18.3.10

Ψηφιδωτός καθρέφτης: η διαδικασία


Ήθελα και χθες να ανεβάσω τη διαδικασία  δημιουργίας αυτού του καθρέφτη, αλλά δε μου το επέτρεψε ο κύριος blogger...  Εν πάση περιπτώσει, την περιγράφω τώρα. Τα υλικά που χρειαζόμαστε είναι το πασίγνωστο και δημοφιλές καθρεφτάκι, ψηφίδες πλαστικές σε διάφορα χρώματα (είναι οι πιο οικονομικές ψηφίδες, 2.5 περίπου ευρώ το πακετάκι, και χρησιμοποίησα 3 πακετάκια, αλλά όχι ολόκληρα, μου έμειναν αρκετές) και φυσικά κόλλα (υπάρχει ειδική κόλλα, αλλά κάνει και η παντός καιρού ατλακόλ), ειδικό κόφτη για τις ψηφίδες (10 ευρώ ο απλός) και αρμό (αν θέλουμε χρωματιστό αρμό, χρειαζόμαστε και σκόνη αγιογραφίας στο αντίστοιχο χρώμα).

Έχουμε λοιπόν το καθρεφτάκι αυτό εδώ από το ΙΚΕΑ
 Σχεδιάζουμε με αδρές γραμμές το σχέδιο που θα ακολουθήσουμε και επιλέγουμε τις ψηφίδες στα χρώματα που ταιριάζουν.
 Αρχίζουμε να τοποθετούμε τις ψηφίδες (εγώ χρησιμοποίησα ατλακόλ πάλι, έχω μια κόλλα για όλες τις χρήσεις, χαχα).
 Κόβουμε τις ψηφίδες με τον κόφτη για να σχηματίσουμε διάφορες λεπτομέρειες.

 Αφού τελειώσουμε την ψηφοθέτηση, φτιάχνουμε τον αρμό ανακατεύοντας με λίγο νερό και τον απλώνουμε με το πινέλο για να μπει και στα μικρότερα κενά. Δυστυχώς από αυτή τη διαδικασία δεν έχω φωτο... και είναι η στιγμή που έχει τη μεγαλύτερη πλάκα, καθώς βλέπεις ότι όλο αυτό που έφτιαχνες τόσο καιρό, το "βρωμίζεις" ρίχνοντας πάνω του τον αρμό-λάσπη, χαχαχα. Ευτυχώς όμως καθαρίζει εύκολα. Δέκα λεπτά μετά αφαιρείς την πολλή "λάσπη" με ένα νωπό πανί, αφήνεις για 1-2 ώρες και μετά σκουπίζεις καλύτερα πρώτα με νωπό και ύστερα με στεγνό πανί.



Ο καθρεφτάκος αυτός πάει σετάκι με κάποιον που είχα φτιάξει παλιότερα, ενώ γενικώς έχω μια αδυναμία στους ψηφιδωτούς καθρέφτες!

17 σχόλια:

Betty's Cuisine είπε...

Τι όμορφο να παίρνεις ένα απλό αντικείμενο και να το μετατρέπεις σε έργο τέχνης!
Μπράβο για μια ακόμα φορά!!!

Ανεράιδα είπε...

Μπετούλα μου σε ευχαριστώ! Αλλά, "έργο τέχνης"...εεε...εντάξει, δεν είναι και αριστούργημα. Έτσι για να χαίρονται τα μικρά, να τα κάνουμε δώρο.. και να περνάει η ώρα (επειδή έχουμε άπλετο ελεύθερο χρόνο εμείς οι γυναίκες, χαχα!)

neli είπε...

Μπραβο σου κοπελα μου με οτι και αν ασχοληθεις κανεις θαυματα!

Demi είπε...

μπραβο!!!εισαι δημιουργική και καταπληκτικη σε όλα!!!!

Rena είπε...

Πολύ όμορφος ο καθρέπτης και πολύ κατατοπιστικές οι οδηγίες σου ευχαριστούμε!

kiki είπε...

Αν σου πω ότι μου αρέσει και μισοτελειωμένο μόνο με το δέντρο, τι θα πεις;

marilise είπε...

είσαι μοναδική και απίστευτη !!!!!!! Λοιπόν είσαι σίγουρη πως δεν έπρεπε να ακολουθήσεις παιδαγωγικό επάγγελμα ΄?????

Irini είπε...

Καταπληκτικός καθρέφτης,πολύ όμορφο το σχέδιο!!!!
Με τις οδηγίες που έδωσες λέω να το τολμήσω και εγώ,δεν έχω ξαναφτιάξει αλλά μου φαίνεται εύκολο.Θα δείξει........
Ευχαριστούμε πολύ για τις οδηγίες Ανεράιδα!!!
Ξέχασα να σου πω πως και εγώ από Ηράκλειο είμαι,αλλά ζω μόνιμα Αθήνα,έχω τους γονείς και τα αδέρφια μου που μένουν Ηράκλειο.....
Καλή σου μέρα πατριώτισσα!!!!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Καλημέρα Ανεάιδα!Πανέμορφος ο καθρέπτης και η τεχνική που μας περιγράφεις πολύ ολοκληρωμένη! ευχαριστούμε πολύ!!

Μάλλον μαζευτήκαμε πολλες Πατριώτισσες! Και εγώ απο το Ηράκλειο αλλά ζω στην Αθήνα! Συγκεκριμένα απο τον Ζαρό!! Το ξέρεις το χωριό μου;

Ανεράιδα είπε...

Neli, Demi, Rena σας ευχαριστώ πολύ! Πάντα με τον καλό σας λόγο!

Kiki, τώρα που το λες, κι εμένα μ' άρεσε με το δέντρο μόνο...είναι πιο απλό και λιτό!

Marilise, έχω αρκετή υπομονή γενικώς, αλλά όχι και πολλή με τα μικρά παιδάκια...όταν τσιρίζουν και φωνάζουν χωρίς λόγο, τα νεύρα μου δεν τα συγκρατώ (έχω κι ένα θεματάκι με τη μικρή μου που είναι πολύ δύσκολο παιδί, προσπαθώ να μένω ψύχραιμη και να τη βάζω τιμωρία, δεν τα καταφέρνω όμως πάντα...δυστυχώς)

Ανεράιδα είπε...

Irini, ναι ναι, να το προσπαθήσεις...δεν είναι δύσκολο, υπομονή θέλει μόνο και θέληση. Περιμένουμε να δούμε τα έργα σου. Αν θέλεις κάτι ρώτα (κατεβαίνεις καθόλου Ηράκλειο;)

Πλεκτό Εγκώμιο, φυσικά και τον ξέρω το Ζαρό, με τη λίμνη του...Εξαιρετικό τοπίο, έχουμε πάει εκδρομή αρκετές φορές με τα παιδιά!Το καλοκαίρι φαντάζομαι θα κατεβαίνετε, έ;;

eudokia είπε...

τέλειοςςςςςςςςςςςςςς!!!χαρά στην υπομονή σου!! πολύ εντυπωσιακό το αποτέλεσμα!!!

marilise είπε...

Γλυκειά μου Ανεραίδα έχεις το τάλαντο της μεταδοτικότητας . Δείξε στη Στελλίτσα το δρόμο να βρεί τι της αρέσει πιο πολύ , μην ξεχνάς πς σαν δεύτερο παιδάκι μέσα στο σπίτι διεκδικεί τα πάντα ,αλλά απογοητεύεται γρήγορα . Σίγουρα θα έχει κι εκείνη πολλά ταλέντα όμως είναι στη φάση που αθελά της συγκρίνει τον εαυτό της με την αδελφούλα της και εσένα . Με εσένα μανούλα σίγουρα θα είναι τρυφερή και δοτική ξεκίνα απο αυτά . Μιλάει η πείρα !!

ChinaCatSunflower είπε...

Είναι πάνεμορφο το αποτέλεσμα!!!
Μ Π Ρ Α Β Ο !!!

Ανώνυμος είπε...

που μπορω να βρω ψηφιδες?

Ανεράιδα είπε...

Σε ειδικά μαγαζιά (με είδη χόμπυ)και σε χαρτοπωλεία με υλικά για παιδικές κατασκευές.

xeiropoiein είπε...

Πανέμορφος ο καθρέφτης σου!!!

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να διαβάσω τη γνώμη σου!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails