11.12.11

Συμμετοχή στο χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό: αλεξανδρινά από χαρτόνι

Η Αθανασία με συγκίνησε με το μήνυμά της: "Ο διαγωνισμός σας με οδήγησε σε μονοπάτια που είχα χρόνια να περπατήσω!Κάθε Χριστούγεννα φτιάχνω δεντράκια και αστεράκια που στολίζουν τα παράθυρά μας και φροντίζω το σπίτι μας να έχει μυρωδιές από Χριστούγεννα όπως τα μελονομακάρονα, οι κουραμπιέδες και οι δίπλες.Μυρωδιές που υπάρχουν και στις δικές μου αναμνήσεις από τα παιδικά μου Χριστούγεννα, κατασκευές όμως είχα να φτιάξω από το Δημοτικό.Για αυτό σας χαρίζω μια κατασκευή-ανάμνηση που είχαμε κάνει στην Πέμπτη Δημοτικού και που για χάρη του διαγωνισμού σας ξαναφτιαξα μετά από χρόνια.Ενα στεφάνι από Αλεξανδρινά φτιαγμένο από κανσόν χαρτί,χρυσόσκονη και πολύ αγάπη.Βοηθούς μου στην κατασκευή είχα φυσικά τα τρία μου παιδάκια.
Καλές Γιορτές να έχουμε με πολύ πολύ Αγάπη και πάνω από όλα Υγεία για όλο τον κόσμο και για το νέο έτος,που σε λίγο θα μας ανοίξει την πόρτα του, λιγότερες στεναχώριες και προβλήματα και περισσότερο χρόνο για να περνάμε με τα παιδάκια μας.
Καλά Χριστούγεννα!!!"





Σε ευχαριστώ πολύ πολύ, καλή μου, και καλή τύχη!! Πάντα δημιουργικές στιγμές να περνάς με τα παιδάκια σου!!!

3 σχόλια:

Βανέσσα Mαρκ. είπε...

πολύ όμορφο!!!!

Ρεβεκκα είπε...

τι ομορφη κατασκευη...πολυ ομορφο που μοιραζεσαι κ δειχνεις δουλειες αλλων.φιλια πολλα.

Σοφία Τσιμάρη είπε...

Μπραβο στα παιδακια μπραβο κ στη μαμα ομως που παντα μαζευει γυρω της τα μικρουλια κ τα κανει να συννεργαζονται σαν ομαδα αχωριστοι για μια ζωη..

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να διαβάσω τη γνώμη σου!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails