11.12.11

Συμμετοχή στο χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό: όμορφα γιορτινά στεφανάκια


Η Κωνσταντίνα μου έστειλε δυο υπέροχα στεφάνια, αλλά και τις οδηγίες για το πώς μπορούμε να τα φτιάξουμε.....



"ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΜΟΥ ΦΙΛΕΣ,
ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΦΟΡΑ ΠΟΙΥ ΣΤΕΛΝΩ ΚΑΠΟΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΜΟΥ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ 
ΑΣ ΠΑΜΕ ΟΜΩΣ ΣΤΟ ΤΙ ΥΛΙΚΑ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ:
1.ΣΤΕΦΑΝΑΚΙ ΑΠΟ ΦΕΛΙΖΟΛ
2.ΞΥΛΟΚΟΡΔΕΛΛΑ Ή ΚΑΙ ΣΑΤΕΝ Η΄ΚΑΙ ΓΚΡΟ
3.ΠΟΥΠΟΥΛΑΚΙΑ ΣΕ ΟΤΙ ΧΡΩΜΑ ΘΕΛΟΥΜΕ 
4.ΧΑΝΤΡΕΣ
5,ΚΟΡΔΕΛΑ ΛΕΠΤΗ (ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΕΦΑΝΑΚΙ ΜΕ ΤΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΝΟ)
6.ΣΙΛΙΚΟΝΙ (ΜΠΑΣΤΟΥΝΑΚΙΑ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΜΠΙΣΤΟΛΑΚΙ ΤΗΣ)

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
ΤΥΛΙΓΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΟΡΔΕΛΛΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΦΕΛΙΖΟΛ,ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΝ ΣΤΕΡΕΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΛΙΓΗ ΣΥΛΙΚΟΝΗ
ΜΕΤΑ ΠΑΊΡΝΟΥΜΕ ΕΝΑ ΕΝΑ ΤΑ ΠΟΥΠΟΥΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΛΑΜΕ ΓΥΡΩ ΓΥΡΩ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΓΕΜΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΤΕΦΑΝΑΚΙ ΜΑΣ ....ΜΕΤΑ 
ΑΓΗΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΚΑΛΠΑΣΕΙ.

ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ"



Ευχαριστούμε πολύ, Κωνσταντίνα, και για την ωραία ιδέα και για τις εκπληκτικές οδηγίες!! Καλή τύχη και καλές γιορτές!!

2 σχόλια:

Σοφία Τσιμάρη είπε...

ΠΑ-ΝΕ-ΜΟ-ΡΦΑ....

Anzouya είπε...

Είναι τόσο γιορτινά! Μου αρέσει το fluffy look. ;-)
Για όσες δεν το είδαν, έχω φτιάξει ένα tutorial για στεφανάκια με σωλήνα από αφρολέξ ώστε να μην χρειάζεται να χρυσοπληρώνουμε αυτά από φελιζόλ:
http://anzouyaspool.blogspot.com/2011/11/christmas-foam-wreath.html

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να διαβάσω τη γνώμη σου!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails