18.12.11

Συμμετοχή στο χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό: στολιδάκια από τσόχα και μια αληθινή κουδούνα!

Η Ρέα μου έστειλε υπέροχα στολιδάκια από τσόχα, αλλά και μια ιδιαίτερη κατασκευή: μία κουδούνα προβάτου ζωγραφισμένη! Σας παραθέτω τι μου γράφει: 
"Αγαπητή Ανεράιδα, 
είμαι η Ρέα και σου στέλνω ακόμα μερικές κατασκευές χριστουγεννιάτικες που έφτιαξα αυτές τις ημέρες με κύριο υλικό την τσόχα. Χρησιμοποίησα πατρόν σε πολύ παιδικά σχέδια για να μην δυσκολευτώ στο ράψιμο. Σου στέλνω και 1 κουδούνα προβατίνας που βρήκα και την έβαψα Χριστουγεννιάτικη. Αγαπάμε πολύ το blog σου με την κόρη μου. Μας εμπνέεις και μας δίνεις ώθηση για δημιουργίες. Σε ευχαριστώ πολύ για ακόμα μία φορά ..... Καλές γιορτές με υγεία και ευτυχία για όλη την οικογένειά σου."

Πολλά πολλά φιλιά και σε σένα και στην κόρη σου!! Σε ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή, καλές γιορτές!!!








1 σχόλιο:

Διασκέσις είπε...

χαχα!!για ποιον χτυπά η κουδούνα;;που λεει κι η ταινία!!τέλεια ιδέα η κουδούνα-αν και για μας δεν κάνει γιατί τα αγγελούδια μου θα την κουδουνούσαν όλη την ώρα!!!τα τσόχινα στολίδια μ'άρεσαν πολύ!!!Μπράβο Ρέα και κόρη!!!!

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να διαβάσω τη γνώμη σου!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails