28.2.11

Χειροποίητη στολή Πίτερ Παν από τη Νίκη και δυο συγκινητικές αφιερώσεις

 Γεια σας!! Εύχομαι να είστε και να περνάτε καλά!! Εμείς μετά από ένα 7ημερο πυρετού και ένα Σαββατόβραδο στο νοσοκομείο, μπορούμε ευτυχώς να πούμε σήμερα ότι είμαστε στην ανάρρωση!! Το ξετίναξε το παιδάκι μου η ίωση! Σας ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον και εύχομαι μακριά από τα παιδάκια τέτοιες καταστάσεις!!

Όπως καταλαβαίνετε, εμείς λοιπόν.... καμία σχέση με το αποκριάτικο πνεύμα των ημερών! Ούτε Τσικνοπέμπτη γιορτάσαμε, ούτε και σε χορούς πήγαμε....Τέλος πάντων, ελπίζω το τελευταίο Σαββατοκύριακο της Αποκριάς να είμαστε καλά....Χάρηκα όμως που μια νέα φίλη και καινούργια blogger, η Νίκη,  μου έστειλε τη διεύθυνση του μπλογκ της καθώς και φωτογραφίες της στολής Πίτερ Παν που έφτιαξε στο γιο της, με αφορμή την ανάρτηση με τις οδηγίες για διάφορες χειροποίητες αποκριάτικες στολές και συγκεκριμένα τις καταπληκτικές οδηγίες του make it-love it για τη συγκεκριμένη στολή.

Η δουλειά της Νίκης είναι εξαιρετική. Δείτε και καμαρώστε τη στολή και τον κούκλο που τη φοράει!! 


Υπενθυμίζω ότι το μπλογκ της Νίκης είναι το handmadebyandria.blogspot.com

Επίσης:
Ευχαριστώ πολύ πολύ τη Ρούλα, όχι μόνο για το βραβείο που μου δίνει, αλλά και για τα πανέμορφα λόγια με τα οποία το συνοδεύει.....!!!

Θέλω, τέλος, να ευχαριστήσω και τη Marilise για την υπέροχη μάσκα που έφτιαξε και μου αφιερώνει!!

Και μετά τα ευχαριστήρια η τελετή των Όσκαρ συνεχίζεται....
Καλή εβδομάδα, φιλιά σε όλους!!

15 σχόλια:

Ρούλα είπε...

Να'σαι καλά Ανεραιδούλα μου! Πάντα τέτοια! Εύχομαι καλή ανάρρωση στην κορούλα σου! Να μήν περάστε ΠΟΤΕ ξανά κάτι τέτοιο!

ιρινι είπε...

Στεναχωρ'ηθηκα Ανεραιδούλα μου με την περιπέτεια του παιδιού!!Ευτυχώς πέρασε, και δεν πειράζει που χάσατε την Τσικνοπέμπτη, την περιμένουν πολλές στο μέλλον!!!Ευχομαι απο δω και πέρα ,να το διασκεδάσετε, και να χαρεί και το παιδί τις Αποκριές!!!!

para-kelsoscooks είπε...

Περαστικά και ξεχασμένες όλες οι ταλαιπωρίες και στεναχώριες.Καλή εβδομάδα να έχεις.

Unknown είπε...

Πραγματι πανέμορφη στολή!!! Συγχαρητήρια και για τα βραβεία!!!

Φιλιαααααα

Νίκη είπε...

Τέλεια η στολή, όπως και το μπλογκ !
Βραβεία σου αξίζουν πολλά, καθώς ήσουν η αφορμή για πολλές από μας να μπούμε σ'αυτό τον υπέροχο κόσμο!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Αστα πίσω σου και προχώρα, μακάρι νάναι πάντα τόσο απλά...
Καλή εβδομάδα νάχετε και καλή αναρρωση!

Λαμπρινή είπε...

Ωχ μωρέ τι περάσατε...Περαστικά και καλή ανάρρωση να έχει το κοριτσάκι σου.Μέχρι την Κυριακή θα είναι καλά και θα διασκεδάσει κι εκείνο τις απόκριες και μαζί και όλοι εσείς βέβαια που θα χαλαρώσετε και θα ξεκουραστήτε!Μπράβο στην κοπέλα για την στολή που ΄φτιξε, πολύ όμορφη.Την καλημέρα μου και πολλά φιλιάκια στο μικρούλι!

Marina είπε...

Περαστικά και...αγύριστα!!! Οι Απόκριες δεν τελείωσαν...εύχομαι να το διασκεδάσετε από δω και κάτω...με υγεία!!!

Magdalene B. είπε...

περαστικά σας κορίτσι μου, δεν το ήξερα. όλα καλά απο δω και πέρα ευχομαι!Καλή συνέχεια!

NANTIA είπε...

Ανεράιδα μου, τις αφιερώσεις τις αξίζεις!!! Εύχομαι από την καρδιά μου περαστικά!
Καλή εβδομάδα!

marilise είπε...

εγώσε ευχαριστώ ψυχή μου για πολλοστή φορά για όλα όσα είσαι !!!!

Andria είπε...

Τα περάστικα μου στην μικρή ανεραιδούλα!!!

eleni είπε...

Γλυκιά μου,περαστικά!Δύσκολη εποχή,όλο ιώσεις κι αρρώστιες.

Γλυκούλα η στολή για το μικρούλη,όσο για τα ...όσκαρ,άξια.
Φιλιά!

χρυσάνθη είπε...

Αχου το καϋμενούλι ,το ζουζουνάκι, αρρωστούλικο!!!Περαστικούλια !!!

Jolly είπε...

Περαστικά!!!!!!!! για το μωρουλίνι σου.Η στολή έγινε φανταστική όπως και το μοντέλο που την φοράει.!Τι όμορφες ηλικίες είναι αυτές ...τα δικά μου μεγαλώσαν και θέλουν να ντύνονται διαόλια και όλες τις άλλες γιαπωνέζικες τρομακτικές φιγούρες....χαχαχα!Καλό μήνα.

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να διαβάσω τη γνώμη σου!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails