10.2.10

Διακόσμηση με ... 1 ευρώ!!

Η Τρίτη είναι μια ιδιαίτερη μέρα. Είναι η μέρα που έχω το περιθώριο να κάνω για μία ώρα μια βόλτα στην αγορά, μόνη μου, περιμένοντας τη Βίκυ να τελειώσει από το θεατρικό παιχνίδι... Είναι η μέρα που όταν δεν έχω κάτι άλλο να ψωνίσω περνάω πάντα από κάποια συγκεκριμένα μαγαζιά για να χαζέψω είδη για το σπίτι ή ρούχα για τα παιδιά. Και είναι μεγάλη απόλαυση να μη χρειάζεται να ψωνίσεις κάτι (συνήθως δώρο χρειάζεται). Γιατί τότε πραγματικά κάνεις βόλτα!
Σε κάποιες τέτοιες, σπάνιες δυστυχώς, βόλτες μου, περνάω πάντα και ρίχνω μια ματιά στα μαγαζιά του 1 ευρώ, συνήθως για να πάρω κάποιο μπιχλιμπίδι για τα κορίτσια. Κάποιες φορές δε βρίσκω τίποτε... κάποιες άλλες, όμως, όπως χθες, όλο και κάτι ανακαλύπτω.

Είχε λοιπόν χθες κάτι πάρα πολύ ωραία πιατάκια, με πανέμορφα σχέδια σε ωραίους παλ χρωματισμούς. Αγόρασα 2 ροζ και 2 λαχανί με σκοπό να τα κρεμάσω στον τοίχο του παιδικού, ύστερα άλλαξα γνώμη, καθώς οι τοίχοι είναι για τα γούστα μου αρκετά φορτωμένοι... Έβαλα δύο κάτω από τον καθρέφτη τους για τα τσιμπιδάκια και τα μπιζού τους (μη χ...) και 2 πάνω στο γραφείο για γόμες, ξύστρες κλπ. Κάποια στιγμή θα δοκιμάσω να τα κρεμάσω και στον τοίχο.


Αγόρασα επίσης μια γιρλάντα με λουλούδια

και δοχεία με λουλουδάκια που σκοπεύω να χρησιμοποιήσω για ένα διακοσμητικό ανοιξιάτικο στεφάνι

Το καλό με αυτά τα μαγαζιά είναι ότι ανανεώνουν πάρα πολύ συχνά τα προϊόντα τους και τα προσαρμόζουν στην εκάστοτε εποχή του χρόνου. Μπορείς να βρεις κάποια καλά χριστουγεννιάτικα όπως αυτές εδώ τις φούξια χριστουγεννιάτικες μπάλες σε συσκευασία των 6.

ή αυτά εδώ τα κρυσταλλάκια που χρησιμοποίησα για το φωτιστικό

12 σχόλια:

neli είπε...

Εχεις απολυτο δικιο κατα καιρους εχω βρει απιστευτα πραγματακια σε βολτες μου απο τετοια μαγαζακια.
Ειδικα κορνιζες τις οποιες τροποποιω!

Ανεράιδα είπε...

Ναι;;; Για πες, για πες για τις κορνίζες... Τις βάφεις;;

neli είπε...

χαχα
Μπορεις να τις βαψεις , να χρησιμοποιησεις χαρτοπετσετα , να τις ντυσεις με υφασμα ......ορεξη ναχεις και φαντασια.
Ε και απο τα δυο διαθετεις....στην επομενη βολτα ριξε μια ματια και για κορνιζες!
Ειμαι σιγουρη πως θα τις κανεις φανταστικες!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Εισαι απιθανη!
Αληθεια σε πιο πας;
Πάνω στην Εβανς το εκλεισαν
Λες να συναντηθουμε καμια μερα στη Κεντρικη αγορα ή στο αλλο της Καλοκαιρινου;
Φιλια


Περιμενω καθημερινα με αγωνια τις αναρτησεις σου

Ανεράιδα είπε...

Neli, το θέμα είναι ότι έχω πάρα πολλές κορνίζες... Από τον αρραβώνα μέχρι τις βαφτίσεις των παιδιών μου κορνίζες μαζεύω! Οπότε δε θέλω άλλες. Για καδράκια πάλι είναι λίγο μικρά αυτά που είδα εγώ. Σε ευχαριστώ πάντως για την εμπιστοσύνη σου :):)

Ρίκη, σ' αυτό της κεντρικής λαχαναγοράς πάω συνήθως. Να συναντηθούμε, γιατί όχι; Τα απογεύματα της Τρίτης κατά πάσα πιθανότητα θα μπορώ...Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

ΓΩΓΩ είπε...

πραγματικά ... και εγω παντα κατι θα βρω σε αυτα τα μαγαζακια να αγορασω!!! Μου αρεσει παρα πολυ το δωματιο της κορης σου , το φως , το γραφειο , η ροζ καρεκλα ολα είναι τελεια....

bellivas είπε...

koritsia otan pate eidopoieiste me!bellivas@yahoo.gr

apinkdreamer είπε...

τελειες ιδεες!

Aggeliki είπε...

koritsia se poia perioxh einai auto to magazi me to 1 euro??? sthn perioxh mou ekleise.... :(

Ανεράιδα είπε...

Έχω αρκετό καιρό να πάω....όλο το καλοκαίρι τα ράφια ήταν σχεδόν άδεια και φανταζόμουν ότι το πάει για διάλυση. Τελικά δεν έκλεισε, μιλάω γι΄αυτό που είναι μέσα στην αγορά (Ηράκλειο)

Unknown είπε...

μολις χθες ανακαλυψα το site ψαχνοντας να βρω μια κατασκευή για κάνω δώρο στην κουμπαρα μου που θα γεννησει την αλλη εβδομαδα .εκτος απο τα κλασικα δωρα που πηραμε ηθελα μα φτιαξουμε κατι ιδιαιτερο με τα παιδια μου και ειμαι πολλη χαρουμενη γιατι βρηκα πολλες ιδεες εδω.ασχολουμαστε με τα παιδια οταν μπορουμε με διαφορα σε γλυκα χειροτεχνιες ζωγραφικη κλπ και εχουμε ενθουσιαστει .ειναι 1η φορα που πιστευω οτι αξιζει τον κοπο να κανω εγγραφη σε καποιο site και ναμαι στην παρεα σας .θα φερω και αλλους!!

Ανεράιδα είπε...

Γεια σου Κατερίνα και καλώς ήλθες!! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια και εύχομαι να τα λέμε από δω και πέρα.... Πολύ ωραίο δώρο για νεογέννητο είναι και τα diaper cakes και φαντάζομαι θα έχει γούστο και να τα φτιάχνει κανείς (δεν έχω φτιάξει....ακόμα)

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να διαβάσω τη γνώμη σου!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails