24.2.10

Ρομαντική διακόσμηση με αυτοκόλλητο χαρτί

Τα αυτοκόλλητα χαρτιά είναι ένας πολύ εύκολος τρόπος να διακοσμήσουμε από ντουλάπια και συρτάρια μέχρι έπιπλα και πρίζες!

Σήμερα το πρωί συγυρίζοντας τα παιχνίδια των παιδιών παρατήρησα μια καινούργια μουντζούρα από μαρκαδόρο πάνω στη λευκή βιβλιοθήκη τους. (IKEA, HENSVIK). Μου ήρθε λοιπόν η ιδέα να κολλήσω πάνω της αυτοκόλλητα, αφενός για να την κρύψω και αφετέρου για να σπάσω αυτό το πολύ λευκό της. Βρήκα αυτό το αυτοκόλλητο χαρτί (το είχα αγοράσει παλιότερα από σούπερ μάρκετ και είχα καλύψει με αυτό τα συρτάρια της ντουλάπας) και άρχισα να κόβω τα μικρά τριανταφυλλάκια.
 
 

Στην αρχή έκοβα με ακρίβεια το περίγραμμα, όμως ευτυχώς γρήγορα συνειδητοποίησα ότι το λευκό φόντο δε φαινόταν καθόλου πάνω στο λευκό ξύλο οπότε η διαδικασία έγινε απλούστερη...
 




Ύστερα σκέφτηκα να καλύψω με το ίδιο χαρτί και τις δύο πρίζες αριστερά και δεξιά της βιβλιοθήκης. Η διαδικασία: μετρώ πρώτα τις διαστάσεις της πρίζας. Είναι 8 επί 8 εκ.
Αφήνω 1 εκ. περιθώριο σε κάθε πλευρά και κόβω το χαρτί 9 επί 9 εκ.
 
  
Έχω λοιπόν ένα τετράγωνο και δε μου μένει παρά να κόψω το κεντρικό κυκλικό κομμάτι.
Μετράω λοιπόν τη διάμετρο του κύκλου (4εκ)...

...και διπλώνω το χαρτί μου στα τέσσερα
 
  
  
Μετράω το μισό της διαμέτρου (την ακτίνα δλδ: 2 εκ.) και κάνω ένα σημάδι.
Με τη βοήθεια κάποιου στρογγυλού αντικειμένου (χρησιμοποίησα την ξύστρα που βλέπετε) κάνω ένα ημικύκλιο και κόβω με το ψαλίδι.


Ξεδιπλώνω και "παίρνω" λίγο τις άκρες με το ψαλίδι για να στρώσει όμορφα στις γωνίες
 
και κολλάω προσεκτικά στην πρίζα
 
 

12 σχόλια:

Φιλιώ είπε...

ΌΜΟΡΦΗ ΙΔΈΑ!Μπράβο σου!

ΓΩΓΩ είπε...

ΤΕΛΕΙΑ ΙΔΕΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ...

xristiana xristodoulou είπε...

Χμμμ έκανες πάλι τα μαγικά σου ανεράιδα, και έγινε ο κόσμος ένα κλικ καλύτερος!
Λατρεύω αυτού του τύπου τις παρεμβάσεις: ένα σχεδόν τίποτα από υλικά, και δυο δόσεις φαντασία, μαζί με μεράκι, ταλέντο και καλό γούστο, είναι τελικά η καλύτερη συνταγή για να ομορφαίνει η ζωή μας, κι εσύ έχεις απ΄ όλα!
Πραγματικά πολύ καλή ιδέα!

neli είπε...

Εισαι ανυσηχο και δημιουργικο πνευμα ακομα και στην λεπτομερια!!!
Απιθανη ιδεα.

princess είπε...

πολύ όμορο το τρίκ σου,μπράβο Ανεράιδα μου!!!!

Ανεράιδα είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ καλές μου όλες για τα καλά σας λόγια....με συγκινείτε με αυτά που μου γράφετε μερικές φορές...

Flora είπε...

Τέλεια ιδέα, Ανεράιδα αυτή με το αυτοκόλλητο.
Έχω κι εγώ πρόβλημα με τη λευκή βιβλιοθήκη των παιδιών μου, γιατί κάηκε σε δύο σημεία από το πορτατίφ! Θα την εφαρμόσω... (με αγορίστικα σχέδια, όμως!)

Ευχαριστώωωωωωωωω

Betty's Cuisine είπε...

Αχ τώρα είδα αυτήν την ανάρτηση!
Τι τέλεια που έγινε η πρίζα!!!
Κρίμα να μην έχω μικρά παιδάκια πια...:)
καλή βδομάδα και καλό μήνα!

Ανώνυμος είπε...

ΤΕΛΕΙΟ.Μηπως ξερεις που μπορω να βρω αυτοκολλητα χαρτια σε ποικιλια,thank's

Ανεράιδα είπε...

Ανώνυμε, αυτοκόλλητα χαρτιά βρίσκω σε αρκετή ποικιλία στο σούπερ μάρκετ. Τώρα βέβαια αν επισταμένως ψάχνεις κάτι, συνήθως δεν το βρίσκεις. Εγώ ακολουθώ την εξής τακτική: όποτε βρω κάτι ενδιαφέρον το μαζεύω....βέβαια έτσι έχω γεμίσει με χίλια δυο μπινελίκια το σπίτι μου, αλλά τουλάχιστον έχω μεγάλη ποικιλία σε υλικά για τις κατασκευές μου, χαχα...

Ανώνυμος είπε...

ok thank's θα το κοιταξω,sorry που δεν εβαλα ονομα αλλα δεν εχω e-mail.Mαρινα με λενε.Oι ιδεες σου ειναι Τ Ε Λ Ε Ι Ε Σ.

Ελευθερία είπε...

Η ιδέα σου για την πρίζα είναι απίθανη!!!
εχω κι εγω κάποια σημεία που θα ήθελα να "παρέμβω"!!!!σ'ευχαριστώ για άλλη μια φορά!!!

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να διαβάσω τη γνώμη σου!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails