7.1.12

Ελαφριά σαλατούλα για αποτοξίνωση και ένα παιχνιδάκι


Υλικά
μαρούλι κανονικό ή σγουρό, αντίδι ή/και λίγη ρόκα
δύο λιαστές ντοματούλες
σκληρό κεφαλοτύρι
ένα σκληρό μήλο

Κόβουμε το μαρούλι, τα σαλατικά και το μήλο, ψιλοκόβουμε τις λιαστές ντομάτες και γαρνίρουμε με φλούδες από το κεφαλοτύρι.

Για το ντρέσινγκ
4 κουταλιές λάδι
2 κουταλιές βαλσαμικό ξίδι
μισό κουταλάκι μουστάρδα
μισό κουταλάκι μέλι
λίγο αλάτι, πιπέρι

Τα ανακατεύουμε καλά στο σέικερ και περιχύνουμε τη σαλάτα μας.

Η σαλάτα αυτή είναι πολύ ευέλικτη, με την έννοια ότι μπορείς να προσθέσεις ό,τι έχεις στο ψυγείο σου: πολύ καλά ταιριάζει με καλαμπόκι, κουκουνάρι, ρόδι, σταφίδες, κρουτόν, καρύδια, σουσάμι.

Και αφού φάγαμε και χορτάσαμε χωρίς να φουσκώσουμε, πάμε στο παιχνιδάκι μας.

Η Ιάνειρα με τα απίθανα κοσμήματα με προσκάλεσε σε έναν .....αποκαλυπτικό δεκάλογο.....Αφού λοιπόν διάβασα με πολύ ενδιαφέρον μερικά από τα δικά σας "10 πιο αγαπημένα πράγματα" σας αποκαλύπτω κι εγώ τα δικά μου.
Το αγαπημένο μου βιβλίο: δεν είναι εύκολο να ξεχωρίσω, καθώς έχω πολλά αγαπημένα....Αν πρέπει να διαλέξω ένα, θα πω την "Εκάτη" του Κοσμά Πολίτη.
Η αγαπημένη μου πόλη: το Ρέθυμνο και η Πάτρα.
Το αγαπημένο μου γλυκό: σοκολάτα με ξηρούς καρπούς, αλλά μόνο μετά το φαγητό.
Το αγαπημένο μου άρωμα: Lolita Lempicha για τις μυρωδιές και τα μπουκαλάκια της.
Το αγαπημένο μου blog και αγαπημένη μου blogger: από τα ξένα η Kate-Centsational girl, από τα ελληνικά.....αρκετά....
Οι αγαπημένες μπότες: τα λαδί μου στρογγυλά μποτίνια
Ο αγαπημένος προορισμός: Οπουδήποτε, αρκεί να υπάρχει κάτι να δεις κι όχι μόνο ήλιος και θάλασσα.
Το αγαπημένο μέρος για καφέ: Δεν πίνω καφέ, αλλά προτιμώ τα σπίτια από τις καφετέριες.
Το αγαπημένο φαγητό: γιαουρτλού (ευτυχώς δεν ξέρω να το φτιάχνω και το τρώω μόνο έξω)
Η αγαπημένη ανάρτηση: όσες αναφέρονται σε γενέθλια των παιδιών μου.

Όσες δεν έχετε παίξει ακόμα, πάρτε τη σκυτάλη!!
Καλό Σαββατοκύριακο!

27 σχόλια:

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

ΑΝΕΡΑΙΔΑ μου .. ακόνα δεν άρχισε ό χρόνος και μπήκαμε στα παιχνίδια ε;;;καλα θα μας πάει...πολύ ενδιαφέροντα τα αγαπημένα σου...και εγώ το γλυκό το τρώω μετά το φαγητο...φιλακια..

Mani di fata είπε...

Καλη,δημιουργικη χρονια.Το 2012 να φερει οτι λες στις προσευχες σου.Τι φοβερα πραγματα φτιαχνεις!Μπραβο.Φιλια Ιωαννα

EVAGELIA VRETTOU είπε...

Η σαλάτα έίναι ότι πρέπει μετά το φαγοπότι των εορτών! όσο για τα 10 αγαπημένα πράγματα, λέω να το παίξω κι εγώ σε επόμενη ανάρτηση...

Rena Christodoulou είπε...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΣΑΛΑΤΑ ΚΑΙ ΧΟΡΤΑΣΤΙΚΗ!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΤΡΥΝΣΗ ΓΙΑ ΑΠΟΤΟΞΙΝΩΣΗ!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

Φιλία είπε...

Ό,τι πεις για ένα ελαφρύ και ωραίο γεύμα...
Ευχαριστούμε

Λαμπρινή είπε...

Έχεις δίκιο για την αποτοξίνωση.Μετά τις γιορτές τρώμε τέτοιες σαλάτες που μας προτείνεις σχεδόν κάθε μέρα.Πολλές φορές ψιλοκόβω μέσα και κομμάτια από ψητό κοτόπουλο που έχει περισσέψει από την προηγούμενη!Ανακύκλωση και στο φαγητό!!Σε φιλώ γλυκιά μου!

χαραυγή είπε...

Ότι πρέπει η σαλάτα μετά τις γιορτινές μέρες!!
Συμφωνούμε απόλυτα στον προορισμό γιατί βαριέμαι όταν πάμε κάπου και δεν υπάρχει τίποτα να δούμε ή να κάνουμε!! Καλό Σαββατοκύριακο!!

Unknown είπε...

Τι ωραία σαλάτα !!!! Σε ευχαριστούμε για το όμορφο ταξιδάκι που μας πρόσφερες!!!

Νίκη είπε...

Πραγματικά απαραίτητη η αποτοξίνωση μετα τις γιορτές! Ησαλατούλα σου ό,τι πρέπει!
Ο Κασμας Πολίτης πολυαγαπημένος απο τα χρόνια της εφηβείας ακόμα, το Ρέθυμνο παραμένει ένας προορισμός που όλο και σχεδιάζουμε αλλά ακόμα παραμένει στα όνειρα μαζί με όλη την Κρήτη...
Φιλιά, καλή χρονιά!

annettaspace είπε...

Ότι πρέπει η σαλατούλα........... σιχαθήκαμε τα κρέατα πιά!! Ωραία ιδέα, θα την κάνω σήμερα. Ευχαριστούμε!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

σούπερ η σαλάτα.... θα την φτιάξω σήμερα!!!!

καλή χρονιά να έχουμε!!!! φιλάκια!!!!

Ρένα είπε...

Ανεράιδα μου να σου ευχηθώ ολόψυχα καλή χρονιά!!!!!Η σαλάτα σου είναι ότι καλύτερο απο δω και πέρα !!!!Πολλά φιλιά!!!!

Pepi είπε...

Κάτι ξέρεις !! Ναι, πήραμε κατι λίγο τωρα τις γιορτές, αλλά η σαλατα είναι μια πολύ καλή ιδέα για αποτοξίνωση και όχι μόνο!! Πολλά φιλιά!!

Unknown είπε...

Καλησπέρα! σου έχω μια εκπληξούλα.. πέρνα μια βόλτα από το blog!!!

Unknown είπε...

Καλησπέρα και καλή χρονιά σε ακόμη ένα από τα blog που δίνουν συνέχεια έμπνευση για δημιούργια! Και που με βάλαν στον πειρασμό να προσπαθήσω να γίνω blogger!!! Χρόνια πολλά και δημιουργικά!!

Demi είπε...

Xρόνια πολλά και καλή χρονιά με υγεία στην οικογενεια σου!!!!Η σαλάτα σου φαίνεται υπέροχη και μαρέσουν πολύ τα υλικά!!!!!μπράβο!

Mαρίτα Καράπη είπε...

Πολύ πολύ νόστιμη σαλατα!Καλή χρονιά Ανεράιδα μου!Φιλιά!

Kate Astolat είπε...

Χρόνια πολλά! Να έχουμε μία όμορφη και δημιουργική χρονιά!
Και η σαλατούλα είναι οτι πρέπει για να φύγουν οι γιορτινές τοξίνες!
Φιλιά!

Valavani είπε...

Ετσι, έτσι οι ατασθαλίες πληρώνονται!!!!!Να έχεις μια ευτθχισμένη ,δημιουργική χρονιά!!!!

Helen Gr είπε...

Τέλεια η σαλάτα σου, φτιάχνω κι εγώ μία περίπου ίδια αλλά με περισσότερα χορταρικά. Έχεις δίκαιο, η αποτοξίνωση χρειάζεται. Καλό σου βράδυ.

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ωραία σαλατούλα!θα τη δοκιμάσω σίγουρα. Θα χαρώ να περάσεις και από το δικό μου blog που έφτιαξα σήμερα μετά από πολύ κόπο. Εγώ παρακολουθώ τα έργα σου εδώ και πολύ καιρό και πραγματικά με εντυπωσιάζουν οι δημιουργίες σου. Φιλάκια!

dimitra είπε...

Η προηγούμενη μου δημοσίευση οδηγούσε σε λάθος σύνδεσμο. Το blog μου λέγεται Happy Little Dots.Ελπίζω να σε δω να περνάς απο εκεί!

Ανεράιδα είπε...

Δήμητρα, ούτε έτσι το βρίσκω.... Στείλε μας τη διεύθυνση...

Βιoλέτα είπε...

Καλή δύναμη για τη νέα χρονιά, αγαπημένη.Να είστε γεροί !!! Η σαλάτα με μια μικρή παραλλαγή είναι η αγαπημένη των παιδιών μου.Εμένα μου ξινίζει λίγο.Μεγαλώσαμε με "παπάρα" στη ντοματοσαλάτα...

fotolabida maria είπε...

ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΝΟΣΤΙΜΗ Η ΣΑΛΑΤΑ ΣΟΥ!!!!!
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΑΠΟΤΟΞΙΝΩΣΗ !!!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!

Mcubed-creations είπε...

Καλή χρονιά Ανεραϊδα. Σε παρακολουθώ αρκετό καιρό όμως μόλις σήμερα έγινα μέλος της παρέας σου. Μου αρέσουν πάρα πολύ αυτά που φτιάχνεις, είσαι καταπληκτική. Την σαλάτα την φάγαμε, είναι σούπερ!!! Αν θέλεις δες και το δικό μου Blog και περιμένω τα σχόλιά σου ως...παλιά!!!

Konstantina είπε...

Καλή χρονιά Ανεράιδα! Καινούργια και εγώ στα blogs, παρόλο που πολλά τα παρακολουθώ εδώ και πολύ καιρό...σε ευχαριστώ για τις ιδέες που μου δίνεις!
Η σαλάτα...δεν έχω λόγια...είναι η αγαπημένη μου...γενικότερα, η ρόκα και η λιαστή ντομάτα!!! Φιλιά

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να διαβάσω τη γνώμη σου!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails