11.4.11

Πασχαλιάτικο δεντράκι Νο 2 και οι εντυπώσεις μου από τη συνάντηση

Καλησπέρα και καλή εβδομάδα!
Μετά από ένα αντιφατικό διήμερο (το εξαιρετικό γεγονός της συνάντησης-σεμιναρίου το σκίασε για μένα μια επίμονη διήμερη κρίση ημικρανίας) να σας πω κι εγώ τις εντυπώσεις μου: σε αντίθεση με τη Ριρή, εγώ θεωρώ ότι η συνάντηση ήταν πάρα πολύ επιτυχημένη!! Εντάξει, δεν ήρθαν όλες οι κοπέλες που περίμενε, συνολικά όμως μαζευτήκαμε καμιά 12αριά και εκτός του ότι γνωριστήκαμε μεταξύ μας καλύτερα περάσαμε και πάρα πάρα πολύ ωραία!!! Κι αν δεν είχα κι αυτή την άτιμη την ημικρανία να με ταλαιπωρεί θα περνούσα ακόμα καλύτερα! Οι δασκάλες φοβερές: η Ριρή εμπνέει.....τα στεφάνια που έφτιαξαν τα κορίτσια δεν παίζονται (δείτε τα εδώ, εγώ δεν κρατούσα μηχανή).....εμένα πάλι βγήκε κάπως διαφορετικό, καθώς δεν είχα μαζί μου κρεμάστρα, αλλά ούτε και κουρελάκια.....μόνο τούλι και ένα πλεκτό στεφάνι. Ευτυχώς το Δεσποινάκι μου δάνεισε το ωραίο ροζ καρουδάκι κι έφτιαξα κι εγώ τελικά αυτό:



Το στεφάνι-έμπνευση της Ριρής είναι πολύ πιο αέρινο και εντυπωσιακό, δείτε το  tutorial.

Η Κατερίνα που μας έδειξε το φύλλο αλουμινίου (και το φέλτ μαζί με την κυρία Μαίρη) εκτός από πολύ δοτικό άτομο είναι και τρομερή δασκάλα: με δυο λέξεις και μερικές κινήσεις μου έδωσε να καταλάβω την τεχνική του φελτ, με την οποία δεν είχα ξαναασχοληθεί...Άσε που στο αλουμίνιο ό,τι κάνει είναι άψογο!! Τα αποτέλεσματα από αυτές τις προσπάθειες θα τα δείτε αργότερα γιατί δεν έχουν ολοκληρωθεί....

Η Ευδοκία με τα πανεύκολα κι όμως τόσο εντυπωσιακά καλαθάκια της μου έδωσε τρομερή ιδέα να απασχολήσω τις κόρες. Δείτε τι ωραίο αποτέλεσμα έχουμε με πολύ λίγη δουλειά! Και εδώ το tutorial από την Ευδοκία.

Τελευταία χρονικά μας ήρθε η κυρία Μαίρη (από το κατάστημα Μαίρη-Πόπη), αλλά πραγματικά μας εντυπωσίασε με τις λαμπάδες και τα αυγά της και πραγματικά λυπήθηκα πάρα πολύ που δεν μπορούσα να μείνω μέχρι τέλους ....Επίσης, στενοχωρήθηκα που δεν πρόλαβα να δείξω στα δύο κορίτσια που με ρώτησαν για τις νεραϊδούλες πώς τις φτιάχνω...ελπίζω κάποια άλλη στιγμή να βρεθεί ευκαιρία!

Χάρηκα, τέλος, που γνώρισα τη Λ-Ελένη, ένα γλυκύτατο ταλαντούχο κορίτσι που φτιάχνει καταπληκτικά κοσμηματάκια με πολυμερικό πηλό, αλλά και το Δεσποινάκι, που μέχρι τώρα μιλούσαμε μόνο μέσω μέιλ.....και που μου δάνειζε τόσο απλόχερα αυτά που εγώ είχα ξεχάσει να φέρω....και που γνώρισα βέβαια τόσες καινούργιες φίλες και που ξαναείδα τη φοβερή Πολυτεχνίτισσα, που έδινε σε όλα λύσεις!
Ανυπομονώ για την επόμενη συνάντηση-μάθημα, κορίτσια!!!

Και μετά από ένα τόσο δημιουργικό Σάββατο πώς θα μπορούσα να μείνω άπρακτη την επομένη;; Ήθελα από πέρυσι να φτιάξω ένα δεντράκι με πασχαλινά αυγά, αλλά τελικά ικανοποιήθηκα με ένα συρμάτινο (δείτε εδώ πώς το έφτιαξα). Φέτος όμως ήθελα κάτι μεγαλύτερο.....Έκοψα δύο κλωνάρια με πολλά κλαδάκια από ένα ξερό δέντρο στον κήπο της πολυκατοικίας και τα έβαψα λιλά και ασημί με σπρέυ.


Όταν στέγνωσαν τα έμπηξα σε μια γυάλα με πετραδάκια και κρέμασα από τα κλαδιά τους τα αυγουλάκια μου.



Όπως βλέπετε, το χρώμα μου για φέτος την Άνοιξη είναι το μωβ!! Μάλιστα, επειδή δεν είχα μωβ αυγά είπα να φτιάξω μερικά.....Ντεκουπάζ σε αυγά από φελιζόλ, με μωβ μεταξόχαρτο κομμένο σε λωρίδες και βουτηγμένο στην αραιωμένη ατλακόλ. Σε κάθε αυγό κόλλησα κι ένα λουλούδι από χαρτοπετσέτα.



Το μεγάλο ανοιγόμενο αυγό και το γαλάζιο με το τριαντάφυλλο είναι από τις περσινές μου κατασκευές....

Για περισσότερες πασχαλινές δημιουργίες, καθώς και για φυσικό τρόπο βαψίματος αυγών δείτε εδώ

Καλή εβδομάδα!!

21 σχόλια:

eleni είπε...

Aνεράιδα,όλα υπέροχα,ανοιξιάτικα!Πολύ μου αρέσουν,μα με το στεφανάκι ξετρελάθηκα-κουκλίστικο!

Τι καλά,που έχετε την ευκαιρία να γνωρίζεστε και να μαθαίνετε τόσα πράγματα-την άλλη φορά ένα φιλάκι στη Λούρδη τη γλυκιά!
Εσένα τα δίνω εδώ-φιλάκια!

simonmad είπε...

Γεμάτο Σαββατοκύριακο με πανέμορφες δημιουργίες! Σας ζήλεψα που βρεθήκατε όλες μαζί! Να είστε καλά και να το επαναλάβετε :-))

Βιoλέτα είπε...

Τα αυγά σου τα λάτρεψα!Βιολετιά τα χρώματά τους!!!
Καλημέρα!

Kid'sART by Angie είπε...

poly omorfa ola...mou thimizoun oti to Pasxa eftase!den ti eixa suneiditopoiisei mexri twra mesa sto treksimo tis kathimerinotitas!!!!

Marina είπε...

Να'μουν απο μια γωνιά να σας έβλεπα!!!
Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου! Μπράβο Ανεράιδα! Να μας δίχνετε και εμάς τις κατασκευές να παίρνουμε ιδέες!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Υπέροχες ιδέες!
Το δεντράκι σου ευφάνταστο!
Καλημέρα!

EFI είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Τι μου θύμησες με το δεντράκι σου! Στη Γερμανία όλα τα σπίτια και οι αυλίτσες έχουν από ένα τέτοιο δεντράκι στολισμένο! Καλό κι ευλογημένο Πάσχα σου εύχομαι! Πανέμορφο είναι, μπράβο σου!!!

Ξανθή είπε...

Πολύ ωραία όλα σας!!Μπράβο!!
Το δεντράκι σου πολύ μου άρεσε και τα αυγουλάκια σου!!και του χρόνου με υγεία!

ArtAtHome είπε...

τυχερεσ που μαζευτηκατε και πολυ ωραιιοοο το δεντρακι και τα αυγα και το χρωμα

princess είπε...

Όλα είναι πολύ όμορφα, μα αυτό που με κέρδισε περισσότερο είναι το στεφανάκι σου! Κρίμα που μας χωρίζει απέραντη θάλασσα και δεν μπορώ να σας επισκεφθώ και να σας γνωρίσω όλες από κοντά, να θαυμάσω τις υπέροχες δημιουργίες σας. Καλημέρα!!!

ιρινι είπε...

Αριστούργημα το δενδράκι σου Ανεραιδούλα μου!!!
Εγώ η τεμπέλα βρήκα ετοιμα κλαδιά χρωματισμένα σε πάλ συνδυασμούς ,τα αγόρασα, μα..μου λείπουν τα αυγά..χαχαχα!!!Ελπίζω να μην σε ταλαιπωρεί η ημικρανία ακόμα, ειναι βασανο!
Φιλιά πολλά και σε άλλα με υγεία!!!

love2love είπε...

μπραβο για την συγκεντρωση και για τα εργα σας

lourdi lourdaki είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΝΕΡΑΙΔΑ!!!
ΣΕ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ....
ΥΠΟΜΟΝΗ..
ΤΟ ΔΕΝΤΡΑΚΙ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ!!!
ΤΟ ΣΤΕΦΑΝΑΚΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΚΛΙΣΤΙΚΟ!!!
Α!ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΕΝΑ..ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ..ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΤΟ ΑΡΧΙΣΩ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΧΩ ΤΟΤΕ ΧΙΧΙΧΙ!!
ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!!

Σιροπιαστό Μπρόκολο είπε...

polu omorfa ola olaaa!!

Katerina είπε...

Καλή εβδομάδα :)
Υπέροχες όλες οι δημιουργίες σας!

olga είπε...

Μα τι να πρώτο σχολιάσω??? Όλα είναι καταπληκτικά!!! Πολλά μπράβο στην δηνιουργό!

Rena είπε...

Φτιάξατε καταπληκτικά πράγματα από ότι βλέπω,μπράβο να είστε καλά να ξαναφτιάξετε και του χρόνου όλες μαζί τα Πασχαλινά σας αριστουργήματα!!!

Konstantina Chryssanthopoulou είπε...

Πανέμορφα είναι!!!!!! Μπράβο σας!!

Μαριάννα είπε...

Το μοβενιο δεντράκι σου υπέροχο!!Και του χρονου!

foufoula89 είπε...

ΥΠΕΡΟΧΑ ΟΛΑ... ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Ανώνυμος είπε...

υπεροχες ιδεες ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ !!!αναιραιδα μου θα ηθελα να σου δωσω μια ιδεα.μπορεις να φτιαξεις απο πυλο ενα καλαθακι με αυγα και λαγουδακι? μιας και οτι κανεις με πηλο ειναι φανταστικο !!!θα χαρω πολυ αν αναρτησεις κατι τετειο !!!
ΕΛΠΙΔΑ ,ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να διαβάσω τη γνώμη σου!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails