικές ιδέες!

EVAGELIA VRETTOU είπε...

Μπράβο, όλες πολύ όμορφες προτάσεις! Ξεχωριστή πολύ αυτή με τα αποξηραμένα!

Elena είπε...

Tι όμορφα πράγματα μας έφτιαξες πάλι!!!!!!

spoon_n_love είπε...

Aχ καταπληκτικές καλές απόκριεςςςςςς

eleni είπε...

Ανεράιδα,όλες αυτές έφτιαξες;
Η μια καλύτερη από την άλλη!
Περάσατε καλά χτες;
Καλό Σ/Κ αποκριάς-φιλιά!

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Πανέμορφες οι μάσκες!!
Καλές απόκριες λοιπόν!!

χρυσάνθη είπε...

Ολες υπέροχες.Εγώ όμως , επειδή μου αρέσουν πολύ τα φρούτα, θα προτιμούσα αυτή!!!Ετσι για να τα κουβαλάω μαζί μου και να τα έχω του χεριού μου !!!χαχαχα
Καλό ΣΚ

Ανεράιδα είπε...

λΕλένη, ναι, ήταν ευκαιρία να σας δείξω κι εγώ τις πρώτες μου προσπάθειες.....Σε ευχαριστώ!

Νίκη, οι περισσότερες, έχεις δίκιο, δεν είναι αποκριάτικες....Παλιότερα τις είχα στολισμένες όλο το χρόνο, μετά τις βαρέθηκα....

Marie, σε ευχαριστώ! Και μένα αυτή μου άρεσε πολύ καθώς και η τελευταία....

Val, να ΄σαι καλά, ευχαριστώ!

Ανεράιδα είπε...

Χαρά, σε ευχαριστώ και για την έμπνευση και για την έκφραση της προτίμησής σου! Εσείς έχετε άλλο συναισθηματικό δέσιμο με τις μάσκες, έτσι δεν είναι;

Spirtokouto, ευχαριστώ.....Ελπίζω να περάσατε και να περνάτε καλά!

Marion, επίσης κοπέλα μου, καλά να περνάτε, σε ευχαριστώ για το σχόλιο!

Konstantina, αυτές ήταν οι πρώτες μου δημιουργίες....όταν άρχισα να ασχολούμαι με τέτοια πράγματα....

Ανεράιδα είπε...

anthivolon, σε ευχαριστώ, και εσύ καλά να περνάς!!

Μαριαννα, να 'σαι καλά, χαίρομαι που σου αρέσουν!


Κάτια, επίσης, καλά να περνάς!!!

Foufoula 89, καλές Απόκριες, σε ευχαριστώ για το σχόλιο!

Ανεράιδα είπε...

para-kelsoscooks, να 'σαι καλά, ευχαριστώ!

Ρίκη, επίσης, καλές Απόκριες!!

Δέσποινα, αλήθεια τις φοβάσαι;; Δεν το έχω ξανακούσει....σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου!

Shiny Crafts, σε ευχαριστώ πολύ! Καλά να περάσεις αυτές τις μέρες!

Ανεράιδα είπε...

Μαρία Ζ, σε ευχαριστώ κοπέλα μου!

EVAGELIA VRETTOU, χαίρομαι που σ' αρέσουν, καλά να περνάς!

Έλενα, δεν τα έφτιαξα τώρα, είναι παλιές δηλαδή....σε ευχαριστώ πολύ πάντως!

nadia, καλές Απόκριες!!

Ανεράιδα είπε...

Eleni, πιο χάλια δε γίνεται αυτές τις μέρες....όταν βλέπεις τα παιδιά σου να υποφέρουν, να ταλαιπωρούνται και να μην μπορείς να κάνεις τίποτα....ξέρεις εσύ....Ας όψεται η ενημέρωση που μας έγινε φέτος από την πολιτεία....Όσο για τις μάσκες, δεν τις έφτιαξα τώρα, είναι παλιέεεεςςςςς...

Μοντέρνα Σταχτοπούτα, σε ευχαριστώ πολύ....Επίσης, καλές Απόκριες!

Χρυσάνθη, στην αφιερώνω λοιπόν!! Φιλιά!

Ρεβεκκα είπε...

Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΕ ΤΑ ΚΟΧΥΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ...ΦΙΛΙΑ...

Demi είπε...

Υπέροχες οι μάσκες σου!!μαρεσει παρα πολυ αυτη με τα αποξηραμενα φρούτα!μπράβο!
Ευχομαι να ειναι καλυτερα η μικρούλα σου απο την ιωση..περαστικα της.

marilise είπε...

ξετρελλάθηκα με την θαλασσένια σου έφτιαξα και γω σήμερα το μεσημέρι μια και στην αφιέρωσα φιλάκια

Ρούλα είπε...

Τι δημιουργικότητα πάλι ήταν αυτή;; Μπράβο! Έλα να παραλάβεις και το βραβειάκι σου απο εμένα!

Δημιουργία είπε...

Πολυ ομορφες οι μασκες σου.Καλες αποκριες να εχεις.

Ρεγκέτα Ελπίδα είπε...

ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΙ ΜΑΣΛΕΣ ΣΟΥ!!! ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΥΤΗ ΜΕ ΤΟ ΥΦΑΣΜΑ, ΟΧΙ ΟΤΙ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΜΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΗ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΣΤΑ ΥΦΑΣΜΑΤΑ!!!! Σ΄ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙΣ. ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ....ΕΤΣΙ ΕΣΩΣΑ ΕΝΑ ΒΑΖΟ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ ΜΟΥ!!!ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ ΝΑ ΜΟΡΑΖΕΣΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ!!! ΕΠΙΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΣΥΧΝΑ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΣΟΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΡΕΝΑΣ ΚΑΙ ΚΑΘΩΣ ΕΙΧΑ ΔΥΟ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗΣΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΜΕΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ!!! ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ!!!! ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

Αποκριατικες Στολες είπε...

Πανέξυπνες ιδέες. Μου άρεσε πολύ η κουκουβάγια αλλ΄αθέλει δουλίτσα.

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να διαβάσω τη γνώμη σου!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails