10.2.11

Καθρέφτης do it yourself (Tutorial)

Χαίρομαι πολύ που σας άρεσε ο καθρέφτης και σπεύδω να σας γράψω πώς τον έφτιαξα....

Καταρχάς, να πω ότι η ιδέα να φτιάξω κάτι τέτοιο ξεκίνησε από την ανάγκη για ένα μεγαλύτερο καθρέφτη στο παιδικό δωμάτιο....Είχα ένα στρογγυλό καθρεφτάκι χωρίς πλαίσιο που χρησιμοποιούσα σαν βάση για τις Swarovski μινιατούρες μου.  Αυτόν αποφάσισα να κολλήσω στο κέντρο μιας κατασκευής με papier mache....Ξεκίνησα έτσι, αλλά, όπως θα δείτε, στη διαδρομή άλλαξα τεχνική....Εντωμεταξύ βρήκα αυτή τη φωτογραφία που μ' άρεσε πολύ και αποφάσισα να φτιάξω κάτι παρεμφερές.
purplecactusstudios.com
Τα υλικά που χρησιμοποίησα: ένας στρογγυλός καθρέφτης διαμέτρου 25 εκατοστών

το εξώφυλλο από ένα άλμπουμ ζωγραφικής (μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και χαρτόνι από διάφορες συσκευασίες ή χαρτόνι μακέτας)
λωρίδες από φυλλάδια ή εφημερίδες
ατλακόλ διαλυμένη με νερό
ψηφίδες και αρμό για ψηφιδωτό
κομματάκια σπασμένου πιάτου
στρασάκια
χρώματα ακρυλικά

Βάζουμε τον καθρέφτη πάνω στο χαρτόνι και με τη βοήθεια μια μεγάλης λεκάνης (ελλείψει διαβήτου όπως καταλαβαίνετε επιστρετεύονται άλλα μέσα χαχα) φτιάχνουμε γύρω του ένα κύκλο όσο θέλουμε στο μέγεθος. Σχεδιάζουμε στην πάνω μεριά και την κορώνα.

 Κατόπιν κόβουμε περιμετρικά με καλό κοπίδι το σχέδιό μας.
 Κολλάμε στο κέντρο τον καθρέφτη και αρχίζουμε να κολλάμε λωρίδες από χαρτί γύρω του με αραιωμένη ατλακόλ.
 Πριν από αυτό έχουμε φροντίσει να κάνουμε στην πάνω μερικά δύο τρυπούλες και να περάσουμε σύρμα (εγώ το σκέφτηκα αφού είχα κολλήσει κάποια χαρτιά, δεν πειράζει όμως)
 Στρίβουμε το σύρμα και το στερεώνουμε μπροστά. Ύστερα το καλύπτουμε με τις λωρίδες χαρτιού.

Σ' αυτό το σημείο, επειδή βαρέθηκα να στρώνω χαρτιά κι επειδή είχα στο μυαλό μου να χρησιμοποιήσω μόνο χαρτί, έβαλα κι ένα στρώμα χαρτοπολτού.  Εννοείται ότι δε θα το έβαζα αν ήξερα ότι θα κολλούσα ψηφίδες από πάνω....

Αφού λοιπόν άλλαξα γνώμη, σκέφτηκα να βάλω λίγες ψηφίδες και τα κομματάκια από το πιάτο που μου είχε σπάσει. Τα κόλλησα λοιπόν αραιά και σχετικά γρήγορα με ατλακόλ και μετά από λίγο πέρασα και τον αρμό.
 Αν έχετε απορίες για τη διαδικασία του ψηφιδωτού δείτε εδώ, όπου την περιγράφω αναλυτικά.....ό,τι κάνω εγώ τουλάχιστον, γιατί, είπαμε, ό,τι ξέρω, ό,τι κάνω, από το ίντερνετ το έχω μάθει....

Στη συνέχεια έβαψα ροζ το πάνω μέρος (την κορώνα), τη στόλισα λίγο με γκλίτερ και με στρασάκια....

Και έτοιμο!!


29 σχόλια:

Anzouya είπε...

Εντυπωσιάστηκα γι'ακόμη μια φορά! είσαι καταπληκτική και γεμάτη υπέροχες ιδέες! Συγχαρητήρια!

ιρινι είπε...

Ανεραιδούλα μου , σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις οδηγίες!!!Δεν πρέπει να ειναι πολύ δύσκολο, νομίζω οτι θα το προσπαθήσω..κι οτι βγεί!!!
Φιλάκια!!!

ChinaCatSunflower είπε...

Για άλλη μια φορά οι οδηγείες είναι τέλειες και το αποτέλεσμα καταπληκτικό!

Marina είπε...

Το διασκέδασες φτιάχνοντάς το εεεεεε;;; Έτσι φαίνεται παντως και γι'αυτό το αποτέλεσμα ήταν φανταστικό!

Λαμπρινή είπε...

Πάρα μα πάρα πολύ όμορφο!Όπως πάντα,με το τίποτα κάνεις θαύματα!!Γι'αυτό μ'αρέσεις!!Φυσικά θα το έχω στο νου μου και στα επόμενα σχέδιά μου για κατασκευή.Τον αρμό πως τον ζητάς?Είναι δηλαδή ο γνωστός αρμός που χρησιμοποιούμε για τα πλακάκια ας πούμε,ή υπάρχουν διαφορετικοί για κάθε χρήση?Επίσης,μπορούμε να τον χρωματίσουμε?Φιλιά.

Μαριάννα είπε...

περιμέναμε τις οδηγείες! μπράβο!

Unknown είπε...

Aνεράιδα εντυπωσιακή όπως πάντα!!!! Ποτέ δεν περιμένω κάτι λιγότερο απο εσένα!!!! Χίλια μπράβο για την εφευρετικότητα σου και για το οτι μοιράζεσαι πάντα τις ιδέες σου!!!

ΦΙλια

Ρούλα είπε...

Μπράβο Ανεραιδούλα μου! Καταπληκτικές οδηγίες, καταπληκτικό αποτέλεσμα! Όπως πάντα!

mosaicology είπε...

μου άρεσε πολύ!!!

princess είπε...

πολύ όμορφη ιδέα βρε ανεραιδα μου χαιρεσαι να τον βλέπεις τον καθρεφτάκο σου!!!! και η διαδικασια μου φαίνεται και σχετικα ευκολη

Christina V. είπε...

Πανέμορφος ο καθρέφτης σου Ανεράιδα μου και καταπληκτικές οι οδηγίες. Τα κορίτσια σου θα τον χαρούν πολύ. Καλό βράδυ!

Δημιουργία είπε...

Καθρεφτης για μικρες πριγκιπεσσες.

mirsini's creations είπε...

Πολυ ωραιος ο πριγκηπικος καθρεφτης!!! Εισαι φοβερη! :)

anthivolon είπε...

Eυχαριστώ για τις οδηγίες!!

Μarion, είπε...

Πολύ ωραίος ο καθρέπτης. Και οι οδηγίες σου όπως πάντα καταπληκτικές.
Γεια στα χέρια σου :)

Elenfly είπε...

Μου άρεσε πάρα πολύ θα το κάνω έκπληξη στην μικρή μου!θα σπάσω (κατα λάθος) ένα πιάτο και μετά θα αρχίσω την κατασκευή!

Ειρηνη Σ είπε...

ωραια κατασκευη και κατανοητο το μαθημα
σευχαρηστουμε Ανεραιδα μου καλη

Lila Xagorari είπε...

Για περάστε να πάρετε μια Νεραϊδούλα - γούρι από το blog μου!!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Ποιό κοριτσάκι δεν θα ήθελε ένα τέτοιο καθρέφτη στην ροζ του κρεβατοκάμαρα;ΟΟΟΛΑΑΑΑ!!!!!!

drosostalitsa είπε...

Υπέροχος ο καθρέπτης...οτι πρέπει για τις μικρές πριγκίπισσες!
φιλάκια *** καλό σαβ/κο

Demi είπε...

Ανεραιδα ο καθρέπτης εγινε πολυ εντυπωσιακος και παραμυθένιος μπράβο!

Ειρήνη είπε...

Αρχικά να πω συγχαρητήρια για τις απίστευτα έξυπνες ιδέες σου...Είμαι καινούργια στο χώρο της δημιουργίας κ της τέχνης...πειραματίζομαι κ εγω με διάφορα..Είναι μια ευκαιρία να μάθω πολλα πραγματα και να ανταλάσσουμε απόψεις κ ιδέες!Και πάλι μπράβο σου!

Ειρήνη είπε...

Α!Ξέχασα να σε ρωτήσω τον αρμό τον παίρνουμε απο ειδη με χόμπυ? ή σε είδη μα πλακάκια?και πως το χρησιμοποιώ?

Ανεράιδα είπε...

Γεια σου Ειρήνη
για αρχή πάρε από είδη χόμπυ, πιστεύω θα είναι πιο εύκολο να τον χειριστείς.....Για τη διαδικασία δες εδώ http://aneraida.blogspot.com/2010/03/blog-post_18.html

Ανώνυμος είπε...

ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ!ΣΟΥ ΒΓΑΖΩ ΤΟ ΚΑΠΕΛΟ!ΠΑΝΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΚΑΙ ΓΕΝΝΑΙΟΔΩΡΗ!ΚΑΤΕΡΙΝΑ

Rena Christodoulou είπε...

ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!!!!
ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ!!!!!!!

Mani di fata είπε...

ΑΝΕΡΑΙΔΑ ΤΑ ΜΑΓΙΚΑ ΣΟΥ ΧΕΡΙΑ ΜΕ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΕΣ ΣΟΥ ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΑΝ. ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΣΑΣ. ΣΑΣ ΦΙΛΩ ΟΛΕΣ!!! ΑΡΑΓΕ ΚΟΙΜΑΣΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ;;; ΑΝΗΣΥΧΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ... ΙΩΑΝΝΑ ΑΠΟ ΣΕΡΡΕΣ irodarak@gmail.com

Mani di fata είπε...

ΑΝΕΡΑΙΔΑ ΤΑ ΜΑΓΙΚΑ ΣΟΥ ΧΕΡΙΑ ΜΕ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΕΣ ΣΟΥ ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΑΝ. ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΣΑΣ. ΣΑΣ ΦΙΛΩ ΟΛΕΣ!!! ΑΡΑΓΕ ΚΟΙΜΑΣΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ;;; ΑΝΗΣΥΧΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ... ΙΩΑΝΝΑ ΑΠΟ ΣΕΡΡΕΣ irodarak@gmail.com

Anime Girl είπε...

ouaou!! einai eilikrina teleio. Auto to site me vohthise poli me idees gia kataskeues kai einai apo ta kalitera. Eimai 12 kai mou aresei na ftiaxnw pragmatakia!!!

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να διαβάσω τη γνώμη σου!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails