17.1.11

Βραβεία αλλά και διακόσμηση με κλαδιά

Τελευταία και καταϊδρωμένη έρχομαι κι εγώ να πάρω τα βραβεία που με μεγάλη γενναιοδωρία μου έδωσαν η Betty, η Αννούλα (Διασκέσις),  η Κωνσταντίνα, η Έφη , η Μαρία Ζ και η Val. Ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ κορίτσια!!
Με τη σειρά μου θα δώσω κι εγώ το βραβείο αυτό στις αγαπημένες μου (κάποιες πιθανόν να το έχουν ήδη πάρει):
  1. Ριρή, για τις φοβερές της δημιουργίες με ύφασμα και όχι μόνο
  2. Μάγδα, γιατί ζορίζεται το πουλάκι μας, αλλά όλο και ξεκλέβει κάποιο χρόνο για δημιουργία
  3. Λίλα, γιατί εκτός από το ότι μαγειρεύει τέλεια, έγινε η αφορμή να εξαφανιστεί η λέξη επικύρωσης από τα περισσότερα μπλογκς (όσοι την έχετε ακόμα, μπορείτε να την αφαιρέσετε)
  4. LiViLaVi, για τα υπέροχα πραγμάκια που φτιάχνει.
  5. Νάντια, για τις γλυκύτατες δημιουργίες και τις ωραίες της αναρτήσεις
  6. Ντέμη, για τις ωραίες στιγμές που μοιράζεται μαζί μας με την κορούλα της
  7. Νeli, που έχει χαθεί τελευταία και μας λείπει
  8. olivetreegirl, για τα καταπληκτικά της κοσμήματα
  9. Ξανθή, για τις φοβερές μυρωδιές που γεμίζει τη blogoσφαιρα
  10. Ελευθερία, για τα καταπληκτικά της γλυκά
Είναι κι άλλα, πάαρα πολλά τα ιστολόγια που έχω αγαπήσει/εκτιμήσει/θαυμάσει και ειλικρινά θα ήθελα να είχα χίλια βραβεία να έδινα....Όλοι, μα όλοι έχετε την αμέριστη αγάπη μου!!


Πάμε τώρα στο δεύτερο θέμα της ανάρτησης (αφού έχω μέρες να γράψω, θα τα γράψω μαζεμένα, χιχιχι)
Σε σχόλιο στην προηγούμενη ερώτηση η Ευαγγελία με ρωτούσε πώς μπορεί να αξιοποιήσει κάποια κλαδιά που βρήκε στην εξοχή διακοσμώντας το σπίτι της. Βρήκα λοιπόν μερικές εικόνες που μας δίνουν κάποιες ιδέες. Η διακόσμηση με κλαδιά ή ακόμα και ρίζες προσδίδει μια νότα φρεσκάδας  και βάζει τη φύση στο σπίτι μας!

Μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε:

ως κεντρική σύνθεση πάνω στο τραπέζι μας
πηγή
Αφού τα τοποθετήσουμε σε γλάστρα μπορούμε να κρεμάσουμε πάνω τους καπέλα!

να στολίσουμε μ' αυτά το τραπέζι μας

να τα καρφώσουμε σε μια βάση κρεμώντας πάνω τους διακοσμητικά η κρυσταλλάκια....
πηγή

να τα κάνουμε κουρτινόβεργα για την κουρτίνα μας....
πηγή
...ή κρεμάστρα για τα παλτά μας (χωρίς τις μύγες)
πηγή

να τα στερεώσουμε στον τοίχο οριζόντια και να κρεμάσουμε πάνω τους φαναράκια...

ή από την οροφή σαν στεφάνι...

...ή σε βάζο
πηγή

να τα βάψουμε λευκά και να τα βάλουμε σε διάφανο βάζο
πηγή
πάνω στο τραπέζι πάλι...

στο τραπεζάκι του καθιστικού με κεράκια ή ρεσώ στερεωμένα πάνω τους

πολύ ωραία ταιριάζουν με το ρουστίκ στυλ
πηγή
Για να δούμε και μια πιο εφικτή, εύκολη και γρήγορη λύση σας δείχνω πώς έχω διακοσμήσει μια γωνιά του σαλονιού μου: έβαλα μέσα σε διάφανο βάζο βοτσαλάκια από τη θάλασσα και μπιλάκια χρωματιστά και έμπηξα μέσα τα κλαδιά.




Μπορούμε φυσικά να βάψουμε πρώτα τα κλαδιά με σπρέυ σε ό,τι χρώμα θέλουμε (ωραίο θα ήταν ένα ασημί ή κάτι να ταιριάζει με το χώρο μας), να τα στερεώσουμε σε αδιαφανές βάζο ή σε ένα ωραίο κασπώ το οποίο έχουμε γεμίσει με άμμο (στην ανάγκη μπορούμε να βάλουμε και χώμα). σφουγγάρι ανθοπωλείου ή και φελιζόλ. Τέλος μπορούμε να κρεμάσουμε πάνω τους κάτι ανάλογο με την εποχή: τα Χριστούγεννα μπάλες και διακοσμητικά, την Άνοιξη πεταλούδες και λουλουδάκια, το Πάσχα κόκκινα αυγά το καλοκαίρι ψαράκια, κοχύλια και αστερίες κλπ κλπ. Επίσης, σε γιορτές ή γενέθλια μπορούν να διακοσμηθούν με μπαλόνια και να χρησιμοποιηθούν ως κεντρικό στοιχείο ή ως διακόσμηση του γιορτινού τραπεζιού. 


Ευχαριστώ τη Μαρίνα που μου θύμισε και το κλαδάκι για τα μπιζού που σας είχα ξαναπαρουσιάσει εδώ, έναν πολύ εύκολο και ανέξοδο τρόπο να τακτοποιούμε τα κολιέ, τα βραχιόλια και τα δαχτυλίδια μας!

Ελπίζω να σε βοήθησα κάπως, Ευαγγελία!

29 σχόλια:

Ξανθή είπε...

Υπέροχες όλες οι ιδέες που προτείνεις!!
Σε ευχαριστούμε πολύ για το βραβείο!!!

Διασκέσις είπε...

Μα πού πας και τα ξετρυπώνεις;!!!Είσαι φοβερη!Μ'άρεσε η κουρτινόβεργα (τύφλα να'χουν οι έτοιμες !) και το φωτιστικό!!!Είναι να μη σου αξίζουν μετά βραβεία;;;;Σε φιλώ!!

LL είπε...

Σε ευχαριστώ Ανεράιδα μου για το βραβείο!!!!!!! Όμορφες όπως πάντα οι ιδέες σου!!!! Φιλιά και καλή εβδομάδα!!!!

para-kelsoscooks είπε...

Πολύ ωραίες ιδέες.Σίγουρα κάποια από όλες θα αρέσει στην Ελευθερία.Μην σου πω ότι και εμείς όλο και κάποια ιδέα θα ....κλέψουμε.

NANTIA είπε...

Ωωωω! Κι άλλο βραβειάκι! Ευχαριστώ μοναδική μας Ανεράιδα! Μου αρέσουν πολύ οι προτάσεις σου! Έχω άλλη μια που την είδες στο μπλόγκ μου: φορεμένα στο λαιμό μας! Χιχι! Τελικά τα μεγάλα πνεύματα...
Φιλιά!

Marina είπε...

Επίσης μπορείς να κρεμάσεις τα φο κολιέ σου!!! Υπέροχες όλες οι ιδέες και όμορφη η παρουσίαση!!!

Ελευθερία είπε...

ευχαριστω παρα πολυ για το δωρακι σου, μολις το παρελαβα !!!!
τωρα για τα κλαδια σου.... αληθεια που τα βρισκεις???
ειναι τελεια, βασικα οτι πιανεις στα χερια σου γινετε... νεραιδενιο

eleni είπε...

Μπράβο,γλυκιά μου Ανεράιδα!Το βραβείο το αξίζεις για τις προτάσεις,τα έργα και την όλη προετοιμασία για να μας προτείνεις τις ιδέες σου!

Μα τι προτάσεις είναι πάλι αυτές!Απίθανες όλες και πολύ όμορφες!
Φιλιά!

Marie είπε...

Τι υπέροχες ιδέες!!!! Ευχαριστούμε!!!

ευαγγελια είπε...

σε ευχαριστω για την βοηθεια. εισαι υπεροχη.
ευαγγελια

Ανεράιδα είπε...

Ξανθή, εγώ σε ευχαριστώ!

Άννα, μπορεί να είναι λίγο δύσκολα ως κατασκευές (για να είναι ταυτόχρονα και λειτουργικά εννοώ), αλλά όντως είναι ωραία αυτά που λες....Φιλάκια κι από μένα και σ' ευχαριστώ!

LIViLaVi, να 'σαι καλά κοπέλα μου και να δημιουργείς!!

para-kelsoscooks, να κλέψουμε να κλέψουμε χαχα

Νάντια, ναι, το είδα και είναι άπαιχτο!! Μ' αρέσουν πολύ αυτές οι καρφίτσες που χρησιμοποιείτε!

Ανεράιδα είπε...

Μαρίνα, μου θύμισες ότι είχα να σας δείξω κι ένα τέτοιο που είχα παρουσιάσει ξανά παλιότερα....πάω να το προσθέσω, ευχαριστώωωωω

Ελευθερία, τα δικά μου τα αγόρασα η ηλίθια.....λες και δεν μπορούσα να κόψω από κανένα δέντρο και να τα βάψω ό,τι χρώμα ήθελα μετά....τέλος πάντων, η εύκολη λύση, φθηνά ήταν πάντως...σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

Eleni μου, με τον καλό σου λόγο πάντα! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!

Marie, παρακαλώωωω, εγώ ευχαριστώ!

Ευαγγελία μου, που με ευχαριστείς κιόλας κοπέλα μου, εμένα που σε ξαναβάφτισα και σ' έκανα Ελευθερία.....συγνώωωωωωμηηηηηη!!! Ελπίζω να πήρες καμιά ιδέα!

Konstantina Chryssanthopoulou είπε...

Μα καλά είναι τέέέέέλεια!!! Ειδικά εκείνα με τα κεράκια... Αλλά δεν προλαβαίνω τώρα, αγόρασα στεφάνι για να κάνω φωτιστικό!! χαχαχα Με κόλλησες πάλι... Φιλιά πολλά!!!!!!!!!

Rena είπε...

Φανταστικές ιδέες θα υιοθετήσω κάποιες,ευχαριστούμε!

Ανώνυμος είπε...

συγχαρητηρια για το βραβειο...

και οι ιδεες για τα κλαδια ονειρεμενες...

olivetreegirl είπε...

Ευχαριστώ πολύύύύύ!!!!!! Τι καλά! Καταπληκτικές οι ιδέες με τα κλαδιά, κυρίως το κουτρινόξυλο (όνομα και πράμα) και η κρεμάστρα!

ιρινι είπε...

Ανεραιδούλα μου, σε ευχαριστώ πολύ-πολυ για το βραβείο!!!!!!
Τι καταπληκτικές ιδέες μας δείχνης σήμερα , ειδικά η πρώτη φωτογραφία με την σύνθεση πάνω απο το τραπέζι ειναι υπέροχη!!!Πως στερεώνεται άραγε???
Φιλάκια!!!!

Μarion, είπε...

Πολύ όμορφες όλες οι φωτογραφίες
Και πολύ ωραίες ιδέες. Τα κλαδιά μου αρέσουν πολύ
Συγχαρητηρια για το βραβείο :)

anna είπε...

Ανεραιδα πανεμορφα όλα,εγω σε κατι κλαδακια που ειχα παλι ίδεα δικια σου ξεπατικωσα, τα εβαλα σε μεγαλο πιθαρι- πυλινη γλαστρα,και πάνω εβαλα λουλουδακια απο πουγκι σαν αυτα που μας ειχεσ δειξει εδω http://aneraida.blogspot.com/2010/04/blog-post_16.html,στο κεντρο εβαλα διάφορα κουμπια που τα έβαψα μοβ ώστε να ταιριάζουν με το δωματιο μου......Ευχαριστούμε καλό βραδυ

Δημιουργία είπε...

Η μια δημιουργια πιο ομορφη απο την αλλη ειναι.

misirlouka είπε...

ξετρελενομαι για διακοσμηση με κλαρια.Ειχα στο σαλονι μου τα οποια εβγαλα γι αλλαγη αλλα με τσιγλισες με την αναρτηση σου και λεω να ξαναβαλω.....υπεροχες ιδεες!

lourdi lourdaki είπε...

ΑΝΕΡΑΙΔΑ ΜΟΥ ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟΟΟ!!!ΣΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΛΟΚΟΣΠΙΤΟ ΣΟΥ!!!ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!
ΤΑ ΚΛΑΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ!!!ΕΧΩ ΦΤΙΑΞΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΤΙ ΜΕ ΚΛΑΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΡΙΑ Ζ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ!
ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΜΕΡΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!

anthivolon είπε...

Πανέμορφες οι ιδέες σου!! Βρίσκω πολύ πρωτότυπη την ιδέα του κουρτινόξυλου!!
Φιλιά και καλημέρες

Maria είπε...

συγχαρητηρια για τα βραβεια,,,να τα χιλιασεις!!!
οι ιδεες ειμαι υπεροχες!!!!!!
ευχαριστουμε!!!!

Ειρηνη Σ είπε...

μπραβο για τα βραβεια και σε αλλα με το καλο
οι ιδεες με τα κλαδια πανεμορφες
σευχαρηστουμε

χρυσάνθη είπε...

Πολύ όμορφες και έξυπνες ιδέες διακόσμησης!!!Και ή δική σου εφαρμογή πανέμορφη! Φιλάκια!

Demi είπε...

Συγχαρητήρια για τα βραβεία!!Και ευχαριστω πολύ για το βραβειακι που μου χάρισες!!!Οπως πάντα υπέροχες οι δημιουργιες σου με τα κλαδια,αλλα και των αλλων μπλογκ οι κατασκευες πολυ ομορφες!!Ευχαριστουμε για τις ιδέες....

kiki είπε...

Καταπληκτικές ιδέες!!!

katia είπε...

υπεροχες ολες οι ιδεες σου μπραβοοοοοοοοοοοοοοοο

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να διαβάσω τη γνώμη σου!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails