20.12.10

Οι καλύτερες Χριστουγεννιάτικες κατασκευές!

Ο Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός ολοκληρώθηκε. Το βράδυ θα γίνει η κλήρωση των δώρων, ενώ για δύο μέρες θα μπορείτε να ψηφίζετε τις καλύτερες κατά τη γνώμη σας συμμετοχές. Ξαναλέω ότι η ψηφοφορία αυτή είναι ενδεικτική και δεν έχει άλλο ρόλο παρά να μας δώσει μια ιδέα για το ποια έργα αρέσουν περισσότερο. Ξέρω καλά πως όλοι οι συμμετέχοντες το έκαναν για τη διαδικασία και όχι για τα δώρα, όμως πρέπει κι εγώ από τη μεριά μου να διευκρινίσω κάποια πράγματα για να είμαι εντάξει με τον εαυτό μου.

Μπορείτε λοιπόν από τώρα να ψηφίζετε τα έργα που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης. Καλή επιτυχία σε όλους!! Το βράδυ θα επανέλθω με την κλήρωση!


Χαίρετε, χαίρετε! Άντε να μπαίνουμε σιγά σιγά στο πνεύμα των Χριστουγέννων! Ο Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός μας ξεκινά! Εδώ θα βρούμε συγκεντρωμένες απίθανες, πανέμορφες προτάσεις, που δεν κοστίζουν παρά μόνο λίγο από το χρόνο μας και πολύ από το μεράκι μας.....Ήδη, σε κάποια μπλογκς, έχω δει εξαιρετικές προτάσεις για να κάνουμε τα Χριστούγεννα αυτά πιο ...."χειροποίητα": το πολλά υποσχόμενο δέντρο της Αχτίδας, τα πραγματικά υπέροχα στολιδάκια της Puccarina, τα πανέμορφα κουτιά της Μαρίας, τα μανταλάκια της Vana, η παιχνιδιάρικη καρτούλα της Irini, τα γούρια της Χριστιάννας....

Μπορείτε να συμμετάσχετε όσες φορές θέλετε, με παλιές και νέες δημιουργίες σας, αρκεί να προσέχετε κάθε φορά να συνδέετε τη φωτογραφία που ανεβάζετε με την ανάρτηση της συγκεκριμένης κατασκευής και όχι με τη διεύθυνση του ιστολογίου σας γενικά. Έτσι θα μπορεί κάποιος και μετά από μια βδομάδα ας πούμε να βρει εύκολα τη συγκεκριμένη κατασκευή!

Ο διαγωνισμός ξεκινά σήμερα και θα συνεχιστεί μέχρι και λίγες μέρες πριν από τα Χριστούγεννα, θα ολοκληρωθεί δλδ τη Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010. Στη συνέχεια ένα χριστουγεννιάτικο δωράκι που θα σας δείξω εν καιρώ (όταν βρω κάτι καλό) θα κληρωθεί ανάμεσα σε όλους τους συμμετέχοντες. Η ανάρτηση αυτή με τους συνδέσμους θα ανεβαίνει ανά τακτά χρονικά διαστήματα πρώτη, για να εμπλουτίζεται και να λειτουργεί ως έμπνευση για όλους μας.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για να πάρετε μέρος πατήστε το add your link στο κάτω μέρος των φωτογραφιών. Θα σας ζητήσει τη διεύθυνση της σχετικής σας ανάρτησης (σ' αυτό το σημείο θα πρέπει να προσέξετε να βάλετε το λινκ προς τη συγκεκριμένη ανάρτηση, κι όχι προς το μπλογκ γενικά), τον τίτλο της δημιουργίας και το email σας....αυτό το τελευταίο δεν καταλαβαίνω τι σκοπό εξυπηρετεί, αν δε θέλετε να το γνωστοποιήσετε πάντως δε νομίζω ότι θα υπάρχει πρόβλημα αν δεν το γράψετε... Στη συνέχεια, πατήστε Next Step όπου σας δείχνει φωτογραφίες από την ανάρτησή σας, διαλέγετε όποια θέλετε, την κόβετε και έχετε τελειώσει. Η συμμετοχή σας έχει καταχωριστεί.

Αν τώρα θέλετε να συμμετάσχετε, αλλά δε διατηρείτε ιστολόγιο, πάλι κανένα πρόβλημα! Μπορείτε να ανεβάσετε φωτογραφίες και από τον υπολογιστή σας (μην ξεχάσετε όμως να γράψετε ποιος είστε) ή ακόμα και να μου τις στείλετε στο aneraida10@gmail.com μαζί με το όνομά σας και εγώ θα φροντίσω να καταχωριστούν.

Κάνω την αρχή για δοκιμή και περιμένω και τις δικές σας συμμετοχές!
Καλές δημιουργίες!!!

38 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

με το καλο να υποδεχτουμε τις γιορτες ... ωραιος διαγωνισμος..

Ξανθή είπε...

Ευτυχώς που μας δίνεις μεγάλο περιθώριο!!
Φιλάκια!

SpIrToKoYto είπε...

τί όμορφο,Χριστουγεννιάτικο πνεύμα...
φαντάζομαι τί ομορφιές και ιδέες θα δούμε..
να είσαι καλά...-:))

drosostalitsa είπε...

Πολύ ωραία ιδέα!!! Μόλις έχω έτοιμο χριστουγεννιάτικο στολίδι θα το προσθέσω!
Μπράβο Ανεραίδα μου, πάντα φανταστικές ιδέες!

Betty's Cuisine είπε...

Νομίζω θα χορτάσει το μάτι μας όμορφα αντικείμενα και μοναδικές ιδέες!
περιμένω με ανυπομονησία!!!

ChinaCatSunflower είπε...

Τέλεια Ιδέα!!!!
Καλές και πανέμορφες δημιουργίες σε όλους!!!

Η ΑΠΕΝΑΤΙ ΟΧΘΗ είπε...

έξυπνος χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός!!

TATIANA είπε...

Πολύ όμορφος διαγωνισμός!! Καλή επιτυχία σε όλους!

spoon_n_love είπε...

Αχ πολύ ωραία η ιδέα σου για αυτό το διαγωνισμό.Μου αρέσει που σιγά σιγά μπαίνουμε στο πνεύμα των Χριστουγέννων. Φιλια!

puccarina είπε...

Ανεράιδα μου τέλεια ιδέα. Σε ευχαριστώ για την αναφορά πολύ πολύ! Όλο και κάτι ακόμα θα σκεφτώ βλέπεις τα Χριστούγεννα είναι μεγάλη πηγή έμπνευσης. Όλα όσα έχουν ανέβει μέχρι τώρα είναι πραγματικά πανέμορφα και ξεχωριστά!

Vana είπε...

Καλή επιτυχία σε όλες! Τα χριστουγεννιάτικα στολίδια είναι από τις πιο ευχάριστες δημιουργίες!

Ειρηνη Σ είπε...

και του χρονου με υγεια

misirlouka είπε...

ζηλευωωωω..θελω να φτιαξω και εγωωωω!!!
Θελω χρονοοοοο !!!!!!!!χαχαχα

LL είπε...

Θα συμμετάσχω και εγώ!!! Ευτυχώς που υπάρχει χρονικό περιθώριο για να ετοιμαστούμε!!!! Φιλιάααα

NANTIA είπε...

Σ'αγαπάμε γιατί μας οργανώνεις! Τρέχω να φτιάξω κάτι κι εγώ!!!
Φιλιά!

Maria είπε...

Βοήθεια!!! Δεν μπορώ να βρω που είναι το "add your link"! Έχω την αίσθηση ότι πρέπει άθελά σου να έβαλες περιθώριο 10 καταχωρήσεων και τώρα να έχει κλειδώσει ο διαγωνισμός! Όπως και να' χει, δες το κι ενημέρωσε με! Φιλιά!

Maria είπε...

ΟΚ, το είδα ότι το έφτιαξες! Να' σαι καλά! Επειδή είμαι πολύ πιεσμένη αυτόν τον καιρό, αλλά θέλω πολύ να συμμετέχω στον διαγωνισμό, θα καθυστερήσω την συμμετοχή μου, μιας και θέλω να κάνω κάτι διαφορετικό από το decoupage, αλλά και γιατί ταυτόχρονα δουλεύω έργα για τη συμμετοχή μου στην έκθεση του "Βάλε Φαντασία". Άλλωστε, απ 'ότι διαβάζω, το χρονικό περιθώριο είναι μεγάλο. Καλημέρα εύχομαι και καλή δύναμη! Φιλιά!

Vita είπε...

Τι ωραία πράγματα είναι αυτά! Μύρισαν Χριστούγεννα!

Afroditi Dionysopoulou είπε...

Καλησπέρα , πραγματικά πολύ ωραία πράγματα και πολύ όμορφη η ιδέα σου Ανεραιδα!

Ανέβασα μια κατασκευή μου , αλλά δεν μπορεσα να γράψω το όνομα "μπισκοτόσπιτο"

Καλή επιτυχία σε όλους , πραγματικά πολύ όμορφη ιδέα! μπράβο και πάλι ;)

simonmad είπε...

Έχω ένα πρόβλημα Ανεράιδα: Οι νέες σου αναρτήσεις των τελευταίων ημερών δε μου βγαίνουν πλέον στο πλάι, εκεί που ενημερώνομαι για τα ιστολόγια που παρακολουθώ. Μήπως έχεις αλλάξει τη σχετική ρύθμιση? Μπήκα και σε άλλα ιστολόγια που σε παρακολουθούν κι έχουμε μείνει όλη στην ανάρτηση με τον χριστουγεννιάτικο καθρέφτη, πριν από δυο εβδομάδες.
Πολύ γλυκές όλες οι κατασκευές! Αν προλάβω, θα φτιάξω κι εγώ κάτι... ζήλεψα!

simonmad είπε...

Ανεραϊδούλα μου, χτύπα σε παρακαλώ το μαγικό ραβδάκι σου και στείλε το "Χ" και το "κ" πίσω στην ανάρτησή μου, για να γίνει ξανά "Χριστουγεννιάτικος" ο καθρεφτάκος μου!

xristiana xristodoulou είπε...

Θαυμάσια ιδέα!!! Σε ευχαριστώ πολύ - πολύ για την αναφορά!!!! σύντομα θα βάλω κι εγώ το λιθαράκι μου στο διαγωνισμό...
Να είσαι καλά, καλή εβδομάδα!

lourdi lourdaki είπε...

Ανεραιδα μου! περασα να σου πω ευχαριστω για τη ματια σου στο σπιτι μου!! οσο για το διαγωνισμο θα το πω στη κορη μου γιατι εγω δεν τα καταφερνω..
Καλο μεσημερι!

marilise είπε...

τέλειο παιχνίδι ξετρελλαίνομαι να σκαλίζω τις αναρτήσεις μπράβο !!!!!

NANTIA είπε...

Ανεράιδα μου, έψαχνα το mail σου για να σου απαντήσω γι'αυτό που με ρωτάς, δεν το βρήκα, οπότε σου λέω από 'δω ότι μπορείς!! Για οποιαδήποτε απορία στείλε μου mail (chandolia_nantia@yahoo.gr)

lourdi lourdaki είπε...

Καλημερα! και ενα μεγαλοοοο!!ευχαριστω!

anthivolon είπε...

Δε ξέρω τί έγινε και έχασα το προηγούμενο σχόλιό μου!! Έλεγα λοιπόν πως βρίσκω πολύ πρωτότυπη και ιδιαίτερα έξυπνη αυτή την πρωτοβουλία σου!! Μπορούμε να δούμε έτσι μαζεμένες όλες τις χριστουγεννιάτικες δημιουργίες των φίλων μας και να τις θαυμάσουμε!!
Προσωπικά σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ για τη φιλοξενία!!
Φιλιά

painter είπε...

Ήρθα κι εγώ! Άργησα (όπως πάντα) αλλά ήρθα...
Πολύ ωραία η ιδέα σου Ανεράιδα μου...
Σ' ευχαριστούμε πολύ!!!

Καλές γιορτές να έχουμε!!!

Μαρία Sweet Art είπε...

Μπράβο !!! Πολύ ωραία ιδέα
Χάρμα οφθαλμών. Τόσες όμορφες ιδέες σε μια σελιδα.
ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!

Marina είπε...

Ευχαριστώ για το κίνητρο! Χάρη σε αυτό το διαγωνισμό έμαθα το decoupage! Και ξετρελάθηκα!!! Καλές γιορτές σε όλους, με υγεία και χαρά!!!

lourdi lourdaki είπε...

Καλημερα Ανεραιδα!!χειμωνιασε ε!!!ωραια ειναι να φυγουν πια η Νοτιαδες να ειμαι λιγο πιο καλα...σε ευχαριστω και σου ευχομαι καλο Σ/Κ

marilia είπε...

Να είστε όλες καλά για την προσφορά και το μοίρασμα των ιδεών σας! Με... σώσατε αυτές τις μέρες που 'χα πελαγώσει από την προετοιμασία παζαριού στο σχολείο! Φωτογραφίες από τις απόπειρες πραγματοποίησης κάποιων από των ιδεών σας έχω στα μπλογκιά μου.

Ευχαριστούμε και πάλι! Καλές γιορτές σε όλες σας!

popelix είπε...

Απίθανος πίνακας με ιδέες!!!
Με πιάνει το παράπονο γιατί χώρο δεν έχω, μικρά παιδιά ζουζούνια έχω και όλα τα σύνεργα για χειροτεχνίες που έχω (και είναι πολλά...) συνήθως τα τρώει η σκόνη! Ευτυχώς εκφράζομαι ψηφιακά, κάτι είναι και αυτό ;-)

Καλά Χριστούγεννα να έχουμε!!!

EVAGELIA VRETTOU είπε...

καλημέρα, από τις τελευταίες και καταϊδρωμένες κι εγώ...Φιλιά σε όλες με όλες τις υπέροχες δημιουργίες και βέβαια σε σένα Ανεράϊδα για την καταπληκτική ιδέα σου.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Μάλλον θα βάλω κι εγώ ..συμμετοχή..κλεισμένη στο σπίτι δεν ε΄χω παρά να κάνω πράγματα..έφτιαξα κι όλας γούρια και την κρεμάστρα μου..αύριο θα κάνω άλλα..

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο! Καταπληκτικές ιδέες όλες δεν ξέρω τι να πρωτοδιαλέξω...! Και πάλι μπράβο!!!

χειροποίητα κοσμήματα είπε...

Με τόσες ιδέες θα έχουμε να διαλέγουμε και για τα επόμενα και τα μεθεπόμενα Χριστούγεννα.Καταπληκτική ανάρτηση!!!

Ανώνυμος είπε...

Προτότυπα Χριστουγεννιάτικα Δώρα

http://sistudiogroup.webnode.gr/

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να διαβάσω τη γνώμη σου!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails