19.1.11

Μικρές νεραϊδένιες κρεμαστρούλες

Θυμάστε τις  κρεμαστρούλες μου από πηλό;; Ήταν μια από τις πρώτες κατασκευές που σας είχα δείξει, δικής μου εμπνεύσεως, και επίσης από τις πρώτες που είχα φτιάξει για τα κορίτσια μου....Τις αγαπώ πολύ....Όταν λοιπόν μου ζητήθηκε να φτιάξω άλλες δυο για μια διαδικτυακή μου φίλη δέχτηκα με χαρά την πρόκληση....Έφτιαξα τέσσερις για να έχει να διαλέξει, αλλά και για να κρατήσω 2 για να κάνω  δώρο....Στις δυο πρώτες έβαλα πλαστικά γαντζάκια από αυτά που χρησιμοποιούμε για να στερεώσουμε τις μπάλες στο δέντρο (αφού τα έβαψα βέβαια), στις επόμενες δυο μεταλλικά, ανάλογου στυλ....Για οδηγίες, μπορείτε να δείτε στην αρχική ανάρτηση πώς τις έφτιαξα, αν και δεν είναι τίποτα το δύσκολο ή το ιδιαίτερο....Η κατασκευή είναι πολύ απλή, η διακόσμηση γίνεται μετά με όποιο τρόπο θέλετε. Αυτές εδώ τις διακόσμησα κυρίως με την τεχνική της χαρτοπετσέτας.



40 σχόλια:

ArtAtHome είπε...

ooooooooooo καταπληκτικα σαν μικρα πινακακια ξανα μπραβο ανεραιδα για τα εργα σουυυυ

Δρ. Βρακατόρ είπε...

Πραγματικά υπέροχες!

anthivolon είπε...

Πολύ πολύ χαριτωμένες όλες!!!

lourdi lourdaki είπε...

ΑΝΕΡΑΙΔΑ ΜΟΥ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΧΑΡΙΤΩΜΕΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΕΣ ΜΑ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΟΥ ΕΚΛΕΨΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ!... ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΧΡΩΜΑΤΑ!!!
EIMAI BEBAIA OTI Η ΦΙΛΗ ΣΟΥ ΘΑ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΕΙ!!
ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΕΡΜΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ!!
ΦΙΛΙΑ!!

Ξανθή είπε...

Εγώ θέλω την τελευταία!!
Φιλιά.

Νίκη είπε...

Ειναι πολύ πολύ όμορφες όλες, αλλά ειδικά η τελευταία εξαιρετική!

Asteri (Maria) είπε...

Πολύ όμορφες!!! ειδικά ή 3η και 4η :)
Καλό απόγευμα

eudokia είπε...

αχ,τί όμορφες!!νομίζω πως δεν μπορώ να διαλέξω!!!!

eleni είπε...

Aνεράιδα,τι γλυκούλες!Όμορφα χρώματα και σχέδια.
Ετοιμάζω-δλδ εδώ και καιρό έχει μείνειστην άκρη-μια ξύλινη ,αλλά για αγοράκια περιορισμένα τα θέματα-άλλο οι νεραϊδούλες.
Φιλιά!

λΕλένη είπε...

Είναι πολύ γλυκές!!! Θα συμφωνήσω με τις προλαλλήσες ότι οι 2 στο τέλος είναι ένα "κλικ" ομορφότερες!!

Kalli Kent είπε...

Πολύ μου αρέσουν!!!

foufoula89 είπε...

πολυ ομορφες ολες....αλλα η 1 και η 4 ειναι τελειες...οτι κανεισ το κανεισ με πολυ αγαπη ....

para-kelsoscooks είπε...

Θα μαλώσουμε. Ποιά θα πρωτοπάρει την τελευταία;
Όχι τέλεια, απλώς .....νεραιδένια.

spoon_n_love είπε...

Ανεράιδα μου γλυκειά πανέμορφες ειδικά οι 2 τελευταίες!!!!!!

ChinaCatSunflower είπε...

Μέσα στη γλύκα είναι!!!
Μπράβο!!!

Konstantina Chryssanthopoulou είπε...

Πολύ όμορφες!!!!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Γλυκιά νεράιδα πανέμορφες είναι! Οι δύο τελευταίες η αδυναμία μου!!

NANTIA είπε...

Πολύ γλυκές και χαριτωμένες! Κι αυτές στο φάκελο "ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ" κάποια μέρα...

Μαμά Κουκουβάγια είπε...

Εκπληκτικές, όλες υπέροχες αλλά τις δυο τελευταίες θα τις ήθελα σαν τρελή ακόμα και για το δικό μου δωμάτιο! ;)
Μπράβο για άλλη μια φορά!

Λαμπρινή είπε...

Δεν έχω λόγια...Είναι υπέροχα όλα με ιδιαίτερη προτίμηση στο τελευταίο!Πάω να δω τις οδηγίες σου από την προηγούμενη ανάρτηση.Μπράβο σου Ανεράιδα για ακόμα μία φορά!

ria είπε...

ωωωωωωωωωωωωωωω!!
Και οι τρεις μου αρέσουν!!
Παω να δω την παλιά ανάρτηση!!!!

Rena είπε...

Εγώ πάντως δε θα ήξερα ποια να διαλέξω!

Marina είπε...

Πολύ ωραία στολισμένες!!! Κάθε τι που βάζεις ομορφαίνουν περισσότερο...

Kiki είπε...

Είναι υπέροχες!!!!! Μπορώ να έχω την τελευταία;;;
Μπράβο σου Ανεράϊδα!!!!!!

χρυσάνθη είπε...

Εμένα όλες ου αρέσουν και έχω πρόβλημα ποιά να διαλέξω!!! Χαριτωμένες και παιχνιδιάρικες!!!!!!!!!!

ιρινι είπε...

Μπράβο Ανεράιδα!!!!Τίς βρίσκω τόσο ρομαντικές και ομορφες, αν με εβαζες να διαλέξω ,θα δυσκολευόμουν ποιά να ξεχωρίσω!!!!!

Unknown είπε...

Καταπληκτική ιδέα με εξαιρετικά χρώματα!!!! Μπράβο Ανεράιδα!!!!!!!!!!

Vita είπε...

Πως σας θαυμάζω εσάς τις καλλιτέχνηδες του διαδικτύου! Υπέροχες οι κρεμάστρες σου

EVAGELIA VRETTOU είπε...

σκέτη γλύκα! μα τι εμπνεύσεις που έχεις!!! Ανεξάντλητη και πάντα τόσο δημιουργική! Μπράβο σου

Διασκέσις είπε...

Είναι τόοοσο γλυκιές!σα ζαχαρωτά!!!οι χαρτοπετσέτες που χρησιμοποίησες είναι ονειρεμένες και νεραιδένιες!!!Μ' αρέσουν και τα πολύχρωμα φιογκάκια στο κρέμασμα!!!σε φιλώ

LL είπε...

Υπέροχες!!! Ρομαντικές!!!! Γλύκες!!!!! Φιλάκιαααααααααα

Ευαγγελία Βλασσοπούλου είπε...

Όλες είναι πολύ όμορφες αλλά προτιμώ την τρίτη!!!

olivetreegirl είπε...

Πολύ πολύ όμορφες!!! Μου άρεσαν περισσότερο οι δύο τελευταίες!

margarita είπε...

με εχουν καλυψει τα παραπανω σχολια!!!!πανεμορφες!!!

Ανεράιδα είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ πολύ όλες σας!! Τα γούστα μας συμπίπτουν, κι εμένα η τελευταία μ' αρέσει περισσότερο.... Πολλά φιλιά!!

manousina είπε...

Ένα βραβείο σε περιμένει εδώ: http://nostimia.blogspot.com/2011/01/foodbloggers.html

Maria είπε...

Και εγώ το ίδιο θα πω...είναι πολύ πολύ όμορφες!! Η φίλη σου σίγουρα θα ενθουσιαστεί φιλιά!

drosostalitsa είπε...

Γλύκες είναι!!!

Καλό Σαβ/κο Ανεραιδα μου

Ανώνυμος είπε...

Υπέροχες δημιουργίες αλλά έχω μια απορία! Είπες πως δουλεψες με την τεχνικη της χαρτοπετσέτας αλλά δε μπορώ να βρω τεχνική της χαρτοπετσέτας σε πηλό!!!! Πωρ γίνεται; Όπως κ στο καδράκι;

Ανεράιδα είπε...

Ανώνυμε/η, ακριβώς το ίδιο....Περιμένεις βέβαια να στεγνώσει ο πηλός καλά, κόβεις το σημείο που θες από τη χαρτοπετσέτα και το κολλάς με αραιωμένη ατλακόλ....ρίχνεις και λίγη χρωματιστή σκόνη, κολλάς και κανένα λουλουδάκι και είναι έτοιμο!

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να διαβάσω τη γνώμη σου!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails