25.2.10

Χωνάκια από χαρτόνι


Μια πολύ ωραία ιδέα για μικροδωράκι σε παιδιά είναι και τα χειροποίητα χωνάκια από χαρτόνι. Προσφέρονται για δώρο-ενθύμιο σε παιδικό πάρτυ, αλλά και σαν μπομπονιέρα βάφτισης. Το καλό είναι ότι μπορείς να τα γεμίσεις με οτιδήποτε θέλεις ή έχεις: κουφετάκια, καραμέλες, σοκολατάκια αλλά και παιχνιδάκια, μολύβια, μπαλόνια κλπ.


Στη βάφτιση της μικρούλας μου είχα φτιάξει πολύχρωμα χωνάκια από χαρτόνι κάνσον και τύπου κάνσον (πολύ ωραία χρώματα και φθηνότερο από το κάνσον).

Η διαδικασία:
  • Κάνω ένα μεγάλο κύκλο (διάμετρος 50-60 εκ.)  στο χαρτόνι. Το κάθε τρίτο του κύκλου αυτού θα σχηματίσει το κάθε χωνάκι. Κόβω με  ψαλίδι που κάνει σχέδια περιμετρικά τον κύκλο. Με κανονικό ψαλίδι κόβω στα τρία τον κύκλο. Με το κάθε κομμάτι σχηματίζω ένα χωνάκι και το στερεώνω με κόλλα. (επειδή είναι δύκολο να το κρατάτε μέχρι να κολλήσει, καλό θα ήταν να το στερεώσετε με ένα συνδετήρα και να το αφήσετε να κολλήσει. Αφού στεγνώσει η κόλλα βγάλτε το συνδετήρα). 

  • Με το περφορατέρ κάνουμε 4 τρύπες στο πάνω μέρος του χωνιού και περνάμε κορδέλα. Κάνουμε ένα φιόγκο μπροστά. Το χωνάκι είναι έτοιμο να το γεμίσουμε.
    • Στο κάθε χωνάκι έβαλα χαρτί αφής ή γκοφρέ και μέσα του καραμέλες, ένα ανεμομυλάκι, ένα μολύβι και ένα μπαλόνι. Στην μπροστινή μεριά επίσης κόλλησα αυτοκόλλητα και έβαλα κι ένα συνδετηράκι.
       

        


      Τα χωνάκια από χαρτόνι όμως μπορούν και αλλού να βρουν εφαρμογές.
      Μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε γάμους για τα κουφέτα:









      Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για χριστουγεννιάτικο ντεκόρ:

       
      Μπορούν να γίνουν δωράκι για τους αγαπημένους μας:
      Μπορούν να φτιαχτούν από όμορφο χαρτί με μοτίβο και να χρησιμοποιηθούν για τη διακόσμηση μιας γωνιάς:
       


       


       

      Μπορούν να στολιστούν με λουλούδια και να χρησιμοποιηθούν για ανοιξιάτικο ντεκόρ ή αντί για πρωτομαγιάτικο στεφάνι:

       

      Πολύ ωραία ιδέα και χρήσιμο tutorial
       

      22 σχόλια:

      Δημιουργία είπε...

      Πανεμορφα τα χωνακια και μπορουν να χρησιμοποιηθουν για πολλες ιδεες.

      neli είπε...

      Πραγματικά εχουν άπειρες χρησεις!

      princess είπε...

      τα χωνάκια είναι υπέροχη λύση, για πολλά πράγματα και ταιριάζουν σε όλες τις περιπτώσεις!!! ειδικά αν έχουν και σοκολατάκια που είναι η αδυναμία μου.

      ΓΩΓΩ είπε...

      Φανταστικά τα χωνάκια τελικά ... εύκολα στην κατασκευή με πάρα πολλές χρήσεις ...

      Demi είπε...

      Γειά σου Ανεράιδα!!!Το μπλογκ σου ειναι πολύ ωραίο και μάρέσουν πολύ οι ιδέες και οι κατασκευές σου!!!υπέροχα τα χωνάκια μπράβο!!!εχω φτιάξει και εγω με δωρακια για τους μικρούς μας φιλους.
      Να εισαι καλά και χαιρεσαι τα παιδάκια σου με υγεια και χαρά!!!

      Betty's Cuisine είπε...

      Αχ τι όμορφα!
      και πόσες εφαρμογές έχουν!
      μου αρέσουν όλα...
      άμα έχει ο άνθρωπος ταλέντο φαίνεται!
      καλό βράδυ

      eudokia είπε...

      τα χωνάκια είναι τέλεια ιδέα! τα έχω φτιάξει και για adnent calendar τα Χριστούγεννα! πολύ ωραίες ιδέες!
      μπράβο!
      σε ευχαριστώ για το σχόλιο στο μπλογκ μου!

      erifili είπε...

      Καλώς σε βρήκα. Πριν 6 χρόνια, στον γάμο της κόρης μου, είχα φτιάξει και εγώ λευκά χωνάκια με ασημένιο φιογκάκι,για το ρύζι.Πήραμε συγχαρητήρια, γιατί μέχρι τότε δεν είχε κυκλοφορήσει αυτή η ιδέα.Πραγματικά ήταν πανέμορφα, και κράταγες το ρύζι χωρίς να κολλάει στα χέρια σου.Βλέπεις τότε δεν υπήρχαν τα πουγκάκια που έχουν τωρα!!! Συγχαρητήρια για τις κατασκευές σου και ευχαριστώ για τα καλά σου σχόλια στο μπλόγκ μου

      Ανεράιδα είπε...

      Δημιουργία, Neli σας ευχαριστώ για το σχόλιο σας. Θα τα έχουμε στα υπόψη, έ;; :)

      Ανεράιδα είπε...

      Princess, ναι, έ; Σ' αρέσουν και σένα, έ; Κάποια στιγμή θα ανεβάσω κάποια περίεργα σοκολατάκια δικής μου εμπνεύσεως...

      Ανεράιδα είπε...

      Demi, σε ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου για τα καλά σου λόγια!!

      Ανεράιδα είπε...

      Betty, σε ευχαριστώ, μια που μίλησες για ταλέντο, το ιστολόγιό σου μπαίνει στα αγαπημένα πάραυτα!!

      Ανεράιδα είπε...

      Εudokia, αν και δεν κατάλαβα πώς τα χρησιμοποίησες (δεν είμαι εξοικειωμένη με τους όρους του σκραπμπουκινγκ... μήπως είναι το ημερολόγιο με τα δωράκια μέχρι τα Χριστούγεννα;; )σε ευχαριστώ πολύ πάντως για τα σχόλιά σου!!

      Ανεράιδα είπε...

      Erifili, ήταν πραγματικά πρωτοποριακή η ιδέα με τα χωνάκια τότε... Και μ' αρέσει και η διακόσμηση που κάνατε, λευκό και ασημί, πολύ αριστοκρατικό!

      kiki είπε...

      ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ!!!! Καλο μήνα!

      Πατ είπε...

      Aneraida αυτά που φτιάχνεις είναι φοβερά! Τα χωνάκια τα έφτιαξα για να βάλω μέσα το ρύζι του γάμου μου :-) μόνο που δεν σκέφτηκα ένα πράγμα!!! Ότι δε χωράνε στα καλαθάκια που είχα πάρει αρχικά :-( Αν έχεις καμία καλή ιδέα θα με υποχρέωνες....

      Ανεράιδα είπε...

      Πανεράκια;; Τελάρα του μανάβη διακοσμημένα (και κρυμμένα) με τούλι;; Επειδή τα χωνάκια είναι μικρά κάτω και πλατιά πάνω, ταιριάζουν πολύ και χωράνε πολλά σε αυτά τα καλάθια που ανοίγουν ελαφρώς στην πάνω μεριά.... (Συγνώμη για την καθυστέρηση, ελπίζω να σε πρόλαβα)

      Πατ είπε...

      Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! Είχα πάρει μικρά πανεράκια αλλά χωρανε πολύ λίγα...Μάλλον θα βάλω τελάρα - θα μου δώσει η κουμπάρα μου που τα είχε χρησιμοποιήσει στη βάπτισή του μωρού της! Ελπίζω να καταφέρουν οι ξαδέλφες μου να τα κουβαλήσουν! χαχα!

      Ανώνυμος είπε...

      Πάρα πολύ ωραία τα χωνάκια! Άν έχεις φαντασία μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις για με χίλιους δυο τρόπους!

      Ανώνυμος είπε...

      Ηταν ολα τελεια!!!!!!!!!!!!!!!πολλα συγχαρητηρια!!!!!!!!Εχεις τρομερο ταλεντο!!!!!!!!Οι ιδεες σου με βοηθησαν παρα πολυ!!!!!!Εισαι απεκτη και πιανει το χερι σου!!!!!Ελπιζω να μη σε πειραζει που σου μιλαω στον ενικο!!!!!!!!!!!!!Φιλακια πολλα!!!!!!!!!!!!!!


      Η μεγαλυτερη θαυμαστρια σου!!!

      Ανώνυμος είπε...

      Ανεράιδα πολύ ευφάνταστες οι δημιουργίες σου! Σκέφτομαι να φτιάξω για το ρύζι κι εγώ, γιατί δεν μου αρέσουν καθόλου τα υφασμάτινα πουγγιά. Να σε ρωτήσω κάτι, πιστεύεις ότι η μισή διάμετρος είναι μικρή για πουγγί ρυζιού (ουσιαστικά θέλω να χωράει μια μεγάλη χούφτα.) Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων. Γεωργία

      Έλενα είπε...

      Μπράβο σου εξαιρετικές ιδέες με ελάχιστο κόστος!

      Δημοσίευση σχολίου

      Θα χαρώ να διαβάσω τη γνώμη σου!

      LinkWithin

      Related Posts with Thumbnails