20.10.11

Μεταμόρφωση καρέκλας (εκ νέου)

Μία από τις παλιότερες αναρτήσεις μου και, αν δεν κάνω λάθος η πρώτη μου προσπάθεια να βάψω κάτι ξύλινο (εκτός κι αν είχε προηγηθεί η παπουτσοθήκη, δε θυμάμαι ακριβώς), είναι η παρακάτω καρέκλα. Τη διαδικασία μεταμόρφωσης θα τη βρείτε στη σχετική ανάρτηση.


Μετά από πολλούς μήνες χρήσης και ατέλειωτες ώρες διαβάσματος (ειδικά φέτος, στην Τρίτη τάξη, τα έχουμε δει όλα!) το ύφασμα στο κάθισμα είχε λερωθεί και κάπως φθαρεί.....Ήταν ώρα λοιπόν για ένα ρετούς!

Έβγαλα προσεκτικά την τρέσα και το φούξια ύφασμα
έκοψα το καινούργιο ύφασμα λίγο μεγαλύτερο από το κάθισμα και με τη βοήθεια του καρφωτικού το στερέωσα με πολλά καρφιά στο κάτω μέρος της καρέκλας, φροντίζοντας να το τραβώ όσο γίνεται περισσότερο για να στρώσει όμορφα. Στη φωτο βλέπετε και τον αυτουργό (το μηχάνημα λέγεται καρφωτική μηχανή ή καρφωτικό και το είχα βρει παλιότερα στο μάκρο, αν θυμάμαι καλά περίπου 10 ευρώ. Είναι μηχανικό, λειτουργεί με ελατήριο και καρφώνει διχάλες σε μαλακές επιφάνειες, ξύλο κλπ. Θέλει αρκετή δύναμη και προσπάθεια στη χρήση. Υπάρχουν και αντίστοιχα ηλεκτρικά, αλλά, φυσικά, είναι πολύ ακριβότερα!)

 Στη συνέχεια πρόσθεσα την τρέσα ράβοντας την πάνω στο κάθισμα. Αν θέλω αργότερα να τη βγάλω απλώς θα ξηλώσω την κλωστή....


 Και να το αποτέλεσμα!! 

Ο συγκεκριμένος τρόπος στερέωσης μπορεί να μην είναι επαγγελματικός, δίνει όμως ένα ωραίο αποτέλεσμα και κρατάει και καιρό. Ελπίζω να σας έδωσε ιδέες!

Καλό απόγευμα!

42 σχόλια:

Zeta Mp είπε...

Υπέροχη καρεκλίτσα!!!! Μ'αρέσει πολύ κ είναι και στο αγαπημένο μου χρώμα!!! Μπράβο, μπράβο, μπράβο!!

Magdalene B. είπε...

μου αρέσει πολύ!μάλλον πρέπει να δω και την παλιά ανάρτηση για να καταλάβω τι έχεις κάνει για κάθισμα.το εργαλείο για το στερέωμα πόσο κοστίζει?και που το βρίσκουμε?πως λέγεται??(χεχε ασχετηηηη!)

Διασκέσις είπε...

Μμμμ εμένα μ'αρέσει πολύ το ύφασμα που διάλεξες!!!Κουκλίστικη έγινε η καρέκλα!!!Καλό κουράγιο στο διάβασμα!!!Φιλιά

lourdi lourdaki είπε...

ΑΝΕΡΑΙΔΑ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΛΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΣΟΥ!!!!
ΟΝΕΙΡΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ!!
ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ;
ΣΕ ΦΙΛΩ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΒΛΕΠΩ!.. ΔΕΝ ΕΡΧΟΜΑΙ ΣΥΧΝΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΟ ΓΡΑΨΙΜΟ...ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΤΩΡΑ ΑΥΤΟ ΕΚΑΝΑ 40 ΛΕΠΤΑ...ΧΙΧΙΧΙ!!ΔΕΝ ΤΟ ΒΑΖΩ ΚΑΤΩ....

Rena Christodoulou είπε...

ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΛΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!
ΜΕ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΟΛΗ Η ΕΜΦΑΝΗΣΗ!!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!

Νατάσα είπε...

Υπέροχη η καρεκλίτσα με πολύ γλυκά και αγαπημένα χρώματα!!!!!
Μπράβο σου Ανεράιδα.
Φιλιά.

Table Rouge είπε...

Ακόμα πιο ωραία έγινε η καρεκλίτσα σου. Μπράβο σου!!

Unknown είπε...

Άκου τώρα εγώ τι σκέφτηκα... ένα μικρό μικρό καφέ, με 4-5 τραπεζάκια του ιδίου στυλ με τις συγκεκριμένες καρέκλες, δαντελένιες κουρτίνες, κεντηματάκια στα τραπέζια, βαζάκια ντεκουπαρισμένα με φρέσκα λουλούδια... Σερβίρει μόνο ελληνικό καφε, ποικιλία τσαγιών κ σπιτικά γλυκά!!!
Μόλις βρούμε σπόνσορα, ξεκινάς δουλειά, οκ?

Μαγικό Δέντρο είπε...

Πόσο μα πόσο υπέροχη!! Και όλα τα μεταμορφωμένα επιπλάκια σου είναι θαύμα!!

Rena είπε...

Πολύ πολύ όμορφη,μπράβο!!!

eleni είπε...

Κουκλίστικη την έκανες!
Αλλαγή στην αλλαγή,αυτό θα πει αξιοσύνη!
Φιλιά!

Φιλία είπε...

Και ιδέες μας δίνεις και τόσες ομορφιές μας δείχνεις, υπομονή για να τα φτιάξουμε μπορείς να μας δώσεις; Αχ αυτά τα χεράκια σου τα Ανεραϊδένια, θαύματα κάνουνε.

Nena είπε...

ΕΓΙΝΕ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ, ΤΟ ΠΟΥΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΑΝΤΕΛΑ ΠΗΓΕ ΤΕΛΕΙΑ,,,,ΜΠΡΑΒΟ
ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ!

EFI είπε...

Πολύ μου αρέσει! Μπράβο σου!!!!

Φιλία είπε...

Α, Ανεράιδα μου, πού βρίσκεται η ανάρτηση "Μετατρέψτε γυάλινα βάζα σε διακοσμητικά στοιχεία"; Πατάω πάνω στην εικόνα και βγαίνει άλλο.
Σ' ευχαριστώ

Angelique είπε...

Τέλεια η καρεκλίτσα Ανεραιδούλα!!Εντελώς κοριτσίστικη!!Καμία σχέση με πριν!!Μπράβοοοοο.

Μarion, είπε...

Μια άλλη καρέκλα είναι.
την έκανες αγνώριστη. Πολύ ωραία μεταμόρφωση
Γεια στα χέρια σου

Ανεράιδα είπε...

Zeta Mp, σε ευχαριστώ πολύ!!

Magdalene B., ναι, δες την παλιά ανάρτηση και για ό,τι θες να ρωτήσεις εδώ είμαι! Το εργαλείο λέγεται καρφωτικό και το είχα πάρει από το μάκρο περίπου 10 ευρώ....Είναι ένα δυο χρόνια όμως...

Διασκέσις, μ' αυτό το ύφασμα έχω κάνει διάφορα....χιχιχι....και μένα μ' αρέσει, ευχαριστώ για το σχόλιο!

lourdi lourdaki, το ξέρω καλή μου, δε χρειάζεται να μου το πεις....σε καταλαβαίνω... Δεν το πιστεύω ότι σε βρήκα αδιάβαστη σε κάτι!! Δεν ξέρεις το εργαλείο;;;!! Σε πειράζω πολυτεχνίτισσα πραγματική! Το είχα βρει στο μάκρο ένα δυο χρόνια πριν, περίπου 10 ευρώ έκανε....αλλά θέλει γερά χέρια...υπάρχουν και ηλεκτρικά καρφωτικά αλλά κοστίζουν περισσότερο.

Ανεράιδα είπε...

Rena Christodoulou, όπως τα λες είναι, σε ευχαριστώ!

Natasha, να 'σαι καλά, σε ευχαριστώ!

Stavi, σούπερ ιδέα και εξαιρετικά γλαφυρή η περιγραφή σου!!!!

Eftychia, σε ευχαριστώ κοπέλα μου!

Ανεράιδα είπε...

Rena, ευχαριστώ πολύ!

Eleni, αλλαγή στην αλλαγή....είναι να μην κολλήσεις το μικρόβιο,χχαχα

Φιλία μου, σε ευχαριστώ και για το σχόλιο, αλλά και για την επισήμανση ότι το λινκ στα βαζάκια δεν είναι σωστό.....Ευτυχώς που μου το είπες και το έφτιαξα, τώρα πρέπει να δουλεύει.....Και πάλι ευχαριστώ!!

Nena, θενκς! Και για τα δυο!

EFI, να 'σαι καλά, ευχαριστώ!

Angelique, ευχαριστώ πολύ!!

Marion, σ' ευχαριστώ πολύ και σένα για τα καλά σου λόγια!

το χειρότεχνο είπε...

τελεια την εκανες!!!!

χρυσάνθη είπε...

Με πολύ λίγα χρήματα μια όμορφη ανανέωση!!!Μπράβο Ανεράϊδα μου!!!

ioanna είπε...

Αχ μου θυμίζει τα κουκλόσπιτα που έχουν μικρά ρομαντικούλια επιπλάκια!!!
Είναι υπέροχη μπράβο!

ιρινι είπε...

Κουκλίστικη εγινε!!!Το ροζ πουα ειναι απίθανο!!!Εκανες πάλι το θαύμα σου!!!!Μπράβο!!!

Ρένα είπε...

'Εγινε πολύ πιο όμορφη τώρα!!!Το ροζ πουά υπέροχο!!!!!!!!

Vicky Varvadouka είπε...

Είναι φανταστικήηηηη!!!!!!!!!!! Εχει και το όνομα μου! Θα μου τη στείλεις? χιχιχιχιχι!!!
Φιλιά!!!

Elena είπε...

Τέλεια κι αυτή η καρεκλίτσα!!Αχ!χρυσοχέρα μου!!!!

χαραυγή είπε...

Πολύ πολύ όμορφη!!Με λίγη δουλίτσα άλλαξε εντελώς!! Κι εμείς με το τριτάκι μας δυσκολευόμαστε γιατί ξεχνάει να κοιτάξει το πρόγραμμα επειδή έχει συνηθίσει να διαβάζει όλο Γλώσσα - Μαθηματικά.Που θα πάει όμως....θα συνηθίσει!! Καλό ΣΚ!!

Η ΑΠΕΝΑΤΙ ΟΧΘΗ είπε...

Με το πουά ύφασμα είναι ποιο όμορφη !! Κουράγιο με το τριτάκι!!

lourdi lourdaki είπε...

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!
ΚΑΛΟ Σ/Κ

Μαριάννα είπε...

Πολυ όμορφο αποτέλεσμα ! Θα προσπαθήσουμε και εμεις σε ποιο απλη μορφη!
Τα γράμματα τα ζωγραφισες ? πολυ μου αρεσουν. Φιλια

KaPaworld είπε...

Ανεράιδα είναι πραγματικά υπέροχη...τόσο κοριτσίστικη!! Μπράβο για την ιδέα και τη δημιουργικότητα...

Eva's blog είπε...

Πολύ πιο όμορφη με το πουά... Όταν έχουμε θέληση βρίσκουμε και τον τρόπο να ανανεώνουμε αντικείμενα και μαζί με αυτά και την διάθεσή μας!!!Μπραβο!!!!!

LittleSunday είπε...

Δε σου έχω πει πως, όταν κατά την εγκυμοσύνη μου άρχισα να ψάχνω πως θα γεμίσω τον άπειρο χρόνο μου, έπεφτα συνεχώς πάνω στο σπιτάκι σου (φτιάχνεις τόσα πολλά πράγματα!)... Και μέσα από εσένα γνώρισα και πολλά άλλα ζεστά σπιτάκια! Πέρασε να πάρεις το βραβειάκι σου! Καλή συνέχεια στις υπέροχες δημιουργίες σου!

Χρυσούλα είπε...

κουκλιτσα.....η καρεκλιτσα !!!!!!!μπραβοοο!!!!καλο ΣΚ να εχεις!!!!!!πολλα φιλια!!!!

Ανώνυμος είπε...

Τι υπέροχη ροζ καρεκλά!!!! θέλω και εγώ!!!

Μαγικό Δέντρο είπε...

Σου έχω βραβειάκι!

Demi είπε...

Μεταμόρφωση τέλεια!!!Ωραίο χρώματακι εχει το υφασμα!!!μπράβο!!!!!!!!

Despina είπε...

Πολύ ρομαντική μεταμόρφωση !!!

Miss marple είπε...

Είναι πολύ γλυκιά!

Λένα είπε...

αυτη μου αρεσει πιο πολυ απ'οτι ηταν πριν!οντως το υφασμα αυτο της ταιριαζει καλυτερα!το καρφωτικο που λες,μηπως εννοεις το συρραπτικο για για γυλινες επιφανειες?η ειναι κατι αλλο?εχω ''μεταμορφώσει'' κ γω μια ξυλινη καρεκλα αλλα με την τεχνικη της χαρτοπετσετας.δεν εχω φτασει βεβαια στα δικα σου επιπεδα αλλα θα ηθελα πολυ να σου τη δειξω.θα ηθελα τη γνωμη σου για το αποτελεσμα....

Ανεράιδα είπε...

Λένα, είναι κάτι σαν συρραπτικό, αλλά καρφώνει τα γαντζάκια χωρίς να τα πατάει από την άλλη μεριά....δεν ξέρω αν με καταλαβαίνεις....αν θέλεις, στείλε μου στο aneraida10@gmail.com την καρέκλα σου να τη δω....

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να διαβάσω τη γνώμη σου!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails