4.9.10

Νεραϊδένιο φωτιστικό

Όπως σας υποσχέθηκα χθες, ανεβάζω σήμερα τον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να μεταμορφώσουμε ένα φαναράκι σε φωτιστικό οροφής, εξοικονομώντας χρήμα, αλλά και δημιουργώντας κάτι που μας εκφράζει και μας ικανοποιεί. Πρόκεται βέβαια για ένα φωτιστικό που ταιριάζει περισσότερο σε κοριτσίστικο δωμάτιο, όμως με λίγη φαντασία μπορούμε να το προσαρμόσουμε και στα γούστα ενός μικρού κυρίου. Σ' αυτήν την περίπτωση δε θα τονίσουμε τις πεταλούδες, ούτε βέβαια θα βάλουμε φιογκάκια και κρυσταλλάκια, αλλά θα κρεμάσουμε ή θα κολλήσουμε ζωάκια, lego, ακόμα και play mobil.

Ας δούμε όμως πώς μπορούμε να το φτιάξουμε:

Πήρα λοιπόν το παρακάτω φαναράκι (τζάμπο). Έβγαλα προσεκτικά από μέσα του το κερί.

Τόνισα λίγο τις πεταλούδες με ροζ γκλίτερ
Στόλισα με φιόγκους, λουλουδάκια κλπ και με λεπτό σύρμα ή πετονιά στερέωσα μερικές χαντρούλες πάνω του

Για να γίνει πιο ρομαντικό και μελωδικό κρέμασα με ανοιχτόχρωμη κλωστή και μερικά κρυσταλλάκια στην κάτω μεριά.
Όλα τα κρυσταλλάκια καθώς και οι γαλάζιες χαντρούλες (το παρακάτω κολιέ) είναι από τα μαγαζιά του ενός ευρώ, στα οποία μπορούμε να βρούμε καταπληκτικά υλικά για τις χειροτεχνίες μας. Τα μικρά κρυσταλλάκια ήταν επίσης κολιέ. Οι ροζ χάντρες ήταν από αυτές που μου είχε στείλει η Φωτεινή....Μόλις τις είδα ήξερα ότι θα τις βάλω σε φωτιστικό! Ευχαριστώ Φωτεινή μου και πάλι!

Μα χάντρες επίσης από το 1 ευρώ και κάποιες που είχα έφτιαξα και αυτό το βραχιολάκι με το οποίο στόλισα το πάνω μέρος του φαναριού.
Στη βάση του κόλλησα πουά κορδέλα και κάτι λουλουδάκια από μια παλιά χαλασμένη στέκα της κόρης μου (ήταν ακριβώς στα μέτρα του)

Τώρα το σημαντικότερο: πώς το στερέωσα στο ντουί;;

Έκοψα ένα κύκλο από χαρτόνι με διάμετρο περίπου 10 εκατοστά.
Σχημάτισα με οδηγό τη βίδα του άλλον ένα εσωτερικό κύκλο και τον έκοψα με κοπίδι.
Στερέωσα μέσα τη βίδα και προέκυψε το εξής:
 
Με μεγάλη προσοχή και ζευλώνοντας λίγο το χαρτόνι το πέρασα μέσα στο φαναράκι και το βίδωσα στο ντουί. Δε χρειάζεται καν να κολλήσει το χαρτόνι στο φανάρι. Ύστερα βίδωσα τη λάμπα περνώντας το χέρι μου από την κάτω μεριά και στερέωσα κάποια κρυσταλλάκια που έπεσαν. Αυτή η δουλειά καλύτερα είναι να γίνεται στην αρχή και μετά να στολίζεται το φανάρι, εγώ τα έκανα λίγο ανάποδα.....Από την άλλη, δεν είναι και εύκολο να προσπαθείς να το διακοσμησεις, ανεβασμένη σε καρέκλα...Τέλος πάντων, ο τρόπος στερέωσης όπως φαίνεται από κάτω:
Και το φωτιστικό ολοκληρωμένο και από διάφορες οπτικές γωνίες:
 
και αναμμένο:
 

Και μην ξεχνάτε: θα χαιρόμουν παααααάρα πολύ αν κάποιος-α έφτιαχνε κάτι παρόμοιο και μου έστελνε φωτο να το δω ή τη δημοσίευε στο ιστολόγιό του! Αυτό ισχύει για όλες μου τις δημιουργίες άλλωστε.

Φιλιά!!

30 σχόλια:

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!δεν μπορώ τίποτ άλλο να πω πιο απλό, πιο βαθύ,πιο μεγάλο...

Ξανθή είπε...

Έχεις μεγάλη υπομονή και ταλέντο!!
Αν θέλεις δες μια πρόσκληση για σένα!!

Unknown είπε...

Υπέροχο ανεράιδα μου!!!! Οπως όλα που φτιάχνεις!!! Προς το παρόν δεν έχω κάνει πολλές κατασκευές σαν τις δικές σου όμως τίμησα ιδιαίτερα την ντεκουπάζ επάνω σε καδράκι!!!! Επιφυλάσσομαι και για περισσότερες κατασκευες στο μέλλον !! Ασε που με αυτά που φτιάχνεις δίνεις έμπνευση για να σκεφτούμε παραπέρα

Φιλια΄

ChristinaD είπε...

πολύ ωραίο Ανεράιδα!!λές να το δοκιμάσω κι εγώ?με βάζεις σε σκέψεις!!!

Ανώνυμος είπε...

Ανεράιδα δε σε προλαβαίνουμε!!!Μέχρι να σχολιάσω στο ένα ποστ ανεβάζεις κι άλλο!!Τέλεια όλα(και οι πετρίτσες και τα φωτιστικά!)
Γεια στα χέρια σου!
Άννα,Βέροια

apinkdreamer είπε...

εισαι εκπληκτικη! δε ξερω τι αλλο να πω!!!!

Magda^_^ είπε...

Καλά ε,υπερπαραγωγή!! Είναι μαγικό, ειδικά αναμμένο!:))
Χίλια μπράβο στην Ανεράιδααααααα!!
Φιλιά!

Fairy's Art είπε...

Ανεραιδακι ειναι καταπληκτικό πως τα σκεφτεσαι όλα αυτα!!!!!!! Μας δινεις εμπνευση για δημιουργία.....ειναι ολα super και φαινεται με ποση πολυ αγαπη τα δημιουργεις.... Μπραβο σου!!!!!!!

princess είπε...

Ανεραιδα μου δεν εχω λόγια είναι απλά μαγευτικό!!!!! μπράβοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο

princess είπε...

ΑΑΑ ξέχασα αν έχεις όρεξη για λίγο παιχνίδι χτύπα στο σπιτάκι μου

Rena είπε...

Είσαι αναλυτικότατη σ' ευχαριστούμε!

Δέσποινα είπε...

Είναι υπέροχο! Μου'ρχεται να βάλω τα κλάματα! Θέλω κι εγώωωωω αλλά αυτό με το ντουί με προβληματίζει λίγο! Οκ, πολύ, το παραδέχομαι! Ούτε που βρίσκουμε το γκλίτερ δεν ξέρω! ...
Πάντως το φωτιστικό σκίζει, είναι πανέμορφο!

Φωτεινή είπε...

Μόλις επέστρεψα από ταξιδάκι και κάνω μια βόλτα στη "γειτονιά"! Κουκλίστικο το φωτιστικό! Καμιά ιδέα για να φτιάξουμε από την αρχή ένα με σύρμα και παρόμοια διακόσμηση που θα βρούμε?
(Ήμουν σίγουρη ότι θα αξιοποιήσεις τις χάντρες σε κάτι πολύ όμορφο!)

kira είπε...

ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΑΝΕΡΑΙΔΑ ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΩ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΓΧΑΙΡΩ.ΚΙ ΕΓΩ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΩ ΚΑΙ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΝΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ Κ ΜΕ ΕΧΕΙΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΑΠΕΙΡΕΣ ΦΟΡΕΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ Κ ΝΑ ΟΜΟΡΦΑΙΝΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΠΑΝΤΑ.ΣΟΥ ΧΡΩΣΤΩ ΚΑΙΡΟ ΤΩΡΑ ΕΝΑ ΜΕΓΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Δημιουργία είπε...

Αλλαξες τα φωτα στο φαναρακι αλλα το εκανες αγνωριστο, στο καλυτερο βεβαια.Γεια στα χερια σου.

Ελευθερία είπε...

κοριτσάκι είναι ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!!!!!! γεια στα χεράκια σου...

"Los Angelinos" είπε...

Πανέξυπνο! πολύ χαίρομαι όταν δεν πετάμε τα πραματάκια μας. πολύ λυπάμαι όταν για αυτό μας φωνάζουν οι σύντροφοι!

kiki είπε...

Είσαι πολυτάλαντη και χρυσοχέρα! Αυτό έχω μόνο να πω. Έχω δώσει το λινκ σου στην κόρη μου και σε παρακολουθεί!

Ανεράιδα είπε...

Χαρά, να 'σαι καλά! Μ' άρεσε ο στίχος που μας θύμισες!

Ξανθή, σε ευχαριστώ! Ωραίο παιχνίδι, σκέφτομαι από χθες τι θα γράψω...

Μαρία, χαίρομαι που βρίσκουν ανταπόκριση οι ενίοτε τρελές μου ιδέες :):)

ChristinaD, εννοείται!! Περιμένουμε να δούμε πώς θα το φτιάξεις! Και ό,τι θέλεις, ρώτα...

Αννούλα από Βέροια, σε ευχαριστώ!! Με έχει πιάσει μια δημιουργικότητα αχαλίνωτη αυτές τις ημέρες, χχααχα

Ανεράιδα είπε...

Apinkdreamer, σε ευχαριστώ και ανταποδίδω! Η ιδέα σου με το ημερολόγιο σούπερ, αν και δεν πρόλαβα να τη δω εγκαίρως...

Magda, ναι είναι ωραίο αναμμένο, thanks κοριτσάκι!

Fairy's art, να 'σαι καλά, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!

Princess, έεεερχομαιιιι με χαράααα!

Ρενάκι, ευχαριστώ!

Ανεράιδα είπε...

Δέσποινα, όχι όχι, μη βάλεις τα κλάματα! Πάρε τα υλικά και φτιάξτο! Υπάρχουν πάμφθηνα σε μαγαζιά με ηλεκτρολογικό υλικό και τύπου πράκτικερ κλπ απλά συστήματα για φωτιστικά... αλλά μπορείς να το στερεώσεις και στο ήδη υπάρχον στο σπίτι σου! Όσο για το γκλίτερ, είναι σκόνη σε διάφορα χρώματα, υπάρχει σε όλα τα χαρτοπωλεία.

Φωτεινή, με προκαλείς και θα το ψάξω, μ' αρέσουν τέτοιου είδους προκλήσεις!!

Σοφία, έρχομαι έρχομαι....σε ευχαριστώ για την προτίμηση!

Kira, σε ευχαριστώ πολύ πολύ κι εγώ κοπέλα μου!! Αν θέλεις, στείλε μου να δούμε και να δείξουμε τι φτιάχνεις!

Ανεράιδα είπε...

Δημιουργία, του άλλαξα τα φώτα κυριολεκτικά και μεταφορικά, χαχα, σε ευχαριστώ!!

Eleftheria, σε ευχαριστώ και σένα κοπέλα μου!

Los Angelinos, δεν μπορώ να πω ότι μου γκρινιάζει απλώς έχει την ίδια ενοχλητική συνήθεια να μη θέλει να πετάξει τίποτα.... και δεν τα διαχωρίζει σε πράγματα που ανακυκλώνονται ή όχι, τα κρατάει όλα!!

Kiki, σε υπερευχαριστώ! Φιλιά

Ανώνυμος είπε...

Εγω πάλι πραγματικα θελω να γινω μαστορισσα σαν κι εσενα !!!
εχω εντυπωσιαστει... τα σπας λεμε... και σου μιλαει ατομο που εχει δυο αριστερά χερια...
η μαγκια ειναι οτι το κανεις να φαινεται τόσο ευκολο όσο και αυτό:

http://www.youtube.com/watch?v=D1ZYhVpdXbQ

βέβαια η πραξη ειναι αλλο "κεφαλαιο"...

Στελνω μαιλ με μια απορια για το παρθενικο μου ξεκινημα στις κατασκευες...θα χαρω πολυ να παρω απαντηση για ...γουρι ;-)

Β.

Ανώνυμος είπε...

Όλα υπέροχα όπως πάντα!

sonora είπε...

Πολύ καλή ιδέα,μπράβο.Όσο για την πρόσκληση να αναρτήσουμε δικά μας έργα,εγώ χρειάζομαι μαθήματα ανάρτησης φωτογραφίας ακόμη.Σε λίγο καιρό θα μπορώ να το κάνω φαντάζομαι.Θα ειδοποιήσω.Να είσαι καλά.

olivetreegirl είπε...

Είσαι απίστευτη!!!! Μπράβο και πάλι μπράβο!!

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ.....ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΣΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ...ΤΕΛΕΙΟ ΟΜΩΣ...

ελευθερια είπε...

απιστευτες δημιουργιες συγχαρητηρια

Ανώνυμος είπε...

Καταπληκτικο ! Έψαξα να βρω το φαναράκι στα jumbo αλλά ματαια. Μήπως έχεις ιδεα που μπορω να βρω αντίστοιχο φαναράκι? βοηθησεμε γιατί είναι τέλειο & η κόρη μου μολις το είδε το θέλει οπωσδήποτε. Αχ τι μας κάνεις?Ματινα

Ανεράιδα είπε...

Ματίνα δεν θα το έχει πια στα τζάμπο φαντάζομαι. Μετά από τόσα χρόνια... μπορείς όμως να βρεις όμορφα κλουβιά στο ίδιο μαγαζί και με τα ίδια υλικά να τα μεταμορφώσεις σε παρόμοιο φωτιστικό. Καλή επιτυχία.

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να διαβάσω τη γνώμη σου!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails