10.12.11

Συμμετοχή στο χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό: μπάλες με ντεκουπάζ

Η Μαρία έφτιαξε μπαλίτσες με την τεχνική της χαρτοπετσέτας και με παιδικούς ήρωες, ενώ και το δεντράκι της είναι πολύ όμορφα και πρωτότυπα στολισμένο!

Δείτε τα:




 Η Μαρία μου γράφει: " Θα ήθελα κατ' αρχήν να σε ευχαριστήσω γιατί η σελίδα σου, μου έδωσε έμπνευση για να κάνω διάφορα πράγματα για τα φετινά Χριστούγεννα, τόσο για τα παιδάκια μου όσο και για τα παιδάκια των φίλων μου.
     Το όνομα μου είναι Μαρία και αυτό που έφτιαξα είναι μπάλες με την τεχνική της χαρτοπετσέτας.
     Το δεντράκι στην φωτογραφία είναι διακοσμημένο με μπάλες που έφτιαξα μόνη μου, καραμέλες που πέρασα κορδελίτσα κόκκινη και ένα αστεράκι από τσόχα που έκανα επίσης μόνη μου."

Σε ευχαριστώ πολύ, Μαρία, καλή τύχη!!

2 σχόλια:

Μαριάννα είπε...

υπεροχες και πολυ παιδικες!!!!!!

Σοφία Τσιμάρη είπε...

τελειες...η χαρα των παιδιων αλλωστε ειναι το στολισμα του δεντρου που δικαιωματικα τους ανηκει

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να διαβάσω τη γνώμη σου!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails