13.1.10

Photobook 2009

Στην προηγούμενη ανάρτηση σας μίλησα εντελώς θεωρητικά για το myicona.gr και τη δυνατότητα που δίνει στο χρήστη να δημιουργήσει photobooks, κάρτες, προσκλήσεις, αφίσες κλπ. Τώρα που το έχω δοκιμάσει έχω να καταθέσω και την εμπειρία μου όσον αφορά πάντα τη δημιουργία Photobook.

H σελίδα σου δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσεις το δικό σου Photobook είτε βασιζόμενος σε κάποια πρότυπα, είτε κατεβάζοντας ένα πρόγραμμα και στήνοντας από την αρχή το δικό σου, επιλέγοντας βέβαια διαστάσεις, αριθμό σελίδων κλπ. Το πρόβλημα είναι πως η δεύτερη λύση είναι τελικά και η μοναδική επιλογή, καθώς τα ήδη έτοιμα πρότυπα είναι αφενός ελάχιστα, αφετέρου δε αμφίβολης αισθητικής ποιότητας. Το θετικό όμως, για να είμαι και δίκαιη, είναι πως η συλλογή με τα πρότυπα εμπλουτίζεται και όταν ολοκληρωθεί, θα καλύπτει αρκετούς τομείς. Το πιο ενδιαφέρον από όλα όσα είδα εγώ και ταυτόχρονα πολύ καλή ιδέα ήταν "Το Λεύκωμά μου", photobook σχολικών αναμνήσεων όπως αντιλαμβάνεται κανείς από το όνομά του.

Τώρα, το πρόγραμμα δημιουργίας Photobook είναι αρκετά πλούσιο και εύχρηστο, με αρκετές δυνατότητες όσον αφορά την εμφάνιση των φωτογραφιών (κορνίζες, πλαίσια, πολύ καλές μάσκες, σκίαση, διαφάνεια), προσθήκη κειμένου, διαμόρφωση φόντου κλπ. Η ολοκλήρωση του βιβλίου βέβαια είναι μια χρονοβόρα διαδικασία, καθώς πρέπει να προσέξεις τις λεπτομέρειες και φυσικά να αξιοποιήσεις τις δυνατότητες που σου παρέχει το πρόγραμμα.

(συνεχίζεται...)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να διαβάσω τη γνώμη σου!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails